• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer yopo, nooit meer

User81923

Experimenterende gebruiker
Wat: 2 dikke lijnen yopo poeder
Waar: eigen huis, badkamer
Stemming: vol zin om het uit te proberen en met grote verwachtingen
Muziek: Shpongle - Divine Moments of Truth

Tijdens een avondje verveeld alleen thuis zitten, met wat yopo verborgen in m’n kast besloot ik om het uit te testen. Ik legde 2 dikke lijnen en trok deze naar binnen. Ik kreeg maar 1.5 binnen, waarna een verschrikkelijke pijn volgde in mijn neus en keel. Het water liep uit m’n neus, mijn ogen stonden bloedrood, en m’n gezicht stond ook knalrood van de pijn. Na vijf minuten had ik nog steeds geen visuals.
De pijn bleef maar duren , tot een uur na te snuiven trouwens. Ik had niets van visuals gehad, geen goed gevoel. Ik had maar 1 iets gevoeld tijdens heel de ervaring en dat was toen ik in een bed lag. Toen draaide ik gewoon rondjes in m’n hoofd. Ik in dit halfuur ook verschrikkelijk hard kotsen.

Conclusie: ik doe geen yopo meer, ik had geen visuele effecten waar ik zo op gehoopt had en het deed verschrikkelijk zeer. Het was de reis naar Sluis trouwens ook niet waard. Iemand betere ervaringen? Dit was mijn eerste en laatste keer.

Hendroid

Zoek het filmpje van spuiten en slikken over yopo maar eens op youtube. Nicolette vond het wel leuk volgens mij.

User81923

Hendroit zei:
Zoek het filmpje van spuiten en slikken over yopo maar eens op youtube. Nicolette vond het wel leuk volgens mij.
Ik heb het filmpje bekeken voor ik het snoof, het beviel haar inderdaad beter

walnootje

Belezen gebruiker
BelgianTrip zei:
Hendroit zei:
Ik heb het filmpje bekeken voor ik het snoof, het beviel haar inderdaad beter

Zijn jullie sarcastisch? Want voor zover ik me kon herinneren moest ze er van kotsen en kreeg ze ook dikke koppijn :P

Bovenaan