• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer paddo's (30 gr. Columbiaanse)

Cowmando

Experimenterende gebruiker
Na een beetje te ge experimenteerd te hebben met xtc pep en wiet waren mijn vriend en ik wel eens beniwued naar paddo's.

We hebben toen allebei een 30 gram de man ebsteld omdat we hadden besloten dat we de eerste keer maar meteen hard moesten gaan. Vrijdagmiddag het pakje aangekomen!

Wij meteen ophalen en naar onze hangplek gegaan als het ware. We waren gewoon met zijn 2-en buiten in de kou naast een lege supermarkt. Samen aten we allebei om te beginnen 15 gram op, omdat later nog iemand langs zou komen om wiet te brengen.
De paddo's waren echt niet te vreten, een soort vieze mix van gras oid. :P

Dusja, na een half uurtje te hebben gewacht begon het bij mij al, ik meende in de witte steentjes van de stenen vormen van eekhoorntjes en andere dieren te zien. Ik probeerde me vriend ervan te overtuigen dat hij het ook zag, maar dat was niet het geval..

Hij werd jaloers om mijn visuelen en we besloten de rest ook op te eten. Na die laatste portie opgegeten te hebben werden de visuals steeds groter en reeëler, ik zag nu botten in de stenen die langzaam heen en weer bewogen, en andere shamanistische vormen en dieren, :P

toen gingen ook nog de voegen van de stenen van zwart naar wit en toen weer zwart, dit bleef zolang dat ik het maar normaal begon te vinden. Mijn vriend had nog steeds geen visuals. de container die er stond, zo'n grote metalen container met een paar roestplekken, leek helemaal weg te rotten, eveneens mijn handen :wink:

Na een tijdje liep ik gewoon weg om te kijken naar de stenen onder het licht, ik zag voeral een soort van glow in the dark vlammen, het maakte niet uit van hoe dicht ik keek, ik zag het alsnog en kon zweren dat het echt was. Maar tegelijker tijd wist ik dat het nep was, en moest daarom de hele tijd lachen. De trip werd nu ook steeds heftiger en de ramen van de huizen begon te flikkeren, ik zag overal lichtflitsen. Helaas zag mijn vriend nog steeds niks, en dat zal ook wel zo blijven.

Hij had meer een soort van trip in zijn hoofd, hij zei soms van 'Wat?' op zo'n manier van wat gebeurt er, en dan lachten we erom van hoe hard we wel niet gingen. Toen besloten we maar naar zijn huis te gaan, want het werd nu wel heel heftig, zijn hoofd leek op dat van een clown, beetje om gek van te worden.

We liepen door een zeer vage straat, heel de tijd om te lachen om wat er wel niet allemaal gebeurde. toen stak er geloof ik een windvlaag op, en opeens stond ik op de top van een sneeuwberg en er was een soort van blizzard. Een paar seconden later was het weer weg, en de straat leek eeuwig te duren.

Het enigste wat wij zeiden was, Kanker?! Wat?! en Jeeeeeeeezus?!! en natuurlijk gelach. Overal groeiden balderen uit en takken, zodat de straat op een jungle leek, wat voor mij het leukste gedeelte van de trip was.

Eindelijk in zijn kamer aangekomen gingen we zo hard, niet normaal weer. Alles bewoog in de kleine kamer, en we kroelden onder de dekens als mongolen. ( we hadden aparte dekens, niks raars denken :wink:)
Na ongeveer een halfuurtje geprobeert een film te volgen en een hoop
gelach en gekanker, zei mijn vriend uit eht niks:
Ik voel me wel een beetje verstandelijk gehandicapt. van dat punt werd het niet echt beter, want ik keek namelijk niet meer uit mijn eigen ogen maar zag mezelf vanuti derde persoon. Heel vaag allemaal,

Dusja, na heel wat gekanker, een film die we niet konden volgen, werd het minder dachten we, maar ondertussen stonden we wel aan de tv te voelen omdat er stroom op het beeld zat.... :P

Buiten weer aangekomen bij de supermarkt besloten we weer te gaan blowen, we draaien een dikke joint, en we beginnen te hijsen als idioten.

Ik voelde de rook helemal niet, en kon hijsen wat ik wou, na de 1e op te hebben gerookt, rookten we er nog een. Binnen 5 minuten 2 joints op, toen ik opstond voelde ik een soort van paniek en een beetje misselijkheid.

Toen hoorde ik opeens ene piep in me hoofd die steeds harder ging, tot ik buiten westen raakte en op de grond viel. Ik hoorde mijn vriend zeggen, Are you fucking kidding me? ik deed mijn ogen weer open en zag de straatstenen, ik stond op, en zag mijn vriend weer praten..

maar ik hoorde niks, en de piep kwam weer terug, en jawel, weer nokkie :P Dit ehraalde zich zo 4-5 keer totdat ik niet meer nokkie viel en we maar besloten te gaan slapen want dit was niet echt grappig. Toen amper geslapen omdat ik zo onrustig was maarja.

dus dit was mijn 1e ervaring met paddo's en ik zla het niet zo snel nog een keer doen, want normaal heb ik nooit hoofdpijn en heb nu al sinds afgelopen vrijdag hoofdpijn.. :P
hebben mee rmensen hier last van?

gr.
Cowmando

Cowmando

Naja, je ziet niks aan me hoofd, heb alleen wat blauwe plekken. op me benen enzo, wel apart dat ik erna n0okkie ging.
Had het gevoel alsof ik doodging :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Heerlijk report, geweldige eerste keer. Beetje jammer van dat out gaan, waar lag dat aan denk je? Er zaten ook veel herkenbare stukken in.
Ik vind een vriend van mij in een trip ook altijd op een clown lijken.

NicoTn

Newbie
ExceptionalInsight zei:
broodplank zei:
dat out gaan is duidelijk door de joints :openmouth:
Zo duidelijk vind ik dat niet. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand na 2 of 3 jointjes out ging.

mnn.. jah het was je eerste keer dus.. maar je kan makkelijk blowen met paddo's toen ik het aleen deed had ik ook 4,5,6 jointjes op

Lijp

NicoTn zei:
ExceptionalInsight zei:
broodplank zei:
dat out gaan is duidelijk door de joints :openmouth:
Zo duidelijk vind ik dat niet. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand na 2 of 3 jointjes out ging.

mnn.. jah het was je eerste keer dus.. maar je kan makkelijk blowen met paddo's toen ik het aleen deed had ik ook 4,5,6 jointjes op

Ik smoke ook altijd als ik paddo's op heb, en een enkele keer ben ik ook bad gegaan door te veel wiet te smoken, toen viel ik ook half weg telkens, maarja meteen 30 gram de eerste keer is ook niet niets.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Lijp zei:
Ik smoke ook altijd als ik paddo's op heb, en een enkele keer ben ik ook bad gegaan door te veel wiet te smoken, toen viel ik ook half weg telkens, maarja meteen 30 gram de eerste keer is ook niet niets.
30 gram paddo's hè.. geen wiet (; En dat valt best mee hoor, dat is gewoon 1 portie.

Lijp

ExceptionalInsight zei:
Lijp zei:
30 gram paddo's hè.. geen wiet (; En dat valt best mee hoor, dat is gewoon 1 portie.

Oh ik dacht dat 15 gram één portie was, tenminste bij truffels wel als het goed is :mrgreen:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Truffels heb ik geen ervaring mee, het heeft nooit genoeg interesse gewekt om het eens te proberen. Bij Hawaïaanse paddenstoelen is 1 portie hier 12 gram, bij de rest 30-35 gram.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
mooi report, wel een beetje onbezonnen aan begonnen vind ik.

Dat flauwvallen wijt ik toch ook aan de wiet hoor. Ik heb al enkele keren gehad dat ik (na veel smoren in korte tijd) een je gehoor wegvalt, en een puur gepiep wordt. Ook dat je gezichtsveld vervaagt tot volledig wit en soms in plekken. Het laat denken aan een lage bloeddruk vind ik, maar veel extremer. Misselijkheid komt er soms ook wel bij kijken, en hevig zweten. Het is niet erg hoor trouwens, gewoon even gaan zitten, en wachten tot het mindert. Proberen je gezichtsveld te concentreren op 1 punt.

Als je het voor de eerste keer meemaakt kan ik wel begrijpen dat het even schrikken is, maar eens je weet wat het is, en wat je er tegen kan doen, valt het wel mee. Enjah, niet zoveel smoren in korte tijd hé :rolleyes:

Het niet voelen dat je rook binnen krijgt tijdens het trekken van een joint of sigaret is ook normaal tijdens het trippen op paddo's vind ik. Je keel wordt als het ware verdoofd. Is wel grappig gevoel( of juist geen gevoel :grin:) vind ik :)

En 'kanker' in zo'n context gebruiken kan ik echt niet begrijpen hoor.. Ik vind het persoonlijk maar smerig taalgebruik. Maar dat terzijde.

Nog veel plezier verder :wave:

shokora

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Heerlijk report, geweldige eerste keer. Beetje jammer van dat out gaan, waar lag dat aan denk je? Er zaten ook veel herkenbare stukken in.
Ik vind een vriend van mij in een trip ook altijd op een clown lijken.

For some reason heb ik dat ook. Geen vriendelijke clown though, altijd een fucking gestoorde moordende clown. Maar wel een coole moordende clown :grin: (ik word er niet bang van oid).

Bovenaan