drugsplannen voor de feestdagen!

MidasJ

Experimenterende gebruiker
Goededag

Ik ben benieuwd wat jullie voor plannen hebben voor de feestdagen, ik weet ik ben er erg vroeg mee, maarja ik weet dat mensen altijd vroeg de plannen in gedachten hebben van wat ze gaan doen bij de feestdagen,

Zijn er mensen die gaan wausen, pep gebruike, lsd, of zijn er mensen die een gezonde start gaan maken dus helemaal nix:P ik ben benieuwd wat jullie gaan doen

Gegroet

zommes

Badass junkie
Je bedoelt Kerst & Sinterklaas?

Dan ga ik meestal met mijn familie eten, dus niet aan de drugs ofzo...

MetaalKonijn

Badass junkie
Oud & Nieuw ben ik wel van plan om de zaken goed op stelten te zetten, maar zoals Zommes zegt, op Sinterklaas e.d zal qua drugs een biertje of een joint het hoogtepunt wel zijn.

zommes

Badass junkie
Oja, oud & nieuw!

Weet nog niet wat het plan is, maar de spreekwoordelijke kaart gaat ver van mij verwijderd zijn.

caatje

Badass junkie
met kerst zitten we een weekin Oostenrijk dus gebruik ik zeker niks, met nieuwjaar komen we ongeveer terug dus daar weet ik nog niet wat ik ga doen.

Osi`

Bewuste gebruiker
Het nieuw jaar al trippend op paddo's beginnen :wink:
Met wat wiet in de bong en een heleboel gemixte sterke drank deringieten.

disaster

Bewuste gebruiker
Osi` zei:
Het nieuw jaar al trippend op paddo's beginnen :wink:
Met wat wiet in de bong en een heleboel gemixte sterke drank deringieten.

Helemaal mee eens! Ik heb m'n paddo-growkit morgen binnen als het goed is :mrgreen: !! En een pilletje erbij is ook niet verkeerd.

Eyezblack

Belezen gebruiker
lijkt me wel vet om lsd met oud & nieuw te nemen :grin: Maarja eerst er maar aan zien te komen en hoe het me bevalt.

Brandon

Bewuste gebruiker
cker pillen vreten :grin: doen veel mensen die ik ken.
Alleen met nieuw jaar zeggen ze dan altijd :wink: (not dus :P)

qinn

Bewuste gebruiker
Ik ga met nieuwjaar LSD doen.
en flink wat vuurwerk kope om lekker los te gaan op die visuals :grin:
en natuurlijk ook een grote zak met wiet erbij :)

En met sinterklaas en kerstmis zal het niet meer worde dan een joint of een biertje...
Lekker bij familie zitte
:smilingimp:

Mja heb zin in nieuwjaar :grin:

Iedereen pretige feestdage en een trippent 2007 toegewenst :grin:

:wave:

Lana

Wijs gebruiker
Zal wel een drankje en een jointje worden. Maar dat doe k doordeweeks ook. Dus niet echt spectaculair ofzo.
Ben ook vrij beperkt. Als we bij m´n ouders gaan eten met de familie, tafelen we nogal lang, daarna nog zitten met een drankje.
Maar een lekker jointje erbij zit er niet in daarzo. Dus dat wordt me de hele avond opvreten omdat ik need heb.
Een paar jaar geleden was t makkelijker met die stiekeme gewoontes van mij.
Dan mar aan de wijn.

MidasJ

Vorig jaar zat ik zwaar aan de poekies,, dit jaar ga ik zoon joint koker kopen tog in de grow shop die heb je in 3 maten, en dan pak ik de grootste natuurlijk met een eurotje of 30 wiet erin en dan de hele avond sukke van de jonko:grin::d af en toe x naar buiten lopen met die staaf:P lagge man

Qocaïne

Badass junkie
Geen plannen. speciale dagen zoals kerstmis of oudjaarsavond wekken bij mij geen drang op om te gebruiken!

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Chocolademelk, melk, cola, water, sapjes en sigaretten. Zoiets zal het worden :P

MidasJ

Kan der nog genneens een jointje vanaf:P:P:P

mwja ik snap het al je wil niet voor 12 uur in slaap vallen

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Hehe ik ben niet zo van de jointjes, slaat zo op mn keel. Plus dat ik de feestdagen bij mijn ouders/schoonouders ben en oud & nieuw in Dublin. Mja en de HD dat doe ik momenteel even niet :) Gezond he hahaha.

qinn

Bewuste gebruiker
Safire zei:
Hehe ik ben niet zo van de jointjes, slaat zo op mn keel. Plus dat ik de feestdagen bij mijn ouders/schoonouders ben en oud & nieuw in Dublin. Mja en de HD dat doe ik momenteel even niet :) Gezond he hahaha.

Heel gezond :grin:

MissDior

Bewuste gebruiker
Ik ga zeker onder invloed het nieuwe jaar inluiden!!!
Waarschijnlijk pep/xtc coke?? In die richting in ieder geval!!
Lekker thuis met vrienden :hearteyes:

Albino

Bewuste gebruiker
Met oud & nieuw ga ik met vrienden in een huisje zitten. Wordt ongeveer voor 150 euro wiet gekocht. :wave:

Moon

Bewuste gebruiker
tweede kerstdag lekker aan de xtc en oud op nieuw gaan we vieren met sos, snelle, pillen, wiet, alcohol etc etc etc t wordt een heftig feestje met een hoop vrienden en veel drugs. heerlijk en alweer een hele tijd geleden dat ik zo gefeest heb.

Bovenaan