Mijn ervaringen met xtc verschillen eigenlijk best veel en ik snap er eigenlijk niks van.
Normaal gesproken heb ik dit allemaal samen:
*Dat blije gevoel
*het wazige gevoel (Vooral als hij net inslaat, daarna trekt het een beetje weg maar blijft wel)
*en flink energie om te dansen
Maar ik heb een feestje meegemaakt waar ik alleen maar wazig was zonder energie en ook ZONDER dat blije gevoel
Ook heb ik gehad dat ik extreem veel energie had en totaal niet wazig maar wel redelijk love gevoel.
En ik heb een keer mijn beste space gehad van 3/4 pil van 120mg, super maar dan ook super vaag en geweldig love gevoel. (Ik had hiervoor een paracetamol op en geblowed maar dat zou niet moeten uitmaken toch?)
Dit had geen tollerantie toen ik deze dingen heb meegemaakt. En ik snap dus niet waarom het zoveel kan verschillen. Iemand enig idee hoe dit komt? of heeft dit ook meegemaakt?
Normaal gesproken heb ik dit allemaal samen:
*Dat blije gevoel
*het wazige gevoel (Vooral als hij net inslaat, daarna trekt het een beetje weg maar blijft wel)
*en flink energie om te dansen
Maar ik heb een feestje meegemaakt waar ik alleen maar wazig was zonder energie en ook ZONDER dat blije gevoel
Ook heb ik gehad dat ik extreem veel energie had en totaal niet wazig maar wel redelijk love gevoel.
En ik heb een keer mijn beste space gehad van 3/4 pil van 120mg, super maar dan ook super vaag en geweldig love gevoel. (Ik had hiervoor een paracetamol op en geblowed maar dat zou niet moeten uitmaken toch?)
Dit had geen tollerantie toen ik deze dingen heb meegemaakt. En ik snap dus niet waarom het zoveel kan verschillen. Iemand enig idee hoe dit komt? of heeft dit ook meegemaakt?