DXM Extractie

Vigilante

Wijs gebruiker
Zeker mogelijk en niet zo moeilijk als men zou denken (spreek uit ervaring).
Er staat hier wel wat informatie over op het forum maar dit behoort tot de illegale zaken hierzo.

Google: DMT extraction

Sunseed

Belezen gebruiker
Ik heb het hier over DXM, niet DMT :tongueout:

DMT extraheren lijkt me toch moeilijk (heb al eens gekeken op het net..)

Vigilante

Wijs gebruiker
Sunseed zei:
Ik heb het hier over DXM, niet DMT :tongueout:

DMT extraheren lijkt me toch moeilijk (heb al eens gekeken op het net..)

Ik kannie kijke nie ennie leze nie.

Anywayz, die procedure van die website is redelijk makkelijk.
Je kan er ook voor kiezen om de naphta met de DXM in de vriezer te gooien (zo koud mogelijk) en dan de volgende dag ofzo de kristallen eruit te schrapen.
Je kan natuurlijk ook de naphta gewoon laten verdampen.
Zo hoef je dus ook geen lemondrankje ofzo te drinken en hou je echt pure DXM over.

Stylus

Belezen gebruiker
Zou dit ook mogelijk zijn met DARO pillen, en zo ja, is dat de goedkoopste manier om aan DXM te komen?

Of is dit vragen niet toegestaan?

Vigilante

Wijs gebruiker
Als je toch die capsules haalt, crush dan die bolletjes en prop t terug in de capsules. Nix moeilijk doen met extracties gewoon slikke die pille :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom zou je helemaal moeilijk gaan doen door DXM te extraheren uit hoeststroop als je ook gewoon capsules kunt kopen en die alleen maar hoeft te crushen?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Sunseed zei:
Ik denk dat er nog heel wat andere schadelijke stoffen zitten in die capsules..Daarom.

Naast wat kleurstoffen, gelatine, cellulose, suiker, zetmeel en ofc. DXM zit er niets in..

Het schadelijkste is echt de DXM zelf.

Juist als je gaat extraheren heb je kans op residu van de gebruikte producten..
En die zijn meestal niet zo heel erg gezond.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Heeft iemand al eens geprobeerd DXM te verkrijgen op de manier die op de site geschreven staat?

Oom Klaas

Badass junkie
PepTalk zei:
Sunseed zei:
Ik denk dat er nog heel wat andere schadelijke stoffen zitten in die capsules..Daarom.

Naast wat kleurstoffen, gelatine, cellulose, suiker, zetmeel en ofc. DXM zit er niets in..

Het schadelijkste is echt de DXM zelf.

Juist als je gaat extraheren heb je kans op residu van de gebruikte producten..
En die zijn meestal niet zo heel erg gezond.

Paracetamol en zooi kan je best misselijk maken icm DXM, en dat zit er ook meestal in.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Maar er zit geen paracetamol of andere zooi in..
Tenminste, als je de goede hebt.

Overal waar je handleidingen, of andere informatie vind over DXM staat er bij:
''Kies alleen capule's/hoestdranken/gelcaps/pillen, waar alleen als werkzame stof dxm inzit.''

Er zitten dan nog wel andere stoffen bij, maar dit is om het gewoon wat handiger, lekkerder en makkelijker te maken( bindmiddel, kleurstoffen enz.)

Bovenaan