enkel vragen van een groentje

Ik wil graag beginnen heb vandaag 3 gram speed weest gaan halen
maar is ng nat hij ligt nu onder de lamp
maar ik zou het uitzonderlijk gebruiken om wakker te kunnen blijven bij de exames zou ik genoeg hebben om 5 dagen wakker te blijven met 3 gram
Hoe kun je controleern of dat het goede speed is
en waneer weet je dat je speed droog genoeg is

Niet doen tijdens je examens. Slaap is essentieel om goed te scoren, pep helpt niet. Gebruik het maar voor de feesten na je examens ;)

Is er dan iets waarvan ik zou kunnen wakker blijven want moet 3 zware vakken inhalen en liefst beetje geld aanhangen dan gewoon een jaar te verspillen

zou ik genoeg hebben om 5 dagen wakker te blijven met 3 gram

Nou dat misschien wel, aangezien je het nog nooit gebruikt hebt zal je vast geen last hebben van tolerantie, maar of dat nou zo verstandig is.. als je 5 dagen gaat wakker blijven zul je para, oververmoeid raken en dan kun je je examens wel vergeten. :beer:

Hoe kun je controleern of dat het goede speed is

Ik zou zeggen: snuiven maar. :smoke: Je kan je speed laten testen in een testcenter maar daar heb je waarschijnlijk geen zin in of geen tijd meer voor..

waneer weet je dat je speed droog genoeg is

Tjah, dat zal je zelf wel merken, als je er een deftig lijntje van kunt leggen, en het snuifbaar is. Je kan er ook een bommetje van maken.

Is er dan iets waarvan ik zou kunnen wakker blijven want moet 3 zware vakken inhalen en liefst beetje geld aanhangen dan gewoon een jaar te verspillen

Koffie ofzo.. :beer:

het zou maar zijn voor de zwaarste vakken dat ik het zou gebruiken

ik denk niet dat je dat gemakkelijk een test centra vind op het platte land :wink:

a free man zei:
PS hoe maak je juist een bommetjes?

Draai wat pep in een vloeitje en dan slikken. Maar persoonlijk vind ik snuiven leuker en zeker voor jou, snuif gewoon een paar sleutelpuntjes om te beginnen, dan kan je zelf beslissen wat jij nodig hebt.

ligt momenteel onder de lamp is dat normaal dat het beetje bruinachtig kleurt en dat het heel vast word?
graag vlug antwoord zou nie graag heel de boel verspillen

Ellesdee zei:
als je er nu een btje water bijgooit
en een eitje
dan heb je een pannekoek

:lol:

Nou bruin mag het normaal gezien niet worden.. haal het vanonder de lamp en kijk als het al droog is. Hak er een beetje door met een kaartje ofzo. :P

Saivy zei:
Ellesdee zei:
als je er nu een btje water bijgooit
en een eitje
dan heb je een pannekoek

:lol:

Nou bruin mag het normaal gezien niet worden.. haal het vanonder de lamp en kijk als het al droog is. Hak er een beetje door met een kaartje ofzo. :P

*kijkt trots* :mrgreen:

maar idd
haal t onder de lamp vandaan

btje hakke met een pasje

Uitsmeren op een cd-hoesje / spiegeltje. En gewoon onder een lamp leggen of onder de verwarming. Nothing more, nothing less.

en nrm zou het dus niet mogen bruin worden
word wel beetje hard op men cd hoes kan het bijna niet meer hakken
is normaal of niet

Take it easy in ieder geval geen 3 night's without sleep of je bent verward, en idd niet direct 0,5 gr binnen of je kan ni stilzitte studentenspeed is het beste dat je neemt daarvan blijf je wakker maar kan je stilzitten en je op de cursus focussen maar in jouw plaats zou ik anderhalve dag wakker blijven dan min 10u trachten te slape en zo verder. Good luck antyway ik duim voor jou. De grtz ciao!

srr ik kan er ook nie echt omdoen dat ik er niet veel van weet he

het zou mss ook ng voor verder gebruik zijn tijdens het weggaan

weet maar nooit ik denk dat het wel handig is altijd een gramtje op zak hebben

speedkills zei:
ALS je per se je examen wilt maken op speed, zelfs 1gram gebruiken voor al die toetsen is nog aan hoge kant lijkt mij...

idd als je net begint... neem klein sleutelpuntje om te beginnen zodat je 's nachts gewoon slaapt...

is er een moment dat gedroogd speed niet meer zijn volle efect heeft?
hoe lang is dat dan?
en wat moet je er dan mee doen om het te bewaren[/list]

het gaat op den duur wel minder werken. hoelang dat duurt weet ik niet het is bij mij i.i.g. al op voor dat dat gebeurt :p maar in de vriezer kun je het langer bewaren maar weet niet of dat nog wel kan met die speed van jou daar hek geen verstand van mien jong.

beter paf je een baap :stoned: (niet voor je examens uiteraard.)

Jeller zei:
best gewoon sleutelpuntjes overdag en 's nachts genoeg slapen; slaap is belangrijk in de examens :wave:
dit wou ik ook zeggen
gebruik het overdag maar slaap toch zeker een paar uur per nacht anders ga je volgens mij niet zo goed scoren hoor op je examens, tijdens je slaap "herkauw" je je leerstof dus een nachtrust is belangrijk

ja ik heb het ondervonden

normaal val ik in slaap vanaf ik mijn boeken zie
2 sleutelpuntjes voor ik begin kan de hele leerstof na 4 a 5 uur in 1 stuk te leren

en dan smorgens begrijp ik het beter
kga nu beginnen aan men ergste vak hopelijk gaat het ook zo goed

bedankt voor de tips :rock: :wave:

o ja ng iets

bij het insnuiven smaak ik het in men mond is dat omdat ik te ver heb gesnoven of moet dat gewoon?

kan wel domme vraag zijn maar ja wie nie weet

a free man zei:
o ja ng iets

bij het insnuiven smaak ik het in men mond is dat omdat ik te ver heb gesnoven of moet dat gewoon?

DAT kerel, is net het beste aan heel het snuifgebeuren. :smoke: Nou ja.. vind ik toch. :wave:

haha, en bedankt saivy ;-)

Ik heb gewoon oog voor vakmanschap.. ben wel 1000 procent hetero hoor!

Bovendien waren er 50000 mensen waarvan 40000 vrouwen, beter toch? :mrgreen:

Saivy zei:
a free man zei:
o ja ng iets

DAT kerel, is net het beste aan heel het snuifgebeuren. :smoke: Nou ja.. vind ik toch. :wave:

dat is ook waardoor je tanden er snel kapot van gaan... je kan beter speed maar ver van je tanden weghouden. en anders direct erna water opsnuiven en drinken/mondspoelen... :wave:

Doodkapje zei:
Saivy zei:
a free man zei:
o ja ng iets

dat is ook waardoor je tanden er snel kapot van gaan... je kan beter speed maar ver van je tanden weghouden. en anders direct erna water opsnuiven en drinken/mondspoelen... :wave:

Hoe kan pep nou in je mond terecht komen als je snuift? Bij mij voel ik het alleen achter in mijn keel als ik mijn neus ophaal (wat overigens intens smerig is)? :s

Delirium zei:
Doodkapje zei:
Saivy zei:
a free man zei:
o ja ng iets

Hoe kan pep nou in je mond terecht komen als je snuift? Bij mij voel ik het alleen achter in mijn keel als ik mijn neus ophaal (wat overigens intens smerig is)? :s

nou ik als ik mijn neus ophaal (ik noem het snorkelen) dan komt die bitter vieze ranzige speedsmaak in mijn mond, dus logischer wijze ook aan mijn tanden... :wink: sinds mijn eerste speedgebruik zijn mijn tanden heel snel beginnen vervallen...

pearce1.JPG

Terug
Bovenaan