Drugsgebruik op het werk

Boromeij

Experimenterende gebruiker
Die snap ik even niet. Als je in de muziekindustrie werkt, werk je toch ook?

correct maar ik vind bijvoorbeeld als je drugs neemt en je werkt in een winkel of in de horeca dat dat heel anders is dan als je in de muziekindustrie werkt, ook omdat vaak waar het gedraaid word ook veel drugs gebruikt word, tevens zit een goede vriend van mij vaak in de studio en dan neemt hij ook een pilletje xtc, zo kan hij zich beter concentreren en is hij meer euforisch

CuriousExplorer

DF-koning
Zou het zelden eens laten gebeuren als ik de late heb op vrijdag.
Goed house setje ( niet sletje 😜 ) en helemaal alleen 😎

Mdmja

Experimenterende gebruiker
Als DJ heb ik de afspraak met mezelf dat ik alleen tijdens informele/illegale/huis feestjes mag gebruiken. Niet bij ‘officiele’ gigs (m.u.v. Alcohol)

Nu is het wel eens voorgekomen dat ik de vrijdag de hele nacht zelf op een feest was aan de xtc en ketamine. Die avond erna moest ik op een illegaal feest draaien en was zo kapot dat ik wat (te veel) punten speed had gepakt om m’n set door te komen.

ik was alleen even vergeten dat ik diezelfde nacht nog in een club in de stad moest draaien en kwam daar hyperactief en met grote dopen binnen. Eigenaar kon er gelukkig wel om lachen.

073

Newbie
Ik lees hier weleens dat er leden zijn die gebruiken op of voor het werk? Wie doet dit weleens en wat voor drug? Ik zelf doe dit niet en vindt het eerlijk gezegd ook te ver gaan. Ik ben erg benieuwd!
Helaas ben ik vandaag tot telaat door gegaan. en bijna een gram(miauw) opgemaakt, maar hierdoor moet ik kiezen tussen of helemaal, moe , brak en chagerijnig op werk staan(horeca). of een bommetje nemen en paar keer naar het toilet om bij te pakken. Helaas kies ik weer eens voor het laatste wat ik zelf ook tever vind gaan.

Bovenaan