Een vraag over paddo's, en repen.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Medeforummers, idiote term ik weet het, ik wil binnenkort weer paddo's gaan doen. Ik heb dit 2 keer gedaan, paddorepen ik weet zelf niet met welke soort paddo er in maar een vertrouwd persoon heeft mij ervan verzekerd dat ze goed waren, in de smartshop waren deze 15 euro. Ik wil nu weten of een portie mexicaanse een veel sterker effect heeft dan een gemiddelde paddoreep (of het effect van een paddoreep dat jullie hadden in vergelijking met een portie mexicaanse)?

Greets,
bas

Hangt er gewoon vanaf hoeveel en welke soort ze in de reep gedaan hebben

Maar ik denk wel dat het versterk wordt door de chocoloda of vergis ik me hier?

Waarschijnlijk zullen er in die reep ook wel mexicaanse zitten, die zijn makkelijk te kweken en goedkoop.
Chocola versterkt de trip inderdaad wel lichtjes, het is namelijk een lichte mao-remmer.

Ik zou als ik jou was eens een gewone portie nemen.

Wat is dan de makkelijkste manier op ze in te nemen...ik had bedacht in een grote bak yoghurt, dan leek het mij nog 't makkeljkst weg te werken :P

Vrije Geest zei:
Wat is dan de makkelijkste manier op ze in te nemen...ik had bedacht in een grote bak yoghurt, dan leek het mij nog 't makkeljkst weg te werken :P

Bah, lijkt me geen goede combinatie met yoghurt, als je zo nodig met iets anders in moet nemen, tegen de vieze smaak.Raad ik je aan het met pistachenoten te eten, dat maskeert de smaak 100%.Een andere goede is een turkse pizza open rollen en ze daar in doen.

Ik vind het met een bakje yoghurt of vla anders prima te doen. Of eet ze op samen met twee koekjes ofzo, dat maskert de vieze smaak ook wel.

WTF_I_AM_TRIPPING zei:
Vrije Geest zei:

Bah, lijkt me geen goede combinatie met yoghurt, als je zo nodig met iets anders in moet nemen, tegen de vieze smaak.Raad ik je aan het met pistachenoten te eten, dat maskeert de smaak 100%.Een andere goede is een turkse pizza open rollen en ze daar in doen.

Dat van die pistache noten ga ik ook maar eens proberen dan, want die zijn teminste lekker.

doritos.thumb.jpg

wtf doritto's en paddo's eten...wat een onmogelijke combo :eek:

paddo in je overheerlijke pasta met tonijn en heerlijke roomsaus...dat was m'n ik denk 2de of 3de keer...1 portie van weet ik veel maar leuk en lekker, gezond en lekker voor de geest :P

Terug
Bovenaan