Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Trip Unit zei:
Ik heb nu deze binnen....
Ze zijn getest en het moeten harde snoepies wezen!
Ik moet ze nog proberen,maar ze zijn iig een stuk groter dan normale.

die bovenste witte sterren (wij noemen ze jodensterren zijn goede pillen
heb ik al aardig wat van op mij bevielen ze wel maar je weet naruulijk niet of die pillen meer of minder mdma bevatten

Waarom blijven jullie altijd denken dat de hoeveelheid mdma het meeste invloed heeft op je 'trip' ?

Die olifantjes die ik had, ik zei een keer dat ze niet zo sterk waren, en ik gaf er 1 weg als tester, die jongen zei dat hij er niet zo hard van ging.

3 weken later gaf ik diezelfde jongen een appeltje, die zijn zwakker. Maar ik zei dat ze sterker waren dan olifantjes. De volgende dag sprak ik hem: 'Ja vette pillen man ik ging keihard dit dat.

Het speelt zich allemaal in je koppie af.

de blauw/paarse driehoekjes !!! ik weet niet hoe ze heten maar deze waren toppers !!1 als ik ze n keer heb maak ik er n foto van !

BobG zei:
Waarom blijven jullie altijd denken dat de hoeveelheid mdma het meeste invloed heeft op je 'trip' ?

Die olifantjes die ik had, ik zei een keer dat ze niet zo sterk waren, en ik gaf er 1 weg als tester, die jongen zei dat hij er niet zo hard van ging.

3 weken later gaf ik diezelfde jongen een appeltje, die zijn zwakker. Maar ik zei dat ze sterker waren dan olifantjes. De volgende dag sprak ik hem: 'Ja vette pillen man ik ging keihard dit dat.

Het speelt zich allemaal in je koppie af.

ik kan me hier ook niet helemaal in vinden maat :rolleyes:

Ennuh misschien was hij gevoeliger voor de stof in de andere pil?? :stoned:

nja beetje vreemd verhaal

Jongen hetzelfde is met wiet, als jij jezelf wijsmaakt dat je van 1 joint niet stoned wordt, wordt je dat ook gewoon niet.

Je zou eens moeten weten wat een krachtig iets je hersenen is.

spliffsnatcher zei:
8 jaar geleden:

toen gingen cactussen (cilinders) rond en purperen hartjes, pillen zo groot als het topje van je pink. +- 250mg mdma. Voordeel was dat iedereen ze had en dus geen pep in omloop, iedereen happy en niemand agressfief.

Die goeie ouwe tijd :)

Niet alleen omstandigheden en omgeving, maar ook stemming, hoe open je staat voor de drug, tolerantie, lichaamsgewicht.

Dagobert Duckies met MDA en PCP erin. Ik zou er serieus 50 euro per stuk voor over hebben om die nog een keer te kunnen ervaren, zo goed waren ze.

zeker weten de roze mitsu's ..........als iemand weet waar ik die dingen nog kan krijgen ......... heerlijk ...
gisteren witte haai geprobeert .. voelde relaxed meer niet ... witte diamantjes ( de vorm dus niet met opdruk vrij hoog in soort diamant vorm gemaakt ) die zijn ook echt heel lekker.. heb oranje VW's nu nog niet geprobeert..........

nicole

Trip Unit zei:
need^weed zei:
onthoud dat de grote natuurlijk niks zegt hé

wat me opvalt is dat ze volgens mij erg kwetsbaar zijn ik zie allemaal losse brokjes en stukjes en korreltjes in dat zakje :eek:

Ja klopt man,ze zijn wel snel stuk...

need^weed zei:
Hier zij spreekt ook over witte ster en ze schijnen volgens nicole niet zo sterk te zijn

Ze zijn wel lekker hoor.. niet zo heel sterk 75 mdma .. ik voelde me wel heel lekker hoor heel blij en loving enz.. maar ik krijg een enorme kater van die dingen vooral 2 dagen na inname voel me gewoon brak .. bijna ziek terwijl ik van sterkere pillen helemaal geen last heb.. erg vaag .. dus ze voelen top maar kater is klote vind ik
grz Nicole

hier de link, laat haar anders ook die foto's zien kan je kijken of ze dezelfde had, want als je haar verhaaltje leest zijn het KUT pillen

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3089
Ja idd maar dit zijn anderen want deze zijn al getest door mijn verkoper en volgens hem zijn ze kneiterhard,deze persoon is voor mij wel betrouwbaar,dus ik merk het binnenkort zelf wel :P

De beste pillen vond ik blauwe mitsus in driehoekvorm. Dezelfde als op de avatar van trip-unit. Deze waren overigens nog wat donkerder. Ik ben trouwens op zoek naar pillen die goed gevuld zijn met mdma, aangezien het hier de laatste tijd maar slappe hap is :(

die blauwe heb ik nog nooit geprobeert alleen die roze die vond ik ook super.. maar kan ze nergens meer krijgen :x

Nicole

Hier in België vind ik naftepoemtjes (vrij vertaald: tankstationnetjes :D ) de beste ze zijn afkomstig uit Duitsland en zouden 125-130mg zijn, of het nu waar is of niet ik ging goed maar vooral LANG 8)

En Hitlers ook goeie

nr1: dollartjes (eerste druk/wit,.. mda)

nr2: salmy's .... (mdma)

nr3: smurfjes (1ste /2de..3de druk blauw, mdma )

ohja combo van witte en bruine duifjes.... helemaal tegek(maar dat waren er 2;) )

De beste die ik had waren telkens mda pillen. Ik gebruikte van '97 tot '99.
Zou niet weten welke ervan ik als beste zou moeten klasseren want ze waren allemaal speciaal pillen.
In '97 waren het bruine cccp's, begin '99 opeltjes en mid '99 Mitsubishi's met een moet wel zeer hoge dosis geweest zijn want van ene begon het pas na 11 uren uit te werken!!! Van deze heb ik wel niet meer tenvolle genoten omdat ik toch met ietwat tegenzin ze had afgeslikt (was al even gestopt ermee en een lichte afkeer van gekregen maar moest ze gewoon eens testen omdat de meesten er compleet van de kaart van raakten)
Eind '98 waren er ook nog goede Mitsubishi's die al na een kwartier na inname redelijk zwaar inkickte, dit van slechts ene was ik niet echt gewoon.. 3 op korte tijd gaf wel redelijk wat hallucinaties en klemmend gevoel in de handen, gezichtsspieren die begonnen te trekken en dergelijke.
Mid '98 waren er wel fijne mdma pilletjes, roze hartjes, fijne pillen alleen niet echt straf ofzo. Maar wel een zalig gevoel.
Na de mda pillen in '99 op waren en het gedaan was met dit fijne goedje heb ik nog een paar goede mdma's gehad.. meestal redelijke kleine pillen, waren er eerst met 3 puntjes op maar omdat die redelijk snel eraf braken hadden ze er 3 ringetjes van gemaakt, dan ook nog 1'tjes.. de driehoekige mitsubishi's en sex vond ik niet echt speciaal om maar te zwijgen van de Kroontjes en Tasmanian devils die echt rommel waren (een maat van me had er voor stoer te doen een 7-tal van afgeslikt en die zag er echt verkrampt uit, heb me kreupel gelachen ermee!!) De groene RN van eind '98 begin '99 vond ik ook niet speciaal, misschien omdat toen zelf opeltjes had die wel de beste van het moment waren. Al iemand die toen bij mij kwam halen ook had over grote paarse pillen met een dosis van +200mg mdma. Omdat die er alleen maar over praatte maar nooit ene meebracht geloofde ik er niet veel van maar lees hier net in die periode er dus wel van die paarse waren. Spijtig had ik wel eens willen proberen!!

Wat er op het moment allemaal is heb ik geen idee heb nu al jaren niet meer gepakt. Al blijft het toch altijd fijn om erover te praten ;)

beste pillen ooit :

hele kleine beige mitsubishi's die blonken als ene spiegel...
was bijna pure mdma,moet wel,zo klein waren ze :eek: :eek: :eek: :eek:

Vrienden van me waren vroeger zeer te spreken over roze hartjes. Op deze was het hartje dan op de pil ipv erin gedrukt. Spreek ik wel van voor '97 weet niet juist van wanneer ze datteerden.
Ik had eind '98 nog eens 3 van deze identieke op de kop kunnen tikken, en omdat die ander er zo over te spreken waren hield ik ze voor een speciale gelegenheid maar die brak niet echt aan en omdat in die periode de pillen allemaal redelijk zwaar waren denk ik dat ik ze te lang heb gehouden of misschien niet goed bewaart want ik voelde er toch niet echt veel van. Ofwel lag het omdat ik toen ik deze pakte in dezelfde nacht ervoor al 2 mitsu's en 3 opels op had wat al redelijk zwaar was. (Het was nieuwjaar!! dan laat je je al eens gaan eh :p)

Ferarri's waren ook wel goeie pillen in de tijd. :rolleyes:

Maar ik spaar dus mijn Roche(kes) van 12mg. Waarschijnlijk neem ik er binnen een week 7, 84mg dus, dat zal een behoorlijke flash geven. :love:

Voor mij zijn het toch van een aantal jaren terug de "duimpjes" die ik toen had.
Later nog eens Ferrari's

Momenteel vind ik witte schildpadjes toch echt heerlijk :)

Disco_D zei:
hier grote blanco's 160-170mg te lekker, heb nog nooit zo'n puur mdma gevoel gehad van een pil

En dat ben ik met je eens, de naam van deze pillen waren Stanley´s
Je zou bijna zeggen een paracetamol. en happy dat je van deze dingen werd nou nou nou :wave:

Terug
Bovenaan