Fransman vindt 18 kg coke

Flameon

Badass junkie
PARIJS (ANP) - Een Fransman heeft op het strand bij het West-Franse La Rochelle 18 kilo cocaïne gevonden met een straatwaarde van meer dan een miljoen euro. Het pakket met drugs was daar aangespoeld, aldus de politie vrijdag.
Vermoedelijk heeft een drugssmokkelaar de coke in de buurt van de kust overboord gekieperd uit angst voor een controle. Aan de Franse Atlantische kust zijn al vaker drugspakketjes gevonden.

Toch zonde om zoiets overboord te gooien :openmouth:

Frisko

Badass junkie
tja,of dat.
of levenslang de bak in...
keuze snel gemaakt denk ik...
kan altijd nog een x proberen hopelijk met suc6 dan :wink:

Addick

Bewuste gebruiker
La rochelle lijkt op la roche (diazepam dacht ik?)
Toevallig drugs in die plaats,wat lijkt me dat een genot om het te vinden.

Robdebob

Bewuste gebruiker
PARIJS (ANP) - Een Fransman is op het strand bij het West-Franse La Rochelle dood aangetroffen met zijn gezicht in een pakket van bijna 18 kilo aangespoelde cocaïne met een straatwaarde van... De doodsoorzaak is nog reeds onbekend.

de GT

Bewuste gebruiker
in American Gangster (film, duh) laten ze mooi zien hoe daarmee gesjoemeld KAN worden (of er ook zo mee gesjoemeld wordt in de werkelijkheid laat ik in het midden).

95% van de in beslag genomen coke jatten, de overige 5% aanlengen met bakpoeder zodat de kilo's 'coke' toch nog positief uitslaan op een coke test, en de overige 95% weer onderhands terug de markt in. :grin:

esth0r

Belezen gebruiker
ik ben daar verdomme van de zomer op vakantie geweest!! aan het fucking strand nog wel!!

waarom ik niet?!

de GT

Bewuste gebruiker
esth0r zei:
ik ben daar verdomme van de zomer op vakantie geweest!! aan het fucking strand nog wel!!

waarom ik niet?!

had je dat aangedurfd? 18k coke naar nederland smokkelen?

evil_kermit

Bewuste gebruiker
18 kilo vinden allemaal goed en wel maar als die kerel die zen dope kwijt is jou op het spoor krijgt ben je ook wel een vogel voor de kat. :angry:

Flameon zei:
PARIJS (ANP) - Een Fransman heeft op het strand bij het West-Franse La Rochelle 18 kilo cocaïne gevonden met een straatwaarde van meer dan een miljoen euro. Het pakket met drugs was daar aangespoeld, aldus de politie vrijdag.
Vermoedelijk heeft een drugssmokkelaar de coke in de buurt van de kust overboord gekieperd uit angst voor een controle. Aan de Franse Atlantische kust zijn al vaker drugspakketjes gevonden.

dat die ermee naar de politie gaat

zommes

Badass junkie
psychomanie zei:
Flameon zei:

dat die ermee naar de politie gaat

Ja dat is nog wel het meest onvoorstelbare van hele bericht.

jaja

Bewuste gebruiker
18 Kg.
Pff; da's ca. 1 promille van de totaal geschatte Belgische consumptie.

Big deal.

Bovenaan