Gave dingen om te doen tijdens spacen.

spaceface

Newbie
Ik vind het heerlijk om af en toe met een paar vrienden thuis te zweven. Ik erger me alleen altijd aan het moment dat je in gaat zakken. Ik heb het idee dat dat vooral gebeurt als je niks te doen hebt.

Kan iemand mij ideeën geven welke dingen echt gaaf zijn om te doen als je aan het spacen bent? Twister is bijvoorbeeld altijd wel even leuk, maar er moeten toch meer dingen te verzinnen zijn die dan echt vet zijn om te doen?

Morgen is het alweer zover, dus ik hoop op veel reacties...

Wacky

Badass junkie
Naar een goa feest gaan, thuis xtc gebruiken vin ik zelf een beetje zonde van mijn serotonine :)

Freezing

Bewuste gebruiker
Als je een surround system hebt, gwn dikke space muziek of muziek die je chill vind ( in mijn geval hardcore etc ) keihard aanzetten. Schijt aan de buren.

Verder weet ik niet veel want ik space niet veel thiuis.

-spaceman-

Badass junkie
Ik vind veel dingen leuk tijdens de xtc (feesten,gamen,stoeien,knuffelen,springen,roken,meer roken,water drinken,diep in- en uitademen,uitrekken,lopen,muziek,spacen,enz) maar dit vind ik toch het vetste ooit!

Staalwol-->je koopt het bij de doe-het-zelf-zaak bv praxis, gamma, karwei.. je maakt het vast aan een ijzere ketting van +/- een meter (zo'n ketting met van die kleine bolletjes om de zoveel centimeter. Daarna maak je die staalwol aan de ketting vast doormiddelen van flexibel ijzerdraad... dit kan je daar ook kopen)... steekt de staalwol aan en draaid het daarna hard rond!... de vonken kunnen wel 10 meter hoog komen!!! veel plezier!!!!! (pas wel op, oefen dit ronddraaien eerst zonder staalwol dat is aangestoken)

deze foto heb ik zelf gemaakt!

ps. er staan veel filmpjes op youtube en video google.
type ''firewire'' of ''fire wire'' maar in!

st an

Bewuste gebruiker
Ik vind het zo zonde van je kostbare serotine om thuis te gaan zitten. Er gaat niks boven zweven op een vet electro feesje ofzo! =D

spaceface

Newbie
@Spaceman

Dat is idd een übervet gezicht. Het is zeker een keer te proberen. We beginnen morgen al om 13:00 uur 's middags, dus dan moeten nog even wachten tot het donker is, anders is het vast niet zo gaaf.

Thanks voor de tip.

Jeller

Badass junkie
wow die foto is echt übervet, moet ik ook eens doen :openmouth:

en thuis xtc is maar nutteloos, feesten is leuker, maar toch ik kan wel begrijpen dat je het thuis wilt doen, want daar ziet niemand dat je er slecht uitziet :tongueout:

Wacky

Badass junkie
Jeller zei:
wow die foto is echt übervet, moet ik ook eens doen :openmouth:

en thuis xtc is maar nutteloos, feesten is leuker, maar toch ik kan wel begrijpen dat je het thuis wilt doen, want daar ziet niemand dat je er slecht uitziet :tongueout:

Volgens mij zie ik er juist goed uit als ik XTC gebruikt heb. :grin:

matthijs

Badass junkie
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Wacky zei:
Dat denken wel allemaal, totdat het weer licht wordt (:

:tearsofjoy:

ik vind mezelf er echt vreselijk uitzien onder invloed van xtc

Iedereen ziet er té schijt uit. Vind ik misschien wel één van de grootste nadelen van die shit. Je vind iedereen lief maar je ziet eruit alsof je iedereen eht liefst in zijn rug zou willen steken met een bot mes.

Ellesdee

Badass junkie
matthijs zei:
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Wacky zei:
Dat denken wel allemaal, totdat het weer licht wordt (:

ik vind mezelf er echt vreselijk uitzien onder invloed van xtc

Iedereen ziet er té schijt uit. Vind ik misschien wel één van de grootste nadelen van die shit. Je vind iedereen lief maar je ziet eruit alsof je iedereen eht liefst in zijn rug zou willen steken met een bot mes.

:tearsofjoy: idd

als een rare zombie die iemands kop er af wilt bijten

Freezing

Bewuste gebruiker
Als ik een spiegel gevonden heb als ik on xtc ben kan ik wel uuuuuren naar mn pupillen blijven kijke haha

-spaceman-

Badass junkie
matthijs zei:

perfect beschreven!! dat is zó waar!!!

-spaceman-

Badass junkie
eliXer zei:
Vraagje : maar space je hem met XTC of gwn energie enzo ?

verkeerde topic maat, maar hoe dan ook...->beide (veel energie, meestal lichte halicunaties... maar dat ligt aan de hoeveelheid mdma die je verobert)

eliXer

Experimenterende gebruiker
-spaceman- zei:
eliXer zei:

verkeerde topic maat, maar hoe dan ook...->beide (veel energie, meestal lichte halicunaties... maar dat ligt aan de hoeveelheid mdma die je verobert)

Ow srry d8 dat dit XTC topic was maar bedankt weet ik dat :wink:

-spaceman-

Badass junkie
eliXer zei:
-spaceman- zei:
eliXer zei:

Ow srry d8 dat dit XTC topic was maar bedankt weet ik dat :wink:

dit is het ''Gave dingen om te doen tijdens spacen'' topic, dat staat in het xtc subforum...

bodhea

Newbie
nicole1973 zei:
Muziek luisteren en sexen :)

Dat je hem omhoog krijgt. Ik wil ook altyd heel graag sex als ik waus ben maar op een of andere manier blijft ie slap :cry: :cry: ow sorry dingen die leuk zijn om te doen tijdens het gebruik: tog wel lekker met vrienden knuffelen en dansen :hearteyes:

nicole1973

Belezen gebruiker
Mijn man heeft er gelukkig helemaal geen problemen mee tenzij hij echt te veel neemt.. ik vind de ervaring met x op echt mega .. dr zit alleen geen stop meer op.. dus lig je zaterdag al spacend in bed.. eh.. lig je dat zondag nog zullen we maar zeggen :) maar alles is lekker van knuffelen tot weet ik veel wat

Supervlieg

Wijs gebruiker
bodhea zei:
nicole1973 zei:
Muziek luisteren en sexen :)

Dat je hem omhoog krijgt. Ik wil ook altyd heel graag sex als ik waus ben maar op een of andere manier blijft ie slap :cry: :cry: ow sorry dingen die leuk zijn om te doen tijdens het gebruik: tog wel lekker met vrienden knuffelen en dansen :hearteyes:
Gewoon beter je best doen en verleg desnoods je grenzen :grin:

Big Mo

Experimenterende gebruiker
afgelopen zaterdag met 4 personen naast elkaar op de rand v/h bed , arm in arm zitten wippen, terwijl we vette videoclips aan het kijken waren.

of probeer deze eens, man & vrouw, op bed liggen op je zei met je hoofd omhoog rustend op je elleboog dus met je bovenlichaam enigzins omhoog, vervolgens stop je je wijs of middelvinger bij elkaar in de mond en gaat lekker op en neer, (je weet wel) vervolgens kijk je goed naar de vinger die in je mond op en neer gaat terwijl je er aan zuigt, ik weet niet hoe of wat maar het was super gaaf vond ik.

na 3 pilletjes en een paar flinke likken MDMA Kristallen ging dit super de super, en ja ook vind ik diep ademhalen heerlijk, diep door de neus in en door de mond uit alsof je op een trompet blaast.

voort de rest , knuffelen ,kussen enz enz sex is natuurlijk veel lekkerder als.... ja als je hem nog omhoog krijgt, dat zit helaas niet altijd mee :mrgreen:

Imke

Badass junkie
Big Mo zei:
afgelopen zaterdag met 4 personen naast elkaar op de rand v/h bed , arm in arm zitten wippen, terwijl we vette videoclips aan het kijken waren.

of probeer deze eens, man & vrouw, op bed liggen op je zei met je hoofd omhoog rustend op je elleboog dus met je bovenlichaam enigzins omhoog, vervolgens stop je je wijs of middelvinger bij elkaar in de mond en gaat lekker op en neer, (je weet wel) vervolgens kijk je goed naar de vinger die in je mond op en neer gaat terwijl je er aan zuigt, ik weet niet hoe of wat maar het was super gaaf vond ik.

wtf :tearsofjoy:

Ellesdee

Badass junkie
Saivy zei:
Big Mo zei:

wtf :tearsofjoy:

Djo

Badass junkie
Of lekker zingen! Met Ellesdee! :hearteyes:
Of met een groepje vrienden van Ellesdee inclusief gitaar improviseren! :hearteyes:

Of lekker verkleden. De kat verkleden! Of lieve meisjes in Elfenpakjes hijsen! :hearteyes:

Of verstoppertje spelen of zo. :P

Of lekkere sex of lekker zoenen of lekker knuffelen! :hearteyes:

Leiny

Belezen gebruiker
ik vind het thuis juist veel relaxter, kan je teminste alles doen en je hoeft je niet in te houden. Wat ik altijd erg leuk vind met xtc is dansen, zingen, knuffelen, liggen op de grond en alles voelen ontspannen, douchen is ook een hele goede aanraden die ik nog niet voorbij heb zien komen (moeten jullie zeker eens proberen :hearteyes: ), roken (rook echt super veel met xtc), traplopen is ook super leuk met xtc vooral in zo'n heel hoog trappenhuis (naar beneden is leuker dan naar boven), gewoon een simpel blokje om, proberen of je de handstand en koprol nog kan, je lichaam beslissingen laten maken met dansen (moet je je wel goed aan jezelf kunnen overgeven) elke beweging die in je op komt gewoon doen (raad ik trouwens ook aan om thuis te doen haha), praten gewoon alles zeggen wat je van iedereen vind, als diegene niet bij je zijn schrijf je het op en geef je het later, alles opschrijven wat op dat moment in je op komt is ook erg leuk om de volgende dag terug te lezen.. en zo zijn er nog meer dingen die thuis met xtc leuker om te doen zijn dan op feesten

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Met een hoop een dekbed monster maken en zo de kamer rondrennen :grin:

Een aardbei massacre houden :hearteyes:

Bovenaan