Favoriete drugs nummers!

Smile

Newbie
Op THC, alcohol, paddo's en LSA is Misfit Love van Queens of the Stone Age altijd mijn favoriet. Helaas geen gehele albumversie gevonden, maar hier een heel goede taste:

[youtube]bNbobVImyyA&fmt=18[/youtube]

Hiernaast staan er talloze geweldige live versies op YouTube.

Finesse*

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
AT wat is dat een waardeloze track van een waardeloze rapper :rolleyes:
Nummer is wel heel wack inderdaad, maar Def P is wel echt een grondlegger, hij heeft ook echt gruwelijk dope shit geschreven.

Als ik trip is er een alombekende mix in mijn vriendenkring, Aphrodite & Greg Packer - Dark Drum N Bass Mix, een ouwe set op een radiostation, maar heeeeeel ziek geweest tijdens LSD & MDMA.

dropkick_tamas

Experimenterende gebruiker
Pak Suiker zei:
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar wat me echt geweldig lijkt is een stimulant (bijv. 4-fluor of MDMA) op (ska)punk o.i.d.
(Bijvoorbeeld: The Specials, Rancid, Operation Ivy, Madness of UK Subs)
Of natuurlijk een gaaf rock 'n roll concert bijwonen onder invloed van bovenstaande. :grin:

Op de 1 of andere manier lijk ik de meeste elektronische muziek maar beangstigend te vinden, ik vind het vaak maar niet logisch klinken en een beetje bedreigend. :rolleyes:

tot ongeveer een jaar geleden ben ik redelijk vaak met mdma op naar ska/punk concerten geweest (als rancid was gekomen, was ik zeker gegaan :P) Nu luister ik steeds meer drum 'n bass, jungle, dubstep etc. simpelweg omdat ik drum 'n bass 3x zo lijp vind bij een nachtje doorhalen. :wink:

Weeed!!: ik vind 1200 micrograms of bring me the horizon gwn zalig :hearteyes:
maar ook zeker wel wat regea zoals eek-a-mouse - ganja smuglling en natuurlijk Bob :stoned: "holy" marley en dan zijn gwn alle nummers zalig :stoned: :stoned:

Napster

Belezen gebruiker
Rage against the machine - Killing in the name off ( sebastiaan remix )

Te vinden op youtube:wink: Zat toen aan de MDMA en ik kreeg zo goed gevoel toen 500 man Killing in the name off mee schreeuwde:wink:

aapkut

Badass junkie
over het algemeen

venetian snares - ghetto body buddy
venetian snares - vida
venetian snares - mutant cunt sniffer
scandy - woofer excursion test
dj cam - mad blunted jazz

user12901258

Experimenterende gebruiker
mijn aanbevelingen om te trippen op psychedelics:

artiesten:

shpongle
carbon based lifeforms
solar fields
funki porcini
mckmn

labels:

twisted records
warp records
ninja tunes
liquid sound design
m3rck records
ultimae records (mijn favo)

Paikea

Belezen gebruiker
Van alles eigenlijk, maar het mooiste bij een echte trip is toch wel instrumental, met weinig of zo min mogelijk vocalen dus.

Hardere dance of techno bij pieken en vrolijke momenten, chillende klassiek tot enya/lord of the rings -achtige sferen zijn welkom in de coming down.

Infected mushroom
aphex twin
pink floyd - echoes (aanrader, een 23 minuten durende reis!)
buddha lounge
dubai chillhouse grooves - various artists
santana
Dam funk - net ontdekt, echt relaxt!
kraak & smaak
Flying lotus, ook tof

The doors heb ik vrijwel tegelijk met paddo's ontdekt, die zullen ook altijd wel een speciaal plekje houden. Sowieso ben ik verder wel van de "hippie tijd" classics, van beatles tot beach boys tot creedence clearwater revival. Erg gaaf!

Bij mdma is bijna alles wel mooi... toch!? :grin: :rock: Beetje meeschreeuwen met de muziek is het leukste :rolleyes:

Bovenaan