Weet niet of het er nog echt toe doet, maar GHB is een vd drugs die ik nu toch afweer se, 4x ingenomen, waren buisjes van 15ml I guess, het begin en midden is echt aangenaam, te vergelijken met stevige alcoholroes, remmen gaan los, je wordt kei sociaal (als je dat nog niet was), wilt afspreken, praten...allemaal leuk, maar dan kwam bij mij telkens het mindere deel, steeds bij 4 innames, nl eerst lomer, op benen staan is echt moeilijk en zwaar, daar kon ik nog mee leven, maar dan kwam er steeds een enorm misselijk gevoel en krampenmaar echt zeer onaangenaam, ik kreeg het steeds benauwd en werd paniekerig tussendoor steeds zwaar overgeven, echt tot zwart vd gal. Ook lag ik zeker bij 2 innames op de grond te spartelen en riep steeds ik ben aznt stetven en maar kreunen, geen vd 4x was aangenaam, maar eenmaal, de derde maal was echt de fuckedup hel, vriendin bij mij heeft toen ambulance gebeld, was nrtschijnt echt heavy om te zien en dat voelde nog erger. Ik heb het steeds ingenomen met frisdrank/monster, dus inname was ook zeer geleidelijk, versprijd over 1 uur ongeveer. Eenmaal heb ik 2cb bij ingenomen na goed uur inname GHB, dat gaf eigenlijk niet zoveel verschil met de malen zonder. Ik heb hier nog 2x 15ml GHB, maar denk niet dat ik dat ooit nog pak, eerlijk er is voor mij te veel nadeel aan vooral lichamelijk, geestelijk niet echt aangezien het steeds met ferme misselijkheid, krampen en braken eindigde en tussendoor voor geen reden vatbaar, niks leuks dus buiten eerste 2u msschn wel 3u lekkere roes, maar dat is hetgeen volgt het niet waard hoor mij. Vind het al zeer bizar, een vriendin die er toen bij was ook dat ik het nog 3x genomen heb na de eerste maal en zeker de 4de x is mij een raadsels aangezien 3de keer de hel was. Kzou zeggen blijf er af, tes vuiligheid. Bij LSD, xtc, 4fmp, dmt en wiet zijn het de voordelen en leuke tot geestverruimende ervaringen die de bovenhand nemen en je het daarom ook dagelijks, wekelijks of om de zoveel maand kan doen om te chillen, vette partymood of meer diepzinnige ervaring, vooral voor psychedelica zoals LSD, paddo's en dmt kunnen de ervaringen zeer intens en dieper op je innerlijke, iets spiritueel teweegbrengen terwijl 4fmp en xtc voor mij minstens 3-4 maand tussen elk inname zit voor telkens een lekkere bodyhigh, empathisch gevoel, lekker gaan dansen of meer praten bij 4fmp. Oké ik ben even uitgeweken, was vooral om het contrast te tonen tussen mijn ervaring met GHB, wat ik denk nooit meer neem en andere drug waarvan het positieve heerst als je rekening houd met stemming, setting, gezondheid, voeding en de tussentijd.
Spacy greetings ^^