Drugs mee naar Polen

Santa Maria

Experimenterende gebruiker
Weet iemand hoe het zit met de controle etc. als je naar polen met de trein drugs meeneemt? Welke drugs kun je dan wel/niet meenemen of beter helemaal niks omdat het 'n te groot risico is?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik kan je alleen zeggen dat het een dik jaar geleden reuze meeviel bij ons.
Toch zou ik voor veilig gaan, en lsd bijv meenemen (geur/smaak/kleur loos)
Doe geen moeite voor bijv. pillen die hebben ze daar genoeg^

Santa Maria

Aan de LSD zit ik niet, maar welke drugs zijn nog meer makkelijk? En ik kan daar wss nergens aan komen helaas, ik ga op uitwisseling en zit bij een jonger, erg braaf meisje. En trouwens, wat zeker NIET meenemen bijvoorbeeld?

Holymoly

Santa Maria zei:
Aan de LSD zit ik niet, maar welke drugs zijn nog meer makkelijk? En ik kan daar wss nergens aan komen helaas, ik ga op uitwisseling en zit bij een jonger, erg braaf meisje. En trouwens, wat zeker NIET meenemen bijvoorbeeld?

Dit meen je niet? ik ga over 2 weken ook naar Polen voor uitwisselingsreis en was er ook naar benieuwd, zitten we toevallig op dezelfde school? :grin:

Aking

Wijs gebruiker
Honden zie je zeer zelden, gewoon zorgen dat je in de trein die shit niet bij je hebt (stop het ergens in een prullenbak ofzo) en hoppa :)

Hoe reis je trouwens? Nachttrein Amsterdam (Utrecht, Arnhem -) Warschau? of neem je een andere route? (Amsterdam - Berlin - Polen bijvoorbeeld)

Holymoly

Ik ga volgesmij ook rond de 18de, ga wel met de bus maar wil misschien wat meenemen maar die polen hebben we al in nl gehad, en die zeggen dat ze ook vaak genoeg blowen in polen, ik zit trouwens in 4vwo, ik stuur je wel een pb met me msn.

jcutter

Badass junkie
Polen is mooi! Ben je weleens in auschwitz geweest? Dat is echt erg joh, maar stiekem zou ik daar wel eens willen gaan trippen op lsd. Misschien is dit een idee?

En de zegeltjes moet je gewoon in je mond verstoppen als je door de douane rijdt.

Lauu

Badass junkie
klein risico in de trein er naar toe laat staan in polen is het risico zoiezo klein denk ik

Santa Maria

jcutter123, trippen op LSD in auschwitz ? Krijg je dan niet snel een bad trip ofzo? Ja ik weet niet hoe dat zit met LSD maar met paddo's kan ik me dat wel bedenken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
in de trein wordt het zwaarst gecontroleerd vooral de trein naar belgie.

dus waarom zou dat in polen anders zijn ?

:wink:

Pikachu

Wijs gebruiker
Het lijkt me een heel slecht idee om wat dan ook mee te nemen, in Polen doen ze er niet zo moeilijk in om je een lange tijd in voorarrest te zetten voor het bezit van drugs. Nogal een risico wat je neemt, hoe klein de kans dat ze je pakken ook is. Wil je het toch doen dan zou ik het idd ergens achter een prullenbak plakken ofzo, kan je iig nog beweren dat het niet van jou is.

Verder zou ik geen wiet en gewone partydrugs meenemen, mochten er honden zijn dan ruiken ze dat namelijk in ieder geval.

Verder: veel plezier in Polen, geniet ervan.

Izx

Toen ik naar Albanie ging met schoolreis ben ik eerst met de bus naar duitsland gegaan, geen controle.
Toen met het vliegtuig naar kroatie, geen controle.
Toen met de bus vanaf kroatie naar Albanie, we werden bij de grens aangehouden en iedereen moest zijn paspoort laten zien, dat was et dan ook wel.

K denk als je een zeer kleine hoeveelheid gewoon ergens in een geseald zakje in de zeikant van de scchoen houd oid. Je echt niet gepakt zult worden... Maar je zou je daar in principe best zonder drugs moeten kunnen vermaken.

Um

Belezen gebruiker
iemand is vorig jaar van een festival met lsd betrapt in zijn auto, iemand van belgie

direct de cel ingevlogen voor twee jaar, ik geloof 11 trips dat ie bij had

maar waarom gebruik je drugs gewoon thuis niet en neem je uberhaupt risico? snap ik helemaal niet

en zeker niet in zon land

HTID

Bewuste gebruiker
Google is your friend.

Op handel, gebruik en bezit van drugs (inclusief softdrugs) staan zware straffen.

In het oostblok doen ze niet flauw, dus beter neem je niks mee.

ik ben vorig jaar april naar polen geweest, en op de grens duitsland-polen kwam er poolse politie met honden onze coupe binnen voor legitimatie. had toen overigens niks bij me, maar zou wel oppassen als ik jou was.

Santa Maria

hmm...als ik de laatste reacties zo lees ga ik 't waarschijnlijk niet doen... ik ga denk ik proberen om het daar inderdaad te regelen, en anders maar een weekje zonder drugs.

tenzij iemand natuurlijk echt een geniaal idee heeft waarmee ik echt niet gepakt kan worden, want niet alleen ik word er dan bijgenaaid maar ook mijn niet-drugsgebruikende begeleiders, maar waarschijnlijk is er bijna niks waarbij je echt voor 100% zeker niet genaaid kan worden daar...

Holymoly

Tsja, ik ga niks meenemen, heb met die polen hier in Nederland zoveel zitten te smoken en smokeverhalen uitgewisseld, bleek dat ze in Polen ook bijna elke dag smoken, dus dat wordt gewoon fantastisch voor mij hahah :grin:

Santa Maria

Nee ik heb net ook maar besloten dat ik dat niet ga doen risico is te groot als je daar in de bak zit denk je ook van kut had ik maar een weekje gewoon zonder drugs gedaan :(

Dus, gewoon lekker sigaretjes mee en een spacenacht zodra ik weer in Nl ben :sunglasses:

Holymoly

Juist je sigaretten NIET meenemen, en neem een sporttas extra mee, wodka litertje kost 5 euro, pakje peuken 1 euro! Dus ik neem gewoon ook wat sloffen en wat flessen wodka meeterug naar nederland :hearteyes:

dirtbag

Bewuste gebruiker
ik ben een Pool :grin: :P
over drugs meenemen weet ik niet eigenlijk,
maar ik denk dat als je het in je schoen verstopt bijv dat ze niks zullen merken ook al gaan ze je controleren, wat al erg onwaarschijnlijk is...

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Laatst met de auto geweest. Geen moment iets van controle gehad of wat dan ook. De kans dat je in de euto gecontroleerd wordt lijkt me erg klein. Als ik mijn Poolse kameraden moet geloven kun je bij een controle gewoon een beetje delen met meneer agent en is er niks aan de hand :tongueout:

Maar daar regelen is waarschijnlijk helemaal geen probleem dus tja waarom risico lopen..

Santa Maria

Haha dat hoorde ik ook al ja dat de Poolse politie vrij makkelijk om te kopen is.... :grin:

Maar ik ga helemaal niks daarmee naartoe nemen want ik wil inderdaad het risico zeker niet nemen.

Santa Maria

Ben weer terug. Geen drugs meegenomen maar kon het daar wel makkelijk krijgen dus, maar niet gedaan en op alcohol na 'n week nuchter geweest. Helemaal niks mis mee. Eigenlijk vond ik het wel chill! Maar ook op de terugreis geen controles tegengekomen dus als je wat mee wil nemen in de trein naar Polen denk ik dat je dat rustig kan doen :wink: Ookal vind ik het zelf een te groot risico om te nemen.

Bovenaan