Drugshonden Rampage Antwerpen

• Onderwerp starter Onderwerp starter ASOT
  • Startdatum Startdatum

ASOT

Newbie
Iemand ervaring met de drugscontrole op Rampage en/of de aanwezigheid van drugshonden bij feesten in België? In de infobrief van Rampage morgenavond staat namelijk het volgende vermeld. Is dit slechts bangmakerij of zijn ze in België echt zo streng?

1632423967264.png

Iemand ervaring met de drugscontrole op Rampage en/of de aanwezigheid van drugshonden bij feesten in België? In de infobrief van Rampage morgenavond staat namelijk het volgende vermeld. Is dit slechts bangmakerij of zijn ze in België echt zo streng?

Bekijk bijlage 29713
Ik heb al veel feesten en concerten bijgewoond in sportpaleis/lottoarena maar nog nooit dat er politiehonden waren.

enkel militairen (aanslagen) en politie die rondjes loopt.
Nog nooit gepakt geweest.
Steekt het ergens waar je makkelijk bij kan om het weg te gooien als je honden ziet.

Ik verondertstel dat dat rampage in petrol was en niet in sportpaleis 😅😂
Nope in lotto arena/sportpaleis zoals altijd. Juist gecheckt😁

Ik heb al veel feesten en concerten bijgewoond in sportpaleis/lottoarena maar nog nooit dat er politiehonden waren.
Zelf ook nog nooit gepakt geweest. Zelf met 50 menten/xtc's in me onderbroek toen er ook politiehonden waren.

Onlangs was hier een dagfestival in de buurt (België) en daar hebben ze heel wat mensen eruit gehaald met de snuffelhonden. Meteen betalen en de toegang ontzegd dus beter opletten.

Bekijk bijlage 29713
Ze willen graag dat mensen gaan preloaden voor het festival zodat de kans op overdoseringen een stuk groter is.

Zullen eerder stress honden zijn die reageren op paniek. Echte drugs honden kosten veel te veel. Zelf ook al drugs binnen gesmokkeld bij Rampage. Ze gooien je wel buiten als ze je bv een jointje zien roken.

Zullen eerder stress honden zijn die reageren op paniek. Echte drugs honden kosten veel te veel. Zelf ook al drugs binnen gesmokkeld bij Rampage. Ze gooien je wel buiten als ze je bv een jointje zien roken.

Vroeger was dat mss zo maar intussen is er al veel geinvesteerd in opleidingen van dit soort honden. Er zijn een heel pak bijgekomen in België.

Bij een feest in de Lilse Bergen weleens flink in paniek geraakt omdat er honden stonden. Uiteindelijk heb ik deze niets zien doen, dus geen idee of het 'echte' waren.

Vroeger was dat mss zo maar intussen is er al veel geinvesteerd in opleidingen van dit soort honden. Er zijn een heel pak bijgekomen in België.
Wat een onzin. Goed voor dealers mss maar een pilletje zou niet afgestraft moeten worden.

En nou ik hier toch ben. Ik had hier ook een topic voor kunnen openen maar dat vond ik wat overdreven: heeft iemand tips voor het meesmokkelen van drugs op festivals?
Verstoppen in je trukendoos heb ik hier ergens gehoort
En dan misschien de boel afsluiten met een tampon
Maar daar heb ik geen ervaring mee, dus daar kan ik verder niet op in gaan

Verstoppen in je trukendoos heb ik hier ergens gehoort
En dan misschien de boel afsluiten met een tampon
Maar daar heb ik geen ervaring mee, dus daar kan ik verder niet op in gaan
Ja, een manier waardoor mijn drugs niet naar mijn trukendoos proeft zal ik meer waarderen, maar toch bedankt voor de tip.

Terug
Bovenaan