Een goed leven of..

jcutter

Badass junkie
Toch geloof ik niet in karma.
Ik vind dat het veelste veel op angst gebasseerd is.
Daarnaast word je bev. gedwongen om te reageren op situaties als je mensen geen pijn wilt doen. Bev. met liefde.
Toch is dit wel een mooi geloof :)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
jcutter zei:
Toch geloof ik niet in karma.
Ik vind dat het veelste veel op angst gebasseerd is.
Daarnaast word je bev. gedwongen om te reageren op situaties als je mensen geen pijn wilt doen. Bev. met liefde.
Toch is dit wel een mooi geloof :)

Je wordt niet gedwongen. Tuurlijk kan je mensen pijn doen, maar dan weet je de consequenties en dat je het dubbel zo dik terug krijgt. Het is niet omdat je in karma gelooft dat je een voetveeg bent. Je bent je bewust van het feit dat je alles terug krijgt wat je geeft.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
BlackRobBlunt zei:
vode zei:
Je bent je bewust van het feit dat je alles terug krijgt wat je geeft.

Wat een bullcrap!

Tenzij ik in mijn vorige leven Hitler ben geweest is karma onzin :openmouth:

Rustig maar.. ieder z'n mening toch? Of is dat ook al bullcrap. :rolleyes:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
vode zei:

Geliijk heb je, ik zat me ook meer af te reageren op de portie pech van vandaag...

broek gescheurd aan mijn fietsketting, vest onder heftruck gewalst, toen ontslagen (ik ga niet de hele zomer 40uur per week werken :angry: ), kom ik thuis zegt mijn computer dat ie niet op kan starten omdat ie windows/system nogwatzooi niet kan vinden...

En het ging net zo lekker allemaal. :(

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mja, dat heb je niet aan karma te danken lijkt me, maar gewoon een dikke portie bad luck. :wink: Sterkte!

phy

Bewuste gebruiker
vode zei:
BlackRobBlunt zei:
vode zei:
Je bent je bewust van het feit dat je alles terug krijgt wat je geeft.

Wat een bullcrap!

Tenzij ik in mijn vorige leven Hitler ben geweest is karma onzin :openmouth:

Grappig, had niet verwacht dat hier mensen zijn die zo in karma geloven.
Ik ben zelf geen 'believer', maar ik geloof wel dat je oogst wat je zaait...

Careless

Experimenterende gebruiker
Ik kan je punt 100% inzien en er zijn ook meisjes die precies hetzelfde kunnen doen, want die zijn ook zeker niet de heiligste.
wat je nu wil is snel genot.

Wat ik uit eigen ervaring kan vertellen is dat het goed voelt voor even maar naderhand toch je geweten aan je begint te knagen en in mijn geval zat ik er al te diep in om het te gaan bekennen.

En de wraak van een vrouw zal zoet zijn want je denkt dat je der kapot maakt dacht ik ook maar dan kom je achter de wraakzucht die een mens kan bezitten.
Bv: ik heb 2 jaar een vriendin gehad waarbij het zo begon ik die vaak bezeek en helaas kwam ze erachter...wat doet ze vervolgens...ze doet alsof ze het me vergeeft, en dump me een half jaar later gruwelijk (pas na een half jaar odat ze eerst een nieuwe vriend wou hebben..) en ze gaat naar de politie en doet een valse aangifte voor seksueel misbruik...

Het kan allemaal heel erg aflopen..

mijn tip zeg et meisje in kwestie gewoon eens dat je zo denkt...of ze schrikt er van af en je ziet er nooit meer of ze kan er iets in vinden en je houd er een prima seksrelatie aan over
wat ik wel merk seks znder passie gaat vervelen op ten duur en ooit verlang je naar dat meisje dat je wel aankan

Careless

Experimenterende gebruiker
ooohjah en over de karme kwestie.... ik vind het heel mooi dat mensen iets erover kunnen zeggen alsof het een feit is.

Geloof is altijd gebaseerd op iemands eigen belevingswereld, als je het mij vraagt is het hele geloven in iets waarvan je niet zeker weet dat het er is de grootste onzin maar dit is mijn mening.
Ik zie het zo het is mooi dat mensen zoveel steun en wijsheid kunnen halen uit geloof het is alleen niet voor mij weggelegt.
(think about it:wink:)

ooohjah en misschien even een opfrisser? het onderwerp was niet karma... maar over relatie..

Plimu

Bewuste gebruiker
jcutter zei:
Het zit zo: Ik merk dat er in mijn buurt steeds zo'n nerdig wijf er achter is gekomen, dat ze sex nodig heeft. Die maakt steeds van die uitnodigende opmerkingen naar mij en kijkt mij erg verliefd aan. Je kent dat gezeik wel als man zijnde :beer:
Maar ik weet dat het een typje is die later zeker weten goed gaat verdienen.
Dus zit ik te denken om te gaan happen en iets met haar te gaan beginnen, zodat ik een paar leuke jaartjes te gemoet ga. Een leven waarin monogamie een illusie voor haar is. Als ik haar nou flink ga kaal plukken, dan heb over een jaar of 2; weer voordeel aan. Er zijn 2 nadelen: ze kan misschien zwanger worden :( en ik doe haar enorm veel verdriet aan als ik met haar breek. Ik zie dit als een spel die gespeeld gaat worden. Ik zit er wel aan te denken, maar ik denk dat ik mezelf al snel ga tegenkomen :( Wat zouden jullie doen? Wachten en opzoek gaan naar iemand waarmee het zeker weten goed klikt en dat je verliefd word op de persoon en niet op wat ze verdient of zouden jullie dit gewoon aan gaan en de risico's voor lief nemen?

gooi je zelf in de vuilnisbak
klootz4k (menings uiting)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
TheGhost zei:
Houd die mening maar lekker voor je, het voegt niets toe. Besides, jij bent veel te laat om mee te mogen doen aan door Jcutter uitgelokte discussies :þ

ZI09

Bewuste gebruiker
Ingaande op de eerste post:

Het feit dat je het niet al gedaan hebt maar het hier gaat vragen betekend al dat je je eigen grens gevonden hebt en het niet doet.

Verder is het wel lekker ziek. hehe. :stoned:

Plimu

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
TheGhost zei:
Houd die mening maar lekker voor je, het voegt niets toe. Besides, jij bent veel te laat om mee te mogen doen aan door Jcutter uitgelokte discussies :þ

wtf, dit is toch een forum, ik werd gewoon ronduit boos door zijn asociale post, dan mag ik best mijn mening toevoegen

kom op

Mindgamer

Badass junkie
DreamWeaver zei:
BlackRobBlunt zei:
Mindgamer zei:
Yep, Jcutter heeft een ban ontvangen :(

Blij dat ie weg is. :wave:

Jammer alleen dat ie nu onder de nick Mindgamer verdergaat. DF is dood, leve de underground!
Weet je DreamWeaver; jij loopt wel vaker te kankeren op mij.
Normaal gesproken reageer ik daar niet op en irriteer ik me er zelfs niet aan.
Maar als ik jouw probleem hier ben, waarom gaan we dan niet eens met elkaar op de vuist?
Zoals echte mannen dat doen!

En trouwens, zo rond in December ben ik hier voorgoed weg.

Angramar Temenos

Badass junkie
Nerderig op welke manier? Ik denk dat als ze echt intelligent is, je geen schijn van kans hebt om haar te misbruiken.. Echte intelligentie verplettert het "hart" en "hormonen" ongeveer zoals een atoombom een romeinse soldaat ownt. Als het het "nette, hard-lerende type die met hard werken eigen domheid compenseert" is, veel plezier met haar om de tuin leiden.

Domme mensen (Niet alleen vrouwen) verdienen het! :stoned:

phy

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Nerderig op welke manier? Ik denk dat als ze echt intelligent is, je geen schijn van kans hebt om haar te misbruiken.. Echte intelligentie verplettert het "hart" en "hormonen" ongeveer zoals een atoombom een romeinse soldaat ownt. Als het het "nette, hard-lerende type die met hard werken eigen domheid compenseert" is, veel plezier met haar om de tuin leiden.

Domme mensen (Niet alleen vrouwen) verdienen het! :stoned:

Iemand bewust beschadigen omdat hij/zij nog naief is en niet in staat is de ware aard achter iemand te zien vind ik ronduit laag en onbeschoft.

Niemand verdient dat. Ook niet als het de enige manier is om ze dat bij te brengen.

ZI09

Bewuste gebruiker
(Ik raad aan over al die gast zijn posts heen te lezen, want je zou er zowaar plaatsvervangende schaamte van krijgen)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik raad aan om een tijdmachine te bouwen, terug te reizen naar de tijd van de Jcutter rel en alles vanaf het begin met een flinke schep zout te nemen.

ZI09

Bewuste gebruiker
Tijdreizen en een flinke schep chips erbij, om het tafereel nog eens te aanschouwen? :stoned:

Of een flinke schep hasj. Om iedereen op het forum wat kalmner te krijgen.

ZI09

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:
Nee, een stuk hasj om bepaalde humor te begrijpen..
Volgens mij was het geeneens een grap :P

maakt mij ook niet uit hoor, hehe. Je doet maar wat je leuk vind. Maar houd ons iig zeker op de hoogte dan^^

Bovenaan