Dit is niet uitgebreid genoeg voor een 'genuine' tripreport, maar weet niet zo goed waar ik het anders neer moet zetten... Ik maak misschien nog wel een keer een 'echte report' 
Ik ben net terug van een 'fysieke wandeling' ipv een 'geestelijke wandeling' deze keer, in de duinen tussen Scheveningen en Kijkduin. En O...M...G...!!!!

Heeele mooie dingen gezien. Ik liep zwaaaaar trippend achter een bandenspoor aan!!!!!
En oh wat heb ik een intrinsieke intense hekel aan honden!!!! als ik trip. Klotebeesten. Weg met die kwijlende poepende hyperactieve etterbakken.
Het was alsof ik op de rug van een yeti liep. Intens mooi wuivend yetihaar wuifde naar mij. En een uitzicht over de havens van Hoek van Holland!!! Het mooiste wat ik __ooit__ gezien heb
ik heb minstens een half uur met een blik van pure verbijstering en ontzag rondgelopen. Ik kon mijn mond gewoon niet dicht houden. Ik liep tussen geweldig mooie witte vlokken zeeschuim. Het zeewater was zo ongelooflijk wit, hemels gedetailleerd. Als de lange witte lokken van gaia.
Heb heel veel fotootjes gemaakt
Dus kijken straks of er wat tussen zit. Maar nu even nagenieten... DF ziet er nog steeds mooier uit dan normaal 
Voorproefje:
Het bewuste bandenspoor
Ik reageer zo heftig op zonlicht tijdens een trip!
Bosje. Ook zonder tripje best leuk
Ik ben net terug van een 'fysieke wandeling' ipv een 'geestelijke wandeling' deze keer, in de duinen tussen Scheveningen en Kijkduin. En O...M...G...!!!!
Heeele mooie dingen gezien. Ik liep zwaaaaar trippend achter een bandenspoor aan!!!!!
En oh wat heb ik een intrinsieke intense hekel aan honden!!!! als ik trip. Klotebeesten. Weg met die kwijlende poepende hyperactieve etterbakken.
Het was alsof ik op de rug van een yeti liep. Intens mooi wuivend yetihaar wuifde naar mij. En een uitzicht over de havens van Hoek van Holland!!! Het mooiste wat ik __ooit__ gezien heb
Heb heel veel fotootjes gemaakt
Voorproefje:
Het bewuste bandenspoor
Ik reageer zo heftig op zonlicht tijdens een trip!
Bosje. Ook zonder tripje best leuk