En amerika bereid zich voor

Wackie

Belezen gebruiker
Zoals ik een poosje terug schreef over hoe het instorten van de economie zorgen voor sociale problemen en een meer totalitaire overheid om te proberen dat in de hand te houden, in amerika gaat het al hard die kant op blijkbaar:

[youtube]DInGq0mIWro&feature[/youtube]

Chris Pontius

Badass junkie
Als ik het goed begrijp bereiden ze zich voor op doemscenario's, daar is toch niets mis mee?
Er zijn waarschijnlijk ook 101 scenario's waar onze koningin is vermoord, dat betekent nog niet dat het zo ver is/ er aan zit te komen. Het is allemaal gewoon een beetje extra zekerheid, anders komt Captain Hindsight achteraf weer langs vliegen.

PS; er mag nog een t in de topictitel :)

jcutter

Badass junkie
Ach, ik neem geen kinderen, ik vermoord dieren als ze geen nut meer voor mij hebben, en ik vermoord zelfs baby's als ik mijzelf daarmee kan redden :)

Al met al, jkutje gaat over lijken :sunglasses:

W.F.L.

Badass junkie
jcutter zei:
Ach, ik neem geen kinderen, ik vermoord dieren als ze geen nut meer voor mij hebben, en ik vermoord zelfs baby's als ik mijzelf daarmee kan redden :)

Al met al, jkutje gaat over lijken :sunglasses:

Wat ben jij een lief kutje! :sunglasses:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Chris Pontius zei:
Maar wat bedoel je nou met je post? :)
Haha, klootzak.

Wel typisch trouwens, dit topic. Wacky die een opzet geeft voor een discutabel onderwerp, maar vervolgens met niks inhoudelijks komt. En daarbij een boel nikszeggende reacties. Zouden hij en Flameon dezelfde persoon zijn?

deadlock

Badass junkie
Wackie zei:
Zoals ik een poosje terug schreef over hoe het instorten van de economie zorgen voor sociale problemen en een meer totalitaire overheid om te proberen dat in de hand te houden, in amerika gaat het al hard die kant op blijkbaar:

[youtube]DInGq0mIWro&feature[/youtube]
Heb je het filmpje zelf wel gekeken?

Bovenaan