• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Fysieke wandeling met Columbians

phy

Bewuste gebruiker
Dit is niet uitgebreid genoeg voor een 'genuine' tripreport, maar weet niet zo goed waar ik het anders neer moet zetten... Ik maak misschien nog wel een keer een 'echte report' :)

Ik ben net terug van een 'fysieke wandeling' ipv een 'geestelijke wandeling' deze keer, in de duinen tussen Scheveningen en Kijkduin. En O...M...G...!!!! :hearteyes: :openmouth: :hearteyes:

Heeele mooie dingen gezien. Ik liep zwaaaaar trippend achter een bandenspoor aan!!!!!

En oh wat heb ik een intrinsieke intense hekel aan honden!!!! als ik trip. Klotebeesten. Weg met die kwijlende poepende hyperactieve etterbakken.

Het was alsof ik op de rug van een yeti liep. Intens mooi wuivend yetihaar wuifde naar mij. En een uitzicht over de havens van Hoek van Holland!!! Het mooiste wat ik __ooit__ gezien heb :hearteyes: :hearteyes: ik heb minstens een half uur met een blik van pure verbijstering en ontzag rondgelopen. Ik kon mijn mond gewoon niet dicht houden. Ik liep tussen geweldig mooie witte vlokken zeeschuim. Het zeewater was zo ongelooflijk wit, hemels gedetailleerd. Als de lange witte lokken van gaia.

Heb heel veel fotootjes gemaakt :) Dus kijken straks of er wat tussen zit. Maar nu even nagenieten... DF ziet er nog steeds mooier uit dan normaal :wink:

Voorproefje:

Het bewuste bandenspoor

Ik reageer zo heftig op zonlicht tijdens een trip!

Bosje. Ook zonder tripje best leuk

phy

Bewuste gebruiker
Fotos zeggen meer dan 1000 woorden :)

Vind het alleen zo jammer dat ze achteraf altijd tegenvallen.
Het komt in de verste verte niet in de buurt van wat je ziet tijdens een trip.
Wel leuk als herinnering tho

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik ben wel benieuwd naar het echte report hoor. Over een dikke 2 weken ga ik op precies dezelfde plek trippen, maar dan met acid. Zonlicht doet het bij mij ook ongelooflijk goed, vooral de opkomende zon bekijken geeft me het gevoel dat ik herboren word!

exsmoker

Bewuste gebruiker
Mooi geschreven hoor!
Beetje kort, maar de foto's doen een hoop goed :sunglasses:
Trippend dat bandenspoor volgen

Kan het me voorstellen maar nooit zelf op een spoor getript

En ik ben ook benieuwd naar dat echte tripreport!
and............we want more pic's :sunglasses:

phy

Bewuste gebruiker
In de duinen kan je urenlang ronddwalen zonder twee keer op dezelfde plek te komen. Erg veel prachtige natuur en glooiende hellingen. Meer dan genoeg prikkelingen!

Gewoon beginnen bij Scheveningen en de kant van Kijkduin op lopen. Er zijn uitkijkpunten tussen de duinen waar je een prachtig uitzicht hebt op de zee, scheveningen, den haag en kijkduin. Er is een kale plek met bomen die Tolkien-achtige kronkelingen hebben. Deze zijn dood (en vallen vooral in de zomer op). Ze geven tijdens een trip een bijzondere indruk. Op sommige plekken vind je restanten van bunkers. Er was tot voor kort zelfs een waar je in kon, maar ik kwam er vandaag achter dat deze afgesloten is :( . Op het moment liggen de funderingen van de strandtenten bloot wat ook een heel apart uitzicht geeft. Het schuim dat van de zee komt is ook zeker de moeite waard om van dichtbij te bekijken tijdens een trip.

Je hebt strand, daarachter duinen, daarachter bos. Dus je kan nog afwisselen ook :) ideaal~!!!!!!

Als je ACID doet en dol op zonlicht bent zou ik op de zonsondergang mikken. Want dan zakt de zon in de zee. Zonder trip is dit al achterlijk mooi, kan je nagaan hoe dat met Acid moet zijn :hearteyes:

Alvast heel veel plezier !!!

phy

Bewuste gebruiker
Nou nog snel een paar foto's dan!

moet hier nog maar eens een keer een goed verhaal van maken. Kan lang worden met alle plaatjes erbij :)

Hemels witte kolkende golven, die spectaculair uit elkaar spatten tot natte witte vlekken op het strand. Na zich over het zand gespreid te hebben trekt het waterige deken weer terug de zee in.

Een pad van zeeschuim. Toen ik hier liep was het intens wit. Vol structuur. En dik. Het drilde als een pudding. De windvlagen joegen het uiteen en stuwden het de duinen in.

Op een een of andere manier zie ik hier nog steeds de structuur in die ik tijdens een trip ook ervaar. Zoals asfalt 'verdikt' en diepte heeft tijdens een trip. Dat zie ik op deze foto terug.

Een bewolkte dag. En opeens, in een magisch moment, trok de lucht uiteen en de blauwe hemel openbaarde zich aan mij.

De wolk deed me denken aan een paddestoel :wink:

Het mooiste wat ik __ooit__ gezien heb. Maar zoals vaker valt de foto erg tegen. Deze is bewerkt met Photoshop en komt 'aardig' in de buurt. Ik zag de kranen in de verte ongelooflijk scherp. De lucht was groenig. De kranen hadden een gloeiende witte aura, dat zich vermengde met de groene lucht. Ik ga nog een keer proberen de 'werkelijkheid' wat dichter te benaderen :) De foto was verschrikkelijk overbelicht, heb de levels aangepast, daarom is alles eromheen zo donker. Ik ga nog een keer mijn best doen.

phy

Bewuste gebruiker
Sony Cybershot W70. Leuk minicameraatje, zijn aardige foto's mee te maken. Maar wil ik echte mooie foto's maken dan moet ik toch wel een spiegelreflexje hebben. Want deze presteert vooral in schemer wat minder. En snel onscherp beeld.

PS.
Strand is echt slecht voor je camera!!! soms loopt mijn lens vast door zandkorreltjes. Is mijn derde trip op het strand met fotocamera :sunglasses:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Kijk dat is informatie waar ik iets meer kan! Bij mn mooiste LSD trip was er een moment dat ik uitkeek over een prachtig gouden weiland, met een bos en een rivier ernaast terwijl de zon achter de dijk omhoog kwam. Geen enkele trip heeft tot nu toe dat moment kunnen evenaren, vandaar dat ik de zonsopkomst boven de ondergang verkies.

phy zei:
Op sommige plekken vind je restanten van bunkers. Er was tot voor kort zelfs een waar je in kon, maar ik kwam er vandaag achter dat deze afgesloten is :( .
Afgesloten, of ontoegankelijk? (;

Edit: Oh ja hoor, meneer zet er nog meer foto's bij, om het wachten nog maar moeilijker te maken.

phy

Bewuste gebruiker
Er ligt een grote steen op de ingang. De meeste bunkers storten ze gewoon vol met zand. Dat houdt je ook wel tegen.

Kies een niet-bewolkte dag!!!!!

Riel

Bewuste gebruiker
mooie foto's weer. ik ben ook van plan om mijn volgende mushroom trip te doen in de duinen en het bos. namelijk in schoorl :mrgreen:

phy

Bewuste gebruiker
Ik herken af en toe een patroon in dingen. Het is niet zo dat ik nog steeds vet zit te trippen :wink:

henkie84

Bewuste gebruiker
Oei oei oei wat een mooie locatie! Ik kan niet wachten op de echte lente/zomer om aan het water te trippen :hearteyes: Tot nu toe buiten alleen in het bos en bij een vennetje..

Bovenaan