DXM hardcore tripmiddel (medicijn)

Eckster C

Bewuste gebruiker
raad ik echt aan de psychidelische gasten onder jullie als iemand tegen je praat zie je zijn mond bewegen en geluid komt pas 1 second later zo van die effecten en je stapt zoals een robot

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
no shit sherlock

azgaza

Badass junkie
Dat spul is erg slecht voor je lichaam, als je de lijst directe bijwerkingen alleen al bekijkt, klinkt helemáál niet aanlokkelijk.

FlipMeister

Bewuste gebruiker
^Dat zegt iedereen he maar laat es zien dan? Link, bron ?

Et valt wel mee, eerst wel vaak gedaan maar toen ik 2 van die pakjes ophad heb ik et nooit weer gedaan :grin:

raizeredge

Wijs gebruiker
hee luitjes effe een paar vraagjes dxm wat is daar de volle naam van die je in de winkel koopt en wat zijn het is het een drankje of tabbleten
want wil het binnekort doen en wat is de aangerade plek thuis of buiten op een relaxte plek

raizeredge

Wijs gebruiker
hee luitjes effe een paar vraagjes over dxm wat is daar de volle naam van die je in de winkel koopt en wat zijn het is het een drankje of tabbleten
want wil het binnekort doen en wat is de aangerade plek thuis of buiten op een relaxte plek

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=8347

Zoals mijn groene en geniale collega reeds pepost had nadat het al door verschillende andere Uberleden was vermeld.

A.U.B meneer, zeker niet gebruik maken van de zoekfunctie, die zit vol met virussen hier. En google is al helemaal niet te vertouwen.

Maar daartegenover wil ik U graag deze risicovolle dienst blijven verlenen tegen uiteraard een schappelijke vergoeding.

Laat ons zeggen 10€ per query. U kan me altijd bereiken op.

http://www.goegel.be/ Antwerpse uitgave.

Wat een gast ben jij zeg!!!

Moet je zelf weten hoor maare ik denk al zou je weten wat de effecten en zeker de bijwerkingen zijn dat je je opeens niet meer zo goed voelt!!
Ik heb er wel ervaringen mee en al had je de bijwerking geweten dan haal jij het echt niet meer in je hoofd om dat te gaan gebruiken :wink:

btw: Speed-Pasta-pep is gewoon het zelfde.
*Genaamd: Snelheid*

Groetjes,

TerrorPussy

Bovenaan