Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
SmartieAndMe zei:geldtPandan zei:dat geld overigens niet alleen voor gen![]()
Sorry kon het niet laten, maar alle gekheid op een stokje. We doen inderdaad wel even normaal tegen elkaar, ook al zijn we het écht niet met elkaar eens.![]()
Hij bedoelde 'de schuld geven' op een positieve manier hè, dat de positieve ervaringen die je hebt gehad enkel aan de xtc te danken/wijten waren.
Ongelofelijk, hoe kom je erop! Geniaal...
Helemaal waar, ik ben maar al te bekend met dit soort discussies. Heb alleen moeite met mensen die hun ideeën als waarheid verkondigen op internet, kan de drang tot rectificatie niet weerstaan omdat anders mensen die dit lezen het misschien als waarheid gaan zien...
Zo komen tenslotte alle onwaarheden in de wereld! Doodvermoeiend, maar wel belangrijk om te bestrijden denk ik..
mb90 zei:Hij bedoelde 'de schuld geven' op een positieve manier hè, dat de positieve ervaringen die je hebt gehad enkel aan de xtc te danken/wijten waren.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat hij de schuld geeft aan de pillen van nu. Gen heeft vroeger geweldige feestjes gehad, en heeft daar dus super goede herinneringen aan. Dat ie dat gevoel van die feesten niet meer bereikt komt dus (naar mijn idee) doordat hij de sfeer mist. In plaats daarvan zegt geeft hij de schuld aan de 'slechte pillen' van nu
Ongelofelijk, hoe kom je erop! Geniaal...
Helemaal waar, ik ben maar al te bekend met dit soort discussies. Heb alleen moeite met mensen die hun ideeën als waarheid verkondigen op internet, kan de drang tot rectificatie niet weerstaan omdat anders mensen die dit lezen het misschien als waarheid gaan zien...
Zo komen tenslotte alle onwaarheden in de wereld! Doodvermoeiend, maar wel belangrijk om te bestrijden denk ik..
Helemaal mee eens... Ik denk nu echter wel dat er genoeg tegen bewijs is geleverd in de hele discussie zodat mensen de juiste informatie er wel uit kunnen filterenEn dat van die duif had ik ook ooit ergens gelezen en ik vond hem het onthouden wel waard :P
jullie kennen mij nog niet
van elk persoon die zegt mijn verhaal te herkennen en het zelf meegemaakt heeft.
.. ...
en de sfeer was naar de situatie..
( zij die het niet snappen,...blow en fanta) mag zelf invullen welke fanta......haha...ik leerde dat in de gevangenis.( zonder rijbewijs en OBM) bleef rijden)...overkant is gewoon de weg kwijt zijn......
ff proosten boys. uhuhu n trekkie ,,...en merken jullie dat nou niet.
sla even n toon aan..
mb90 zei:Het klinkt een beetje als zo'n vaag gesprek wat je wel eens hebt op feesten Je begint je zin en eindigt met iets totaal anders dan je eigenlijk wilde zeggen, begint je volgende zin... "shit, waar hadden we het ook al weer over?"
mb90 zei:Het klinkt een beetje als zo'n vaag gesprek wat je wel eens hebt op feesten Je begint je zin en eindigt met iets totaal anders dan je eigenlijk wilde zeggen, begint je volgende zin... "shit, waar hadden we het ook al weer over?"
peter Drugsman zei:P.S. Enne ,..nee ik heb geen last van vroeger of wat dan ook. Xtc bestond in den beginne uit andere stoffen. MDME was de hoofdstof dacht ik. Werd verboden en MDMA werd het hoofd middel. MDMA geeft een totaal ander resultaat. Niet beter of slechter maar anders.
peter Drugsman zei:Ik zal vertellen hoe ik aan die informatie ben gekomen. Dat staat in een artikel en zal dat gaan opzoeken. Dat kost wel even wat tijd.
De redens dat drugs in mijn ogen zijn veranderd van kwaliteit/ of stoffen is meer een begrijpelijker
verhaal. Toen drugs als XTC op de markt kwam was zij niet te vergelijken met heden. Het verhaal of drugs echt minder van kwaliteit zijn is voor iedereen weer een vraag.
Het feit dat je met èèn pil vele uren kon doen klopt echt. Ook de prijs van FL 40 gulden per stuk.
Iedereen zal meteen begrijpen dat producten worden nagemaakt. Ik denk dat het de reden is van verminderen van de echte effecten die de eerste XTC gaven. Jongens....al je zo'n pil nu zou hebben werd je multi miljonair. Er kwamen steeds meer xtc makers op de markt en ik vermoedt het orginele recept verloren gegaan is in de loop der tijd. Dat is ook zo bij Speed.
Dat kan ik niet in een keer vertellen. Speed zou ook worden toegepast bij Astronauten en soldaten in oorlogstijd. Zelfs Churchil en Hitler hebben dat gebruikt. Kijk maar op Discovery.
Om heel eerlijk te zijn tegen jullie.....mis ik die goede drugs. Ik val er never iemand mee lastig.
Junk zul je denken. Echt niet en ook weer wel. Gelukkig ben ik verzekerd van een goed leven. Heb n huis gekocht en niets van mijn geld verdwijnt naar drugs. Het dubbelleven ik leid is soms zeer zwaar. Ik zoek het nog op waarvan ik gelezen heb over MDME en MDMA.
Dat kan niet moeilijk zijn maar was onder invloed. Ik zocht het direct op nadat ik jullie verhalen las. Dus gisteren en daarvoor.
Komt eraan maar nogmaals kan even paar dagen duren. Moet ook nog werken en heb muziekles.
Ik ben organist....en niets anders dan muziek maken en luisteren naar House...gewoon goeie house dan he. tot later....grt peter![]()
Maar dat egoïstische van cocaïne is ook erg persoonsafhankelijk, de enige twee keren dat is sosa gehad heb, werd ik eerder wat meer empathisch dan egoïstisch. Zo heb ik dat bij meerdere personen hier ervaren, zowel dat menen meer empathisch als meer egoïstisch werden.

Dr. MD zei:en vroeger zat er mss een beetje speed bij de pilletjes geperst. Dan zou je de mdma in de pil nl. veel "intenser" ervaren..
) Maar kreeg ook een hele harde come down derbij !