eigen muziek productie - Ayahuasca

Dit heb je zonder twijfel uit een set geript. De lead-in en lead-out veraden je knul.

Vertel anders maar eens welke VSTi's / sequencer je hiervoor hebt gebruikt.

Solidius zei:
Dit heb je zonder twijfel uit een set geript. De lead-in en lead-out veraden je knul.

Vertel anders maar eens welke VSTi's / sequencer je hiervoor hebt gebruikt.

ik zie je post als een compliment ;)
ik gebruik cubase met pluggins/vst's als kontakt , taupro ,pro 53 , predator etc
de fade in en fade out heb ik gemaakt ivm eventuele release mogelijkheden
dat is ook de rede dat de kwaliteit van de mp3 maar 128kbps is

check bijv http://www.sector-1.com/product_info.ph ... s_id=10792

of

http://shop.thirdmovement.nl/main.php?q ... b6efb6c18b

voor een eerdere release

Mijn excuses. Het klinkt zó goed dat ik in eerste instantie dacht dat het niet mogelijk was voor iemand op DF om zo'n strakke productie uit z'n mouw te schudden.

Erg indrukwekkend, respect
smoke.gif

^ Zo bedoelde ik het niet, maar er zijn weinig tot geen producerende DF'ers die een label hebben of hun tracks fatsoenlijk afmixen. trojan.exe is iig de eerste van wie het bekend is.

Second that. Ik zat dit topic gisteren nacht te lezen en nadat ik zag dat Solidus zo onder de indruk was, was mijn interesse gewekt :P Dus iemand, reupload pls.

Mijn complimenten voor deze track, vooral die stem, erg goed gedaan.

Ik ben geen voorstander van Kontakt, die deed het altijd kut bij mij.

Nice track die Ravermeister. Klinkt lekker die Taupro al gaat er niks boven een TBtje. Nice kick gebruik je. Heb je hardware staan? Ik heb net ff Predator dedowned, heeft een lekkere hardhouse sound. Ik heb toevallig deze week mijn pc geformateerd en heb cubase erop gegooid, na 3 jaar geen muziek te hebben gemaakt ga ik weer beginnen. Dan is een paar nieuwe vst-jes wel interessant.

ook leuke vst's zijn : Nexus , Rob Papen Blue , Discovery , Audiorealism Bassline

Tripper zei:
Heb je hardware staan?
heb alleen nog een yamaha an1x maar die gebruik ik slechts als midi-keyboard, alleen om in te spelen dus. software heeft een grote inhaalslag gemaakt t.o.v. analoge bakken dus waarom nog die grote minder handige dingen gebruiken :mrgreen:

alvast weer suc6 dan met produceren!

jaa netjes hoor.. had hem al meteen op mijn mp3speler gezet :beer:

ik hou dit topic in de gaten voor meerdere releases :rock:

trojan.exe zei:
ook leuke vst's zijn : Nexus , Rob Papen Blue , Discovery , Audiorealism Bassline

Tripper zei:
Heb je hardware staan?
heb alleen nog een yamaha an1x maar die gebruik ik slechts als midi-keyboard, alleen om in te spelen dus. software heeft een grote inhaalslag gemaakt t.o.v. analoge bakken dus waarom nog die grote minder handige dingen gebruiken :mrgreen:

alvast weer suc6 dan met produceren!

Tnx, komt helemaal goed.

Terug
Bovenaan