drugs in oost europa

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joes
  • Startdatum Startdatum

Joes

Experimenterende gebruiker
eej lotgenoten,

ik ga van de zomer met 3 vrienden met de auto een roadtrip naar oost europa maken (tsjechie, slowakeij, hongarije, kroatië). We zijn van plan naar het tziget vestival in hongarije te gaan. Daar verwacht ik wel wat xtc,lsd of wiet te kunnen regelen, maar we zitten nu te denken om (voor de rest van de reis) zelf wat leuke dingen mee te nemen i.v.m kwaliteit enzo. en dan vooral wiet of hasj.. zijn er hier mensen die wel eens wat gescoord hebben in oost europa. En wat raden jullie aan ook met controles onderweg in het achterhoofd houdend....

Nja, zelf meenemen, dan zou ik eerder MDMA kristallen meenemen dan wat wiet, wiet stinkt, en kan je niet zo makkelijk verstoppen. Ze zijn daar niet mals als je daar gepakt wordt met drugs.

Steek alles maar goed weg....
En ik zou geen wiet meenmen. Als je dan toch risico wilt nemen, ga voor mdma, speed...

ja, dat had ik zelf ook al zitten denken, vorig jaar naar frankrijk hadden we onze hasj in een paar lagen boterhamzakjes in een volle pindakaas pot gedaan:P haha was een beetje overdreven maar weinig tot geen risico. en gelukkig geen pindakaas smaak er aan. maargoed veder nog tips and trix's?

Nederwiet is goud waard in het buitenland, uit ervaring weet ik dat je de koning bent met een kilootje lekkere wiet.

En wiet stinkt ja ....

Gewoon proffesioneel verpakken, maar de meeste op dit forum hebben er geen fluit verstand van.
Wiet is erg volumieus maar op een festival het beste product om te verkopen. Naast zuivere speed, 2cb, mescaline en mdma cristallen.
Gewoon hollandse prijzen hanteren ....

:wave:

Joes zei:
ja, dat had ik zelf ook al zitten denken, vorig jaar naar frankrijk hadden we onze hasj in een paar lagen boterhamzakjes in een volle pindakaas pot gedaan:P haha was een beetje overdreven maar weinig tot geen risico. en gelukkig geen pindakaas smaak er aan. maargoed veder nog tips and trix's?

das dus een typische prutser en amateur oplossing voor het smokkelen van drugs naar Frankrijk of een nog strenger land als een oostblok land !!
Jij behoort simpel weg tot de meute die er geen reet verstand van heeft.

Stonie

ps: je loopt heel veel risico zonder dat je het beseft, erg stom.

lysergine25 zei:
En wiet stinkt ja ....

Gewoon proffesioneel verpakken, maar de meeste op dit forum hebben er geen fluit verstand van.

Bedoel je dan dat er een manier is om wiet te verpakken zodat de geur niet merkbaar is? Ook voor honden?? Dat lijkt me straf en ik zou graag wel willen weten hoe... :D
(omdat ik binnenkort een weekje naar frankrijk ga, niet om uit te rusten maar om te feesten)

ps: ik zou het wel begrijpen als je deze "trucs" niet op het forum wil zetten omdat de politie kan meelezen of vanwege de forumregels (ik weet niet of tips geven toegelaten is)
pm mag natuurlijk ook :beer:

pm me maar pindakaas en kaarsevet prutsers met 30 zippzakken om een kg pep zou ik de deur nog niet eens uit gaan.

Zippzakken lekken zwaar lucht, plastic folie is om je vreten op et warmen.

Pindakaas moet je opeten ..... !!!!!!!

:mrgreen:

[/quote] Jij behoort simpel weg tot de meute die er geen reet verstand van heeft.

haha ja mooi daar was ik ook wel achter, ik ben dan wel weer zo snugger dat ik weet dat het zeker geen waterdichte manier is als ze controleren met honden, maar goed ik was ook niet van plan het profesioneel aan te pakken, vandaar ook de vraag of mensen daar wel eens wat hebben weten te regelen..

op Sziget (althans, ik neem aan dat je dat bedoeld...) betaal je ongeveer 10eu voor een slechte pil... en de locals betalen voor een gram coke ongeveer 80-85 euro, wiet zit geloof ik op 15-20 per gram daar maar blowen doe ik niet... dus daar kan ik niet echt over oordelen ;)

maargoed... oordeel zelf :wink:

en wat betreft gepakt worden... als je in budapest een jointje opsteekt mag je al een paar jaartjes langer blijven :wave:

op sziget doen ze er overigens totaal niet moeilijk over... en in t ergste geval pakt de beveiliging je blow af en roken ze m daarna achter de schermen zelf op :mrgreen:

maar zoiezo naar sziget gaan :love: ik heb mn kaartje al binnen :love:

ik zou gewoon lekker niks meeneme, vorig jaar werd me zus dr auto in duitsland al binnestebuite gekeerd op weg naar sziget.

Ze hebben daar al teste in gebruik om drugs aan te tonen via je zweet, in nederland mogen die alleen nog niet gebruikt worden.
Die test is voor 99% zeker en in nederland moet het 99,8% zijn ofzoiets.

Over controles zou ik me niet te veel zorgen maken,sinds de meeste van die landen nu in de E.U. zitten,zijn de grenzen open.
Wiet(travka,zjowo,mariha) en hasj(H zeker,bestaat nauwelijks in die landen) zou ik meenemen(in niet te grote hoevelheden)
Polen(vooral polen) en Tsjechië hebben heel pure amphetamine die daar prohi genoemd word.
xtc en lsd(kvas) zou geen probleem zijn in grote steden.

wat mij is opgevallen aan oost europa is dat ze full on aan de drugs zitten... drugs word openlijk verhandeld, op straat, achter de polizei's met automatische wapens... schijt aan houding... de underground-scene is niet erg moeilijk te vinden... In wenen moet je bij de donau zijn, ghetto uitstraling daar. graffiti, clubs en vage tenten... In Praag is het ook niet echt moeilijk, er word daar openlijk geblowd en de locals zeggen dat het legaal is... Bij station Holosovice (ofzo) is het ten eerste fokking onveilig, junks & criminals everywhere maar daar dichtbij zit de vetste tent van praag (planet!?!?!?).. De Crossclub http://www.dailymotion.com/video/x3sd2q ... raha_music
eindelijk een fimpje gevonden die goed laat zien hoe spacend het hier is... mijn beschrijving van de cross club kwam meestal niet verder dan dit: alles beweegt alles geeft licht... hier werd openlijk geblowd gesnoven verhandeld... blablabla... df paradise...

bottom.jpg

DR.TH-Chill-25 zei:
Over controles zou ik me niet te veel zorgen maken,sinds de meeste van die landen nu in de E.U. zitten,zijn de grenzen open.

jaja. kzou toch maar wat oppassen hoor. 2jaar geleden controle aan de grens Duitsland-Tsjechie, ze pikken het jonge volk eruit, auto wordt volledig binnenste buiten gekeerd, bestuurder mag urine afstaan. Als er iets gevonden wordt in je urine krijg je te horen dat je binnenkort een leuke boete mag verwachten (maar je mag wel verder).

@spaceman: Cross is de vetste plaats waar ik ooit gefeest heb!! (ok, op een paar oude fabrieken na mss) Decor is fenomenaal.

Terug
Bovenaan