lullo zei:
Wat heb jij je in de zeik laten nemen zeg.
Erg naïef te denken dat ze echt verliefd op je was.
Mensen die zover heen zijn zijn alleen maar verliefd op de drug waar ze aan verslaafd zijn, emotieloos en op het moment dat de emoties echt worden snel weer drugs nodig hebben om de werkelijkheid te onderdrukken.
Zo iemand kun je alleen maar met harde hand helpen door duidelijk grenzen te stellen en dat is iets dat jij duidelijk niet hebt gedaan.
Hoop voor je dat jij je lesje hebt geleerd en je nooit meer op die manier met iemand inlaat, je bent er te soft voor, wat je siert hoor, en dat voelen ze naadloos aan waardoor de geschiedenis zich zal herhalen.
Of ze echt verliefd op mij is/was weet alleen zij. Haar moeder, die haar dochter door en door kent heeft mij verteld dat ze wel verliefd op mij is, maar omdat ik niet gebruik, zij toch een weg zoekt om met gebruikers in contact te komen. Haar beste vriend die haar overal bij begeleid gebruikt wel. Echter deze jongen is bij haar moeder niet langer meer welkom, en ook bij mij is dat het geval. Onlangs was haar moeder jarig en kreeg ze uitdrukkelijk te horen van haar moeder dat ze alleen met mij welkom was, en dat haar "loverboy" zoals haar beste vriend door de vriend van haar moeder genoemd wordt, niet welkom was.
Een andere reden dat ze mij toch wel serieus neemt is dat ze in het weekend met mijn peperdure Giant fiets naar gebruikers is geweest. Zaterdagnacht om 2 uur vertrekt ze hier, komt gisteren rond 13.00 uur per taxi even terug om haar bruin op te halen, om vervolgens met een smoes weer te vertrekken. Rond 22.00 is ze terug met fiets en al, en om 23.30 verdwijnt ze weer spoorloos nadat ik iets te eten heb gehaald bij de snackbar om de hoek. Deze keer met medeneming van mijn mobieltje.
Mijn mobiel zal ze zeer zeker verpatsen. Ok, het is diefstal, maar gelukkig betreft het hier geen duur toestel, dus daar is overheen te komen. Mijn bankpas ligt gewoon op het bureau, en ze weet ook de pincode ervan. Toch heeft ze het nooit geflikt om geld van de rekening te halen, laat staan de huissleutels aan vreemden te geven. Alles is nog in huis, met uitzondering van mijn plasmatelevisie en DVD-recorder. Deze is gestolen na een inbraak. Of zij daar meer van weet is nog maar de vraag, want die avond is op vijf andere plaatsen ook ingebroken.