Favoriete sigarettenmerk?

Flameon

Badass junkie
Beste rokers :smoke: ,

Wat is jou favoriete sigaretten (of shag) merk?
En waarom rook je juist dat merk?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Rook over het algemeen shag, en dan Duin zwaar, gebaseerd op prijs/kwaliteit verhouding. In het zeldzame geval dat ik sigaretten koop zijn het Lucky Strikes, enige sigaret die ik niet zo'n vies chemisch bijsmaakje vind hebben.

:smoke:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zet deze even in drugs algemeen, omdat het hier om een genotmiddel gaat.

Dopezilla

Badass junkie

Heerlijke sigaretten.

Maar voorlopig doe ik het met lucky strike uit blik en mascotte filterhulzen.

Olle

Amaranth

Bewuste gebruiker
Normaal rook ik Lucky Strike Fireleaf shag en bij sigaretten Marlboro (omdat ik dat van m'n ouders krijg aangezien ze dat zelf roken) of Gauloises.

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Winston filtersigaretten, omdat het zowat de cheapste filters zijn die er te krijgen zijn en ik ze beter vind als andere goeikope sigarettenmerken.

Frank123

Wijs gebruiker
Van die lange marlboro. Eigenlijk alleen vanwege het pakje omdat daar de joint recht in blijft. en het natuurlijk ook gewoon goede sigaretten zijn

Vigilante

Wijs gebruiker
Blauwe goeloes

Lekker zwaar met een goed smaakje. Vindt ik ook 1 van de weinige sigaretten die je nog daadwerkelijk proeft en merkt als je waus ben. Vooral medium sigaretten zijn dan net lucht voor mij.

Oom Klaas

Badass junkie
Lucky strike, voor shag en peuken.

Bij shag wel de half zware variant, de zware vind ik gewoon te hard en fire leaf veeeeeel te droog.

heroesss

Bewuste gebruiker
jps xl (die lange versie)
qua zware shag rook ik het liefst van nelle of die goedkope van de liddl.
Stiekem kan ik alles roken hihi.

Gemini

Badass junkie
Lucky Strike, altijd Lucky Strike. Als ze op zijn en ik ze in een straal van 100 meter nergens anders kan halen, neem ik Chesterfield.

Launched

Experimenterende gebruiker
Vanaf de eerste camel sigaret alleen nog camel gekocht, na een tijd op camel shag overgestapt en nu mijn tanden eindelijk mooi geel zijn weer aan de camel filters...

peace

duimpje

Belezen gebruiker
Lucky Strike sigaretten. Dat is me gewoon het beste bevallen tot nu toe, ik rook niet nog niet heel lang. Ik heb het niet zo op dat vieze bijsmaakje van bijvoorbeeld Marlboro :kots:
Soms halfzware Van Nelle shag voor joints, maar ook hier gebruik ik meestal sigaretten van Lucky voor.

pascal828

Badass junkie
Lucky Strike, L&M, Pall & Mall, Marlboro.
LIEFT lucky strike, maar omdat mijn moeder de andere 3 vaak haalt en ik ze dan ook gratis krijg staan die er ook in. :grin:

phara

siggaretten : lucky strike - marlboro of m4x flavour

shag voor joints: Stevige van nelle :)

stoner88

Marlboro Flavour Plus. Ben ik serieus gaan roken omdat de sigaretten helemaal wit zijn en ik het een dope pakje vind :)

Bovenaan