drugsgezondheids/verslavingsrating

• Onderwerp starter Onderwerp starter eddy
  • Startdatum Startdatum

eddy

Newbie
Er is een tijdje geleden een lijst in de krant verschenen van de meest schadelijke of verslavende drug, kan iemand die dat artikel heeft het eens posten? kweet enkel dat heroine op 1 stond, amfitamine op 2, coke op 3, alcohol op 6, wiet ergens rond de 15de plaats, kben benieuwd naar de ganse lijst

wie telefoon ook is, nee don't worry, kwou het graag eens aan mn ouders laten zien om ze te tonen dat wiet lager op de schadelijkslijst staat dan alcohol vndr

Zoekfunctie; dit stond al uitgebreid op het forum, en is buiten het forum met google ook nog steeds makkelijk te vinden, als ik niet net wakker was zou ik het even voor je linken maar ik ben daar ff te lui voor dus google:
"drugs" "schadelijk" "alcohol" "meest" "xtc" ofzo, gewoon een paar drugs uit de lijst en wat trefwoorden en zoek het artikel op.

Volgens mij heb je het verkeerd gelezen, of ik heb een ander onderzoek voor m'n geest. Kijk bij zo'n onderzoek iig wel naar de factoren waarop het gebaseerd is, willen nog weel eens behoorlijk verschillen tussen onderzoeken..

Maar hoe je het ook went of keert, wil je maatschappelijk aanvaard worden ben je inderdaad aangewezen op één van de meest destructieve dugs welke in elke supermarkt in enorme aantallen te vinden is..

JewCookie zei:
Volgens mij heb je het verkeerd gelezen, of ik heb een ander onderzoek voor m'n geest. Kijk bij zo'n onderzoek iig wel naar de factoren waarop het gebaseerd is, willen nog weel eens behoorlijk verschillen tussen onderzoeken..

Maar hoe je het ook went of keert, wil je maatschappelijk aanvaard worden ben je inderdaad aangewezen op één van de meest destructieve dugs welke in elke supermarkt in enorme aantallen te vinden is..
uhu zo is het nu eenmaal.
mensen zuip u allemaal maar naar de klote, dan doet ge toch al niks illigaal :rolleyes:

Spijtig dat alcohol zo sociaal aanvaardbaar is en andere (minder) schadelijke drugs niet.

Offtopic: @Psykaholik: Verklein aub u sig. je verneukt de hele pagina.

Zeg ook tegen je ouders iets van: Maar kijk pa: Alcohol bestaat al duizenden jaren en dat is gewoon maatschappelijk geaccepteerd. Terwijl de meeste drugs pas een jaar of 30 - 40 bestaat.

slipperman89 zei:
Zeg ook tegen je ouders iets van: Maar kijk pa: Alcohol bestaat al duizenden jaren en dat is gewoon maatschappelijk geaccepteerd. Terwijl de meeste drugs pas een jaar of 30 - 40 bestaat.

Durgs mischien wel in de huidige vorm ja, maar de basis bestanddelen van een aantal soorten drugs worden al eeuwen gebruikt voor religieuze doeleinden.

Terug
Bovenaan