Flunitrazepam in lage dosis recreatief?

Stylus

Belezen gebruiker
Beste forumgebruikers.

Ik heb een strip flunitrazepam liggen, en helaas geen andere (leukere) benzos zoals valium.
Ik vroeg mij af of een kwartje een valium achtig effect zou kunnen hebben? Ik ervaar een hele namelijk nieteens als de 'knockoutpil' die het zou moeten zijn, maar heb de volgende ochtend wel een relaxt valium achtig effect.

Stylus

Spor

Wijs gebruiker
Stylus zei:
Ik heb een strip flunitrazepam liggen, en helaas geen andere (leukere) benzos zoals valium.

Ik vind het appart: van de duidelijk werkende benzo's vind ik valium (diazepam) onderhand de minst leuke, en fluntrazepam de leukste !

Waarom vind je valium in vredesnaam leuker als fluntrazepam ? flunitrazepam is de sterkste benzo die ik ken, dus als je recreatief effect wil bereiken ben je daar in de regel het beste klaar mee...

Stylus

Belezen gebruiker
Lijkt me simpel: van flunitrazepam val ik in slaap, van valium blijf je wakker. Vandaar de vraag of je flunitrazepam ook op lagere dosis kan gebruiken om vervolgens wakker te blijven. Mijn vermoeden was dat dit niet zo is, aangezien het een ander type benzo is, een inslaper/doorslaper waar valium volgens mij meer kalmerend werkt (correct me if im wrong)

hoe ervaar jij dit dan?

Bovenaan