• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer, Colombiaanse ( fantastisch )

Theroom

Experimenterende gebruiker
Zo dan, hier mijn eerste trip report in een dronken bui ( en waarschijnlijk niet m'n laatste report :wink: )

Zo, 3 vrienden en ik hebben dus vanmiddag samen twee doosjes Colombiaanse opgegeten, ik had iets van 10 paddootjes, ik geloof dat dat wel genoeg was voor een eerste keer, en het was prima :) geen ego death of sterke visuals gewoon leuk en lachend getript :wink:

We aten rustig de magische paddestoeletjes op en na drie kwartier begon het te werken. Het gevoel is moeilijk te beschrijven maar ik zal m'n best doen :rolleyes:

Eerst zie je langzaam dingen in het huis gaan bewegen, en er verschijnen patroontjes op de muur ( erg mooi ! :) ) Daarna keek ik naar buiten en de omgeving zag er werkelijk prachtig uit, mooier dan anders. Maar ik wist dat een half tot 3 kwart portie colombiaanse eigelnlijk iets voor beginners was en ik vond het ook wel goed om niet meteen vol gas paddo's te nemen. En voor een eerste trip heb ik het als top ervaren.

Een leuk detail is ook dat ik de klok achteruit zag gaan ( eerst 4 uur daarna 5 voor 4) ik wist zeker dat het achteruit ging !

We hadden muziek van Pink Floyd en Pearl Jam op ( ik prefereer nog altijd Shpongle maar dat terzijde :wink: ) en dat beviel erg goed, vooral de psychedelische muziek van Pink Floyd !

Daarna ervaarde ik echt een vreemd gevoel, ik keek m'n vrienden aan en we wisten opeens niet meer wat we eigenlijk aan het doen waren, van de verwarring barstte we uit in lachen ( en dat hield wel even aan ! :) )

Daarna besloten we uit te gaan en flink te gaan zuipen ( Volendam hé :wink: ) maar eerst ging iedereen even naar huis om andere kleren aan te trekken. Toen kwam het moment dat ik een beetje lichtelijk Bad ging. Want ik besefte dat ik tripte en ik kon niet zomaar even naar huis met m'n pa en m'n zus in huis, toch deed ik het en ik kreeg het voor elkaar om het niet op te laten vallen.

Maar eenmaal op m'n kamer werd ik een beetje para want ik dacht opeens dat m'n pa en zus elk moment m'n kamer binnen zouden gaan en vragen hoe het met me ging enzo, werd er echt een beetje bang van ( omdat m'n pa ANIT ANTI ANTI drugs is ) Dus ik mocht geen argwaan wekken. Dat was wel spannend. Daarna ben ik weer terug naar m'n vrienden gegaan ( de trip was bij een buurjongen, en tevens een vriend ).

Toen kwam persoon X naar me toe teerwijl ik zat, hij stond en hij was enorm ! Het leek wel een reus, toen besefte ik dat ik nog steeds flink tripte, maar het was erg grappig :P

Daarna zijn we gaan drinken, en toen werd het gevoel nog even tijdelijk sterker maar het werkte snel uit..

Al met al een prachttrip, vooral voor een eerste keer en absoluut voor herhaling vatbaar :wink: Volgende keer een vet portie mexicaanse, of 3 kwart hawaiaanse :hearteyes:

Groet :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Geweldig! Zulke herkenbare dingen erin, zoals het niet kunnen zien hoe laat het is, niet langs je ouders durven om dat je bang bent dat ze het aan je kunnen zien (heb ik altijd, niet alleen bij m'n ouders, maar bij iedereen, ik ben altijd bang dat iedereen het kan zien, terwijl het me eigenlijk niets uitmaakt :rolleyes: )

Bovenaan