Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je kan met je nagel kleine stukjes afbreken , makkelijker is om de hasj te verwarmen en er dunne sliertjes van te kneden en die in je joint te stoppen.
als je goede polm hebt, dan moet je het vlugjes verhitten met je aansteker en kun je er met je duim dunne schilfers afduwen.
dan verkruimelt het helemaal door de druk van je vinger
Je kunt er wel een rolletje van draaien, maar ik denk dat het beter brandt en meer binnenkrijgt als je het gewoon verkruimelt (als het niet lukt zonder te verhitten moet je dat wel doen, lijkt me logisch). Ik denk niet dat alles goed verbrandt omdat er te weinig zuurstof bijkomt als je het in een rolletje draait.
We offer you Brand Sunglass related with products,the Wholesale Brand Sunglass picture-related products,poor prices and other information,wholesale or retail,and the Brand Sunglass related products introduced, related products, please contact with [email protected]
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.