Eerste keer paddos, vraagjes

Hallo iedereen, ik ga vanavond voor de eerste keer trippen op paddo's, ik heb hier hawaaiiaanse en mexicaanse voor me liggen, ik vroeg me af welke van de 2 en hoeveel ik best zou nemen om een aangename eerste toch creatieve visuele trip te krijgen.

Grtz
 

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hawaiaantjes zijn de sterkste die er zijn en de mexiacaanse de mildste.
Ik zou dus ook met de mexicaanse beginnen en dan een halfe portie. Als je na een uur het vind tegenvallen kan je altijd wat erbij nemen.

Viel SpaB!
 

afraidtech

Bewuste gebruiker
Mexicaantjes zijn erg leuk om mee te beginnen, half portie is misschien wel verstandig.

hawaaiaantjes zijn mijn favorieten... geweldig die visuals van die paddestoelen,
 
Bovenaan