Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

kaboutertje zei:
Mijn Favo was het: Dansende Poppetje :D Ik wou dak daar nog aan kon komen,,
Deze waren echt heftig, ik weet niet wat er in zat (volgens mij ook lsd ofzo) maar hier heb ik de beste herinneringen aan 8)

dat is grappig, ik ben nu tegen een berg lichtrode/roze mitsus aangelopen waarbij ik hetzelfde idee/gevoel heb. erg fijne snoepjes zijn dat, zitten voor mn gevoel net iets onder de groene dollars die ik eerder had (die waren getest op 136). Ik moet deze eigenlijk nog een x laten testen om het zeker te weten. Vind em zelf in ieder geval erg fijn, zeker in deze barre tijden waarin de swirls eigenlijk de toon voeren.

Blauwe X-Driehoeken 1e Batch
160 mg mdma

momenteel heb ik een andere batch met spreiding tusse 127 en 153
die zijn ook wel lekker!

swirls. :'D roze. of .. roze duifjes heet het ook wel.
maar best wel gay. maar ik kan niet veel hebben. op deze ging ik knetter hard =.=

glamourcide zei:
maar best wel gay. maar ik kan niet veel hebben. op deze ging ik knetter hard =.=
oja het is natuurlijk veel leuker als je er 20 in je strot moet douwen voor het werkt ?
wees blij.

plantenbak zei:
glamourcide zei:
oja het is natuurlijk veel leuker als je er 20 in je strot moet douwen voor het werkt ?
wees blij.

tsjah dat zegt iedereen. lekker goedkoop jah :'D
maar k moet wel oppassen =.=
maarja. je hebt wel gelijk :'D

Roze kroontjes, 120mg. Voor 75 cent per stuk. Dat waren nog eens tijden.

Heb nog eens kaboutertjes gehad met 65mg mdma en 52mg mda. :love:

Half jaar geleden een half roze pilletje gehad zonder logo, waren getest op 46mg MDA. :love:

Je komt maar zelden echt leuke pilletjes tegen. :( En als ze er zijn, zijn ze klote duur.

witte mitsus
uit limburg
beste ooit genomen,bij inslag zag je alles trille,
had ook een x micky mousies,die waren ook flex,die voelde je heerlijk zachtjes en eufories opkomen,echt perfect perfect,heel gellukig gevoel, en je voelde em bijna niet uitwerken

Blauwe Mitshubishi's.

Witte klavertjes. Die laatste sloegen niet echt in maar daarvan kreeg ik eerder een aangenaam vrolijk en opgewekt effect. Kon ook ander soort van amfetamines geweest zijn, ofwel gewoon omdat die mijn eerste waren.

Shiru zei:
Blauwe Mitshubishi's.

Witte klavertjes. Die laatste sloegen niet echt in maar daarvan kreeg ik eerder een aangenaam vrolijk en opgewekt effect. Kon ook ander soort van amfetamines geweest zijn, ofwel gewoon omdat die mijn eerste waren.

de eerste 2 keer zijn zowieso t beste daarna word t snel minder

knolselderij zei:
de eerste 2 keer zijn zowieso t beste daarna word t snel minder
Het is over het algemeen niet echt geminderd bij mij tijdens de trip zelf. Alleen de katers werden uiteindelijk serieus erg.

ik weet ook nog wel dat ik een keer witte dollars had,
die waren eigenlijk helemaal niet zo goed,
maar weetnog wel.. voordat ik ze in nam,was ik fckg ziek,zeer verkouden
dag later was het helemaal weg,

7766.jpg

DEZE!

JohnAlmere zei:
Blauwe tulp +/- 170mg

Ik ben niet zo'n ervaren gebruiker, maar mijn eerste keer was ook -een halve- blauwe tulp. Weet niet hoeveel mdma erin zat, maar dit was met afstand de fijnste pil tot dusver. Lot's of love en veel energie om te gaan dansen.

De pillen sindsdien waren of het ene (veel liefde, maar vooral zin om rustig te spacen) of veel energie en eigenlijk vrijwel geen love-gevoel.

VivaLaBlonde zei:

Bij mij op nr 2 ^
Op nr.1 gedeelde plek; blauwe mitsu's en van die ronde (donker) groene, weet niet meer wat er op stond :rock:
Tegenwoordig alleen maar kristallen gezien de pillenmarkt bagger is als je niet weet waar je t moet zoeken...

:stoned:

Zoekendezoeker zei:
VivaLaBlonde zei:

Bij mij op nr 2 ^
Op nr.1 gedeelde plek; blauwe mitsu's en van die ronde (donker) groene, weet niet meer wat er op stond :rock:
Tegenwoordig alleen maar kristallen gezien de pillenmarkt bagger is als je niet weet waar je t moet zoeken...

Die blauwe mitsus en chinese tekentjes klapte er ook zeker harder in dan de amateuristisch gemaakte hartjes, maar heb nooit ever zo'n LOVE gevoeld als bij deze, zeg nou zelf? :love:

VivaLaBlonde zei:
Zoekendezoeker zei:
VivaLaBlonde zei:

Bij mij op nr 2 ^

Die blauwe mitsus en chinese tekentjes klapte er ook zeker harder in dan de amateuristisch gemaakte hartjes, maar heb nooit ever zo'n LOVE gevoeld als bij deze, zeg nou zelf? :love:

Zekers mee eens!! Was mijn eerste pilletje :love: :love:

ShootingStar zei:
JohnAlmere zei:
Blauwe tulp +/- 170mg

Ik ben niet zo'n ervaren gebruiker, maar mijn eerste keer was ook -een halve- blauwe tulp. Weet niet hoeveel mdma erin zat, maar dit was met afstand de fijnste pil tot dusver. Lot's of love en veel energie om te gaan dansen.

De pillen sindsdien waren of het ene (veel liefde, maar vooral zin om rustig te spacen) of veel energie en eigenlijk vrijwel geen love-gevoel.

Had deze ook twee weken geleden echt goede pillen, lekker lang happy en energiek :mrgreen:

keltische klavertjes, ik begon er enorm van te trippen, het leek wat op lsd vond ik, en absoluut niks voor op een fuif!
ze waren donder blauw men een soort van klavertje er in!

roze klavertjes, waren bij mij de beste voor op een fuif!
x

Ik heb nog nooit echt goede pillen gehad. Hier in mijn buurt vindt je dit gewoon niet.
De slechtste ooit waren dolce's & gabanas.(de oude) IK had er ook wel 7 op. in 3uur.

Ik heb maar een paar xtc op.
Een keer die driehoekige blauwe Mitshibitshi's waren wel heftig space achtig.
Een keer duifjes of dubbele duifjes witte met 2 duifjes erop, meer speed achtig.
Een keer 2 draakjes rood pilletje niet echt na gekeken hoe die er uit zag, beetje love peppie gevoel
En smurfjes een keer was wel lekker love gevoel.
Een kameraad van me nam samen met iemand ander Roze Nike's en ze gingen bijde :kots:

Volgens mij zijn bijna alle pillen op de markt vandaag de dag meuk,(door de olympiche spelen enzo) kameraad van me kan er ook niet meer aankomen, of aleen neppers.

Zag op BNN dat ze gingen testen in Amsterdam en ze hadden geen een goede pil met mdma kunnen vinden. :xtc: is zo goed als dood momenteel, ik wou laats weer is na jaren een keer wat gebruiken kon echt via al mijn oude contacken niks vinden, een iemand kon wat krijgen maar via via gehoord dat het waarschijnlijk ook rotzooi pillen zijn met surogaat stoffen erin.

Blauwe coco chanel, 128 mg mdma.
hele avond waus geweest, niet heel grote doppen en bijna geen last van kaken.
zondag/maandag en dinsdag katerloos. alleen dinsdag beetje moe gevoeld.

Hm dat moeten toch (vrij grote) witte driehoekjes - ik weet de naam niet - zijn geweest.
Ik weet nog dat het was alsof ik de maan door een spectrum zag haha

nog maar twee keer gehad. Beide van een batch roze ronde hartjes. ging kneiterhard, maar gaat dat de eerste keer niet altijd zo :love: :love: :love:

Terug
Bovenaan