Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
)idd en nog veel meer, beetje domme topic eigenlijkExceptional Insight zei:- Het op magische wijze compleet verdwijnen van mn korte termijn geheugen
- Na langdurig gebruik vaak een neerslachtig gevoel
- Paranoia
- Agorafobie
- Slechte weerstand
- Altijd verkouden
- Altijd moe/verkeren in een zombie-like toestand
- Antisociaal gedrag
- Luiheid
- Lethargie/Onverschilligheid
Dat lijkt me echt onzin. Roken veroorzaakt kanker doordat er allerlei carcinogene verbrandingsproducten in je longen komen. Niet doordat tabak radioactief zou zijnar_master zei:maar als de rook die je inademt niet radioactief is(en ja tabaksrook is radioactief) kan je geen kanker ervan krijgen.
JJJ zei:Dat lijkt me echt onzin. Roken veroorzaakt kanker doordat er allerlei carcinogene verbrandingsproducten in je longen komen. Niet doordat tabak radioactief zou zijn.
Chemical zei:Lsd predikanten hebben dan ook gelijk, net als de thc predikanten. Na jaren van Fabeltjes is het inderdaad wel moeilijk om de waarheid te accepteren. Ik weet bv zeker dat xtc veel minder is dan alcohol, maar toch is voor mij alcohol gebruiken veel makkelijker dan xtc gaan nemen
Exceptional Insight zei:- Het op magische wijze compleet verdwijnen van mn korte termijn geheugen
- Na langdurig gebruik vaak een neerslachtig gevoel
- Paranoia
- Agorafobie
- Slechte weerstand
- Altijd verkouden
- Altijd moe/verkeren in een zombie-like toestand
- Antisociaal gedrag
- Luiheid
- Lethargie/Onverschilligheid

Wietje zei:Haha, wat een lollig toppic.
(De eerste posts van SittaMan xD) "Wij kennen de waarheid, jullie zijn fout, wij weten het, want de wetenschap heeft het bewezen" xD echt grappig!
Ik hoop dat hij dit binnen een jaar of 2 nog eens leest als hij iets wijzer is geworden (als..)
En dan zichzelf een mep geeft ^^
OT: Wiet is voor iedereen anders, doe wat je wil, en voel je goed. daar draait het leven om. niet om de waarheid te gaan verkondigen, want dé waarheid, is voor iedereen anders.
Peace!![]()