Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mandriva zei:Zit een beetje met een dillema,
Ik ben normaal altijd van het verstandige gebruik en laat altijd minimaal 6-8 weken ertussen. Nu is het probleem dat ik komende tijd wat feestjes heb waarop ik graag wil gebruiken.
Mijn laatste keer was vorige week (en daar zat 6 weken tussen) nu zou ik over een week weer willen gebruiken en dan over 4 weken weer. (dus eerst 2 weken ertussen en dan 4). Daarna las ik sowieso een pauze in van een halfjaar tot de zomer.
Ik heb vorige week redelijke hoeveelheid gepakt en zou volgende week gewoon halfje/3kwart willen doen van 180mg pil. En dan 4 weken daarna weer lekker wat meer pakken.
Vraag, heeft het zin om volgende week dat 3kwartje te pakken? Of ga ik dat dan toch niet meer voelen omdat ik vorige week al heb gebruikt en kan ik het beter niet doen zodat ik over 6 weken weer optimaal lekker ga?![]()
jaapi zei:Formeel gezien is het raadzaam om de 6 weken norm aan te houden. Anders kan het zijn dat je meer nodig hebt, minder serotine-effect hebt (blij, roze bril), en een ergere kater/dip.
that being said, als je de zelfdicipline hebt om dat half jaar pauze ook echt te houden zou ik op die 2 gelegenheden gewoon nog x doen. Het kan gewoon, aleen geen gewoonte van maken.
Let er wel op, dat je ook nog lol kan hebben zonder een pilletje..
Mandriva zei:Vraag, heeft het zin om volgende week dat 3kwartje te pakken? Of ga ik dat dan toch niet meer voelen omdat ik vorige week al heb gebruikt en kan ik het beter niet doen zodat ik over 6 weken weer optimaal lekker ga?
Mandriva zei:Vraag, heeft het zin om volgende week dat 3kwartje te pakken? Of ga ik dat dan toch niet meer voelen omdat ik vorige week al heb gebruikt en kan ik het beter niet doen zodat ik over 6 weken weer optimaal lekker ga?
Als ik op een avond meer dan 3mg-kg lichaams gewicht opheb, heb ik de week daarna ook last van schokjes. Gaat bij mij vanzelf altijd wel weer weg.druifje87 zei:hoi,
ik lees over schokjes in je hoofd,
dat heb ik nu al 2 dagen, en door mijn lijf, ik beweeg er niet van,maar denk dat we het over hetzelfde hebben.. wat moet ik hieraan doen? vind het heel eng en gebruik weinig drugs, eens in de 3 weken, en max 3 pilletjes in een weekend..
ik hoor graag van je..
groetjes b
GoedeWiet zei:Studies zijn niet eenduidig, hersenonderzoek is niet fatsoenlijk en/of eenduidig, en iedere persoon is anders. Deze feiten zijn al snel een excuus om te denken dat het mee zal vallen.
GoedeWiet zei:Wat je niet kan, is in een parallelle wereld stappen en de versie van jezelf bekijken waarin je gewoon nuchter was. Waarin je geheugen 3x beter was, je lichaam 3x gezonder en je toekomst 3x mooier door betere of afgemaakte studies.