MDMAZIING
Badass junkie
ja hoor had vanochtend voor het laatst gepakt. zit nu aan de ketaaaaaaaaaaaaaaaaaaEn nu voel je je ook nog goed?
ja hoor had vanochtend voor het laatst gepakt. zit nu aan de ketaaaaaaaaaaaaaaaaaaEn nu voel je je ook nog goed?
Op dit moment waarschijnlijk wel 😝Ketamineeeee
Nee ik met een vriendinWie jullie
Nee ik met een vriendin![]()
Wat bedoel je laat de rest het maar niet lezen?Lkkr bezig alles achter elkaar gebruiken laat de rest het maar niet lezen. 🤷♂️
okeDe moraalridders
Wat versta jij onder een moraalridder?De moraalridders
Ik zou m'n energie hier niet aan verspillen als ik jou wasWat versta jij onder een moraalridder?
Ja, hierin kan ik je wel volgen. Ik vind ‘dopamine euforie’ die vooral stimulanten geven, een beetje inferieur aan de ‘serotonine euforie’ die MDMA en tripmiddelen geven. Enfin, om een zeer algemeen beeld te geven.Euforie’ zou ik het misschien überhaupt bij beide niet noemen. Ik associeer euforie toch meer met tripmiddelen, MDMA, etc.
Hoe zou jij de ‘euforie’ (die ik zelf dus ook meer een lichte moodboost zou noemen) van witte kratom vergelijken met de ‘euforie’ van coke? Ik vind dat het in de verte iets van elkaar weg heeft,
Ik zou m'n energie hier niet aan verspillen als ik jou was![]()
Hou nou op mensen anders beide even een periode offline hoor. Jullie dagen elkaar alleen maar uit wat helemaal niet hoeft. Laten we het verder gewoon een beetje gezellig houden ook al zijn jullie het soms niet eens met elkaar. Jullie zullen mij hiermee en vele anderen een plezier doen.Iemand voelt zich aangesproken!
Laat zich weer kennen 😂😜
Juist precies dit!Jullie zijn beiden soms irritant. Maar toch hou ik van jullie ❤
Hou nou op mensen anders beide even een periode offline hoor. Jullie dagen elkaar alleen maar uit wat helemaal niet hoeft. Laten we het verder gewoon een beetje gezellig houden ook al zijn jullie het soms niet eens met elkaar. Jullie zullen mij hiermee en vele anderen een plezier doen.
♥️Jullie zijn beiden soms irritant. Maar toch hou ik van jullie ❤
Ik zelf heb altijd veel trek in downers na pep, eigenlijk doe ik na 06:00 geen pep meer als ik 19:00-20:00 ben begonnen, dan ga ik aan de clonazolam/sterke drank/keta om mijn gedachtes lekker relaxed te houden want die pep werkt toch nog wel door tot eind v/d middag..Nu je dus lekker gaat op de speed, heb je dan niet de zin/behoefte om zo lang als mogelijk lekker te blijven gaan op de pep? (tja.. uitstellen is ook een vak🙊) , In plaats van de comedown straks al onder ogen te komen, (met of zonder met ghb)?
Ik heb dat zelf namelijk altijd, benieuwd hoe anderen dat ervaren
OK, en hoe laat kan je dan slapen?Ik zelf heb altijd veel trek in downers na pep, eigenlijk doe ik na 06:00 geen pep meer als ik 19:00-20:00 ben begonnen, dan ga ik aan de clonazolam/sterke drank/keta om mijn gedachtes lekker relaxed te houden want die pep werkt toch nog wel door tot eind v/d middag..
Ik heb vaak het geluk dat ik lekker kan slapen soms al een uur na de laatste lijn (70% puur) maar eigenlijk haal ik altijd door en dan de volgende avond als ik echt duf begin te worden naar bedOK, en hoe laat kan je dan slapen?
Ik rek het liefste tot aan begin van de avond, dan beetje nuchter worden, en dan met een benzo rustig gaan slapen vroeg in de avond.