Effect paddo's ongedaan maken met coke?

MrHenry

Newbie
Heeft iemand van jullie dit al eens geprobeerd?

Het zit namelijk zo, ik heb met een vriend nu alweer een hele tijd geleden 2 keer paddo's gedaan. We willen dat graag nog wel een keer doen maar de laatste keer ging hij aardig bad... Nu is het bijvoorbeeld bij xtc zo dat wanneer je coke neemt je in één keer weer helemaal nuchter bent (hoe vervelend dit dan ook is!) Zou dit bij paddo's ook zo zijn denken jullie?

Groeten!

Angramar Temenos

Badass junkie
Denk dat je dan eerder meer para wordt. Als je echt kwaadschiks een trip wil afkappen ('k raad het je niet aan), neem Oxazepam. Dat werkt iig.

Vigilante

Wijs gebruiker
Op paddo's kan je gewoon eten en drinken (vooral zoet) dat remt het aardig. Lang niet helemaal maar in mijn ervaring genoeg om een bad trip weer lekker normaal en rustig te maken.

splifftail

Belezen gebruiker
Wat wel echt werkt is een stevige borrel. Neemt direct het angstige deel weg, euforie blijft nog even..... Meerdere malen prima gewerkt bij paddo-badtrip.....

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je behoorlijk veel moet zuipen voor je euforisch wordt.. Zal wel niet werken tijdens het trippen. Sowieso word je lang niet altijd euforisch van drank, helemaal niet als je bad tript. Het zou de badtrip ook kunnen versterken..

En eten en drinken helpt ook niet echt naar mijn ervaring.. De laatste keer dat ik bad dreigde te gaan, probeerde ik ook een koek te eten maar dat lukte gewoon niet. Het proefde naar zand.

ExceptionalInsight zei:
Ik vind het een sterk verhaal en vind ook dat je dat niet moet willen.

Hier ben ik het wel mee eens.. Zorg dat de set & setting goed zijn en dat je goed in je vel zit en er dan gewoon voor gaan :rock:

splifftail

Belezen gebruiker
ImmortalTech zei:
Ik denk dat je behoorlijk veel moet zuipen voor je euforisch wordt.. Zal wel niet werken tijdens het trippen. Sowieso word je lang niet altijd euforisch van drank, helemaal niet als je bad tript. Het zou de badtrip ook kunnen versterken..

En eten en drinken helpt ook niet echt naar mijn ervaring.. De laatste keer dat ik bad dreigde te gaan, probeerde ik ook een koek te eten maar dat lukte gewoon niet. Het proefde naar zand.

ExceptionalInsight zei:
Ik vind het een sterk verhaal en vind ook dat je dat niet moet willen.

Hier ben ik het wel mee eens.. Zorg dat de set & setting goed zijn en dat je goed in je vel zit en er dan gewoon voor gaan :rock:

De taalontvanger bepaald de boodschap, zover is duidelijk. De euforie is dan ook afkomstig van de psylocibine en niet van de alcohol. Heeft bij mij de badtrip dus nooit versterkt maar -herhaling- de angst wel weggenomen. Een stevige borrel is mijns inziens een dubbele wodka oid. Maar goed, dit is mijn ervaring. Heeft toch zo'n zes keer prima gewerkt. En dat is tevens het aantal bad ervaring met paddenstoelen voor mij.

L

Lid 6909

Gast
zit wel wat in hoor, je word nu eenmaal wat losser van een beetje alcohol, en de paddo's versterken dit effect alleen maar..

Alfa

Experimenterende gebruiker
Als je bang bent dat paddos te heftig of te lang effect geven, neem dan truffels. Die geven een veel korter durend effect en zijn makkelijker te sturen.

van de week had ik ergens gelezen dat suiker de paddo trip enorm verzacht. Vitamine C heb ik ook iets van opgevangen. maar zeker ben ik niet

Redbull en andere boosters zouden ook het effect van paddo's verminderen,.. omdat deze veel suikers en vitamine bevat.. maar ik vind de link niet meer, mss dat de pro's dit even kunnen beaamen of weerleggen?

Grts :wink:

Aap

Nee, het effect van paddo's gaat niet weg door coke. Een vriend van me heeft het eens gedaan en zijn trip ging gewoon door. Speed schijnt wel enorm te helpen ( ook bij LSD ) heb ik eens gelezen, maar hier weet ik niets van uit eigen ervaring.

Vigilante

Wijs gebruiker
Suiker helpt sowieso een beetje. (suikerwater anyone?) Ook is het zo dat hoe meer jij erin gelooft hoe beter het werkt. Genoeg coke snuiven helpt ook, tijdelijk...

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lijkt me zelfs gevaarlijk om coke of pep te gebruiken omdat je denkt dat je trip dan stopt.
In ieder geval zou ik er niet op vertrouwen dat zoiets kan.

Gewoon rustig blijven, zorgen dat je een goede tripsitter bij je hebt of vrienden die weten wat je doormaakt. In ieder geval jezelf vertellen dat je niet dood kan gaan van een dergelijke portie.

Op ditiseentrip.nl staat veel informatie hier over, erg handig en leerzaam!

Curunir

Vent van de smartshop deelde mij cafeïne capsules uit (de rood-gele waar NRG-E op staat) met de mededeling dat ze de trip wat zouden versnellen. Op zich lijkt dat logisch omdat je de psilocybine sneller zou metaboliseren als je spijsvertering aangejaagd wordt.

Maar de enige echte oplossing lijkt mij anti-hallucinogene chemische middelen of kalmeringsmiddelen.
Overigens kan je ook grounden, positieve/kalmerende energie geven, mantra chanten (AUMM wil nog wel eens helpen). Bad gaan is tenslotte gevolg van je eigen state of mind in principe. En die kan je altijd ten positieve veranderen ook in een trip, mits je niet totaal van de wereld bent.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Een flinke portie koolhydraten (maccaroni) blikje cola, dan roomijs met iets van aardbeiensaus.
en lekkere koekjes gaan eten.

Dit vermindert het effect minimaal, maar een voldaan gevoel, maakt het een stuk prettiger.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Curunir zei:
Vent van de smartshop deelde mij cafeïne capsules uit (de rood-gele waar NRG-E op staat) met de mededeling dat ze de trip wat zouden versnellen. Op zich lijkt dat logisch omdat je de psilocybine sneller zou metaboliseren als je spijsvertering aangejaagd wordt.

Maar de enige echte oplossing lijkt mij anti-hallucinogene chemische middelen of kalmeringsmiddelen.
Overigens kan je ook grounden, positieve/kalmerende energie geven, mantra chanten (AUMM wil nog wel eens helpen). Bad gaan is tenslotte gevolg van je eigen state of mind in principe. En die kan je altijd ten positieve veranderen ook in een trip, mits je niet totaal van de wereld bent.

Dacht dat het effect van caffeine juist meer bloed naar je spieren en hersenen stuurd ( = meer energie) en minder naar je spijsvertering? Dit is bij bijna alle uppers zo..

dirtbag

Bewuste gebruiker
ik heb een badgaande maat van me (Complicity op het forum) valium gegeven toen hij bad ging, 10mg en hij was na een kwartier weer rustig.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Denk ook dat een benzo het best is om bad trippen tegen te gaan, maar zoals sommige andere hier op het forum ben ik eigenlijk tegen het tegen gaan van badtrippen.

Het hoort erbij, je leert ervan en trippen met het idee: ' Als het te heftig word gooi ik er wat bij en het is over' vind ik eigenlijk geen trippen.

Soms kun je juist als je bad gaat het diepste gaan en het beste uit je trip komen.
Als iemand gevaarlijk bad gaat is het natuurlijk wel handig om iets bij de hand te hebben.

kafka

Newbie
Wat mij betreft is dit heiligschennis. Zoals al eerder gezegd, accepteer de bad trip. Probeer om te gaan met het bad gaan. Als je mentaal de trip kan sturen als je bad dreigt te gaan heb je wat geleerd. Zie het als een les, wees dankbaar voor alles wat de paddo je wil zeggen. Maar, dit is mijn manier om er mee om te gaan. Als je echt bang bent om bad te gaan moet je eigenlijk niet eens trippen. Maar uiteindelijk kan trippen ook gewoon heel leuk zijn en dus kan ik me voorstellen dat je het toch wil doen.

Oom Klaas

Badass junkie
kafka zei:
Wat mij betreft is dit heiligschennis. Zoals al eerder gezegd, accepteer de bad trip. Probeer om te gaan met het bad gaan. Als je mentaal de trip kan sturen als je bad dreigt te gaan heb je wat geleerd. Zie het als een les, wees dankbaar voor alles wat de paddo je wil zeggen. Maar, dit is mijn manier om er mee om te gaan. Als je echt bang bent om bad te gaan moet je eigenlijk niet eens trippen. Maar uiteindelijk kan trippen ook gewoon heel leuk zijn en dus kan ik me voorstellen dat je het toch wil doen.

't Is heiligschennis dat je het woord op zo'n verkeerde manier gebruikt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Niemand is puur, niets is heilig, wat mij betreft mag hij dat woord gebruiken in elk opzicht als hij daar behoefte aan heeft. Leg eens uit waarom deze verkeerd is.

Oom Klaas

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:
Niemand is puur, niets is heilig, wat mij betreft mag hij dat woord gebruiken in elk opzicht als hij daar behoefte aan heeft. Leg eens uit waarom deze verkeerd is.

Trippen is niet heilig, dus is het ook geen heiligschennis.
Als je trippen heilig gaat verklaren/noemen zie ik iemand ('k weet het kort door de bocht) als een trip-junkie.
Voor de rest zie ik ook niets in heiligverklaringen, alleen een pasgeboren baby is schoon/heilig.

kafka

Newbie
Ik wilde ook niet trippen heilig verklaren. Ik gebruik het woord heiligschennis wel vaker en zelden bedoel ik het letterlijk. Het is net zoiets als het zonde vinden dat iemand speciaalbier uit een fles drinkt.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:

Trippen is niet heilig, dus is het ook geen heiligschennis.
Als je trippen heilig gaat verklaren/noemen zie ik iemand ('k weet het kort door de bocht) als een trip-junkie.
Voor de rest zie ik ook niets in heiligverklaringen, alleen een pasgeboren baby is schoon/heilig.

Dit woord is in de nederlandse taal denk ik in zijn betekenis wat vervlakt en meer als uitdrukking gebruikt gaan worden..

Oom Klaas

Badass junkie
Dan is er een zeer foute interpretatie van het woord ontstaan, en is het verbasterd.
Maar ik kan er altijd nog op in gaan, naar mijn mening blijft het een vreemde uitspraak.

Bovenaan