een adviesje: speed en je haar

pepgirl

Experimenterende gebruiker
Ik weet uit ervaring dat drugsgebruik nogal wat invloed kan hebben op
je haar. dat de kwaliteit er wat op achteruitgaat zeg maar :cry:
aangezien ik zelf lang haar heb , ben ik vitamine b12 gaan slikken
en dit werkt goed. verder als je veel gebruikt is t misschien niet verkeerd om elke dag een multivitamine te slikken ook op de dagen als
je niet gebruikt natuurlijk. vroeger deed ik dit niet , toen dacht ik wat een onzin., maar de afgelopen 2 jaar doe ik dit elke dag en ik moet zeggen t helpt echt :) , je bent sneller opgeknapt van je speedkater
je lichaam herstelt beter..........

inderdaad pepgirl...je kan je lichaam niet genoeg verzorgen...zeker als je gebruikt.
ik raad je ook mariadistel aan (natuurprodukt). het is een leverbeschermer. als je lever aangetast geraakt (wat sowieso gebeurt door de drugs) ben je sneller op je teen getrapt, moedeloos, neerslachtig enz...

thanks, zal is kijken.
Heb voor een aantal jaren terug is ziekte van pfeiffer gehad
wist toen niet dat ik t had ,dacht dat t van de pep kwam dat ik zo moe was
(gebruikte toen dagelijks)
maar na onderzoek kwam ook uit dat door ziekte van pfeiffer ik een
afwijking aan mn rechterleverkwab had......wat geen kwaad kan trouwens hoor en ook geen functie heeft. gewoon een bultje zeg maar.
maar ja , toch denk je dan af en toe wel van : zou t echt door pfeiffer komen of door t vele drugsgebruik.

Ik raad je sowieso aan wanneer je een regelmatige gebruiker bent om toch je vitamines e.d. binnen te krijgen. Je lichaam heeft het gewoon nodig, dus je kunt het beter niet zomaar overslaan. Als je zo af en toe 's gebruikt maakt het wat minder uit, maar als je al ieder weekend stijf staat (laat staan elke dag) heb je echt hard je voedingsstoffen nodig.
Misschien iets minder effect van de speed, maar ook minder nadelige effecten van de speed) Wakker blijven lukt dan echt nog wel hoor (met energie :D )

Terug
Bovenaan