ghb na xtc om te kunnen slapen

snipe

Newbie
telkens ik pillen vreet en er smorgens niet van kan slapen,probeer ik het met een potje ghb.
maar dit helpt echt niets!
ik voel zelfs niets van de ghb na een nacht xtc :smilingimp:
kan ik best 2 potjes ghb in één keer nemen?of heeft dit echt geen zin na xtc?

Deranged

Badass junkie
s'morgens is toch uberhaupt geen moment meer om te gaan slapen kulleke, wees dan een vent met blaren en ga op ze zitten tot de avond komt, dan is het weer tijd om je bedje in te kruipen. Ten tweede lijkt het me verre van verstandig om op zo'n moment maar een beetje met ghb te gaan lopen kloten om in slaap te kunnen komen. GHB is gevaarlijk spul, de kans op een overdosis is ongekend. Wat je veelal hoort over ghb is dat je het absoluut niet moet combineren met wat dan ook, dit hoor je vaak zat en dat is niet voor niets. Waarom zou je dit negeren, denk je dat die mensen het voor niets zeggen? Heel vreemd vind ik het om een beetje met potjes ghb te gaan lopen klooien TEGEN een andere drug omdat je wil slapen. Ooit gehoord van benzo's? Zelf vind ik downers tegen uppers gebruiken absolute flauwekul. Wees een vent en onderga het gewoon, en als dat nou echt niet kan neem dan zoals elke andere normale persoon benzo's. Je gaat toch niet met potjes ghb lopen kloten alleen om in slaap te komen? Tot slot wilde ik het nog ff hebben over die pillen van je. Wat je misschien vooral moet doen is FATSOENLIJKE pillen nemen. Na pillen ff moeite hebben met in slaap komen is normaal, maar er echt pertinent niet van kunnen slapen duidt op dubieuze pillen. Waarschijnlijk meer speed als wat anders. Jij spreekt over xtc en van xtc onmogelijk kunnen slapen is niet normaal. Ik heb maar zat mensen meegemaakt die pillen slikten en als ze er de hele nacht wakker van waren waren het speed pillen. Misschien heb jij speed pillen? Als dat zo is snap ik niet waarom je het xtc noemt, de effecten lijken in niets op elkaar en zijn voor iedereen makkelijk te onderscheiden.. Liggen er meer mensen op dezelfde manier wakker van of ben jij de enige? Dan zou het misschien ook nog aan jou kunnen liggen, alleen zou ik dan niet weten hoe. Verder weet ik het ook niet eigenlijk. Ga iig eens kijken of je betere xtc pillen kan krijgen. ik vermoed dat het geen pillen zijn die de naam xtc waardig waren, misschien zelfs wel de moeite waard om te testen. En als je zonodigin slaap wil komen zijn daarvoor speciale pillen. Weet je uberhaupt wel wat GHB precies is?

Bollie

Bewuste gebruiker
door een portie ghb na m'n xtc avondje, lijkt het erop dat ik nooit een afkick heb.
Eens de ghb uitgewerkt is, kan ik zonder problemen binnen het uur slapen als ik dat wil. En ik heb totaal geen afkick meer, ook de dag nadien heb ik niet meer het gevoel zo kapot te zijn.

Great stuff, diene ghb

Wortel

Bewuste gebruiker
Bollie zei:
door een portie ghb na m'n xtc avondje, lijkt het erop dat ik nooit een afkick heb.
Eens de ghb uitgewerkt is, kan ik zonder problemen binnen het uur slapen als ik dat wil. En ik heb totaal geen afkick meer, ook de dag nadien heb ik niet meer het gevoel zo kapot te zijn.

Great stuff, diene ghb
Reageer jij nu eens op je eigen topic :grin:

Bollie

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
Bollie zei:

Great stuff, diene ghb
huh ? :confused:

Wortel

Bewuste gebruiker
Bollie zei:
slipperman zei:
Bollie zei:

Great stuff, diene ghb
huh ? :confused:
Je reageert niet meer op de laatste posts van Marcel

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1865

Psykaholik

Wijs gebruiker
met speed doe ik de moeite idd nog nie eens voor te gaan slapen
en jah met xtc als ik ga liggen ben ik al zo goed als vertrokken rook meestal een joint voor ik ga slapen maar heb al genoeg meegemaakt da mijne joint smorgens nog half in mijn assepot ligt :mrgreen: :stoned: :smoke:

Psykaholik

Wijs gebruiker
ah ja das just
na uwe xtc ghb gaan pakken voor te gaan slapen zijt ge nog goed normaal en dan durft ge ook nog vragen zou i ker dan 2 potten tegelijk pakken :confused: :confused: :confused:
ma goed dat gek zijn gene pijn doet :mrgreen: :mrgreen:

snipe

Newbie
Deranged zei:
s'morgens is toch uberhaupt geen moment meer om te gaan slapen kulleke, wees dan een vent met blaren en ga op ze zitten tot de avond komt, dan is het weer tijd om je bedje in te kruipen. Ten tweede lijkt het me verre van verstandig om op zo'n moment maar een beetje met ghb te gaan lopen kloten om in slaap te kunnen komen. GHB is gevaarlijk spul, de kans op een overdosis is ongekend. Wat je veelal hoort over ghb is dat je het absoluut niet moet combineren met wat dan ook, dit hoor je vaak zat en dat is niet voor niets. Waarom zou je dit negeren, denk je dat die mensen het voor niets zeggen? Heel vreemd vind ik het om een beetje met potjes ghb te gaan lopen klooien TEGEN een andere drug omdat je wil slapen. Ooit gehoord van benzo's? Zelf vind ik downers tegen uppers gebruiken absolute flauwekul. Wees een vent en onderga het gewoon, en als dat nou echt niet kan neem dan zoals elke andere normale persoon benzo's. Je gaat toch niet met potjes ghb lopen kloten alleen om in slaap te komen? Tot slot wilde ik het nog ff hebben over die pillen van je. Wat je misschien vooral moet doen is FATSOENLIJKE pillen nemen. Na pillen ff moeite hebben met in slaap komen is normaal, maar er echt pertinent niet van kunnen slapen duidt op dubieuze pillen. Waarschijnlijk meer speed als wat anders. Jij spreekt over xtc en van xtc onmogelijk kunnen slapen is niet normaal. Ik heb maar zat mensen meegemaakt die pillen slikten en als ze er de hele nacht wakker van waren waren het speed pillen. Misschien heb jij speed pillen? Als dat zo is snap ik niet waarom je het xtc noemt, de effecten lijken in niets op elkaar en zijn voor iedereen makkelijk te onderscheiden.. Liggen er meer mensen op dezelfde manier wakker van of ben jij de enige? Dan zou het misschien ook nog aan jou kunnen liggen, alleen zou ik dan niet weten hoe. Verder weet ik het ook niet eigenlijk. Ga iig eens kijken of je betere xtc pillen kan krijgen. ik vermoed dat het geen pillen zijn die de naam xtc waardig waren, misschien zelfs wel de moeite waard om te testen. En als je zonodigin slaap wil komen zijn daarvoor speciale pillen. Weet je uberhaupt wel wat GHB precies is?
ey kulleke,
als ik 's morgens wil slapen dan doe ik dat toch zeker.
al moet ik daar ghb voor gebruiken.
het waren wel degelijk goede pillen die ik vorig weekend heb genomen,helemaal geen pepbollen!
vorig weekend had ik groene raketjes en waren echt wel de beste bollen die ik in de laatste 6 maanden heb gehad.
ik had er na een nachtje feesten 6 van op en kon er ni van slapen,ook niet na een potje ghb...heb een half uur nadien nog een potje bij genomen en heb toen 4 uur slaap gehad :P
ik kan trouwens nooit goed slapen na een nachtje xtc.zal wel aan mij liggen

en kom nu niet af met je bent gek dat je na xtc nog ghb neemt enz...
ik heb deze ghb die ik nu heb al enkele maanden,heb er ong al anderhalve liter van opgezopen op die paar maanden tijd,dus weet echt wel hoeveel ik er van kan hebben!

Mac...

Badass junkie
Nee als je GHB gaat pakken alleen om in slaap te komen ben je echt niet normaal bezig. Bovendien is het niet altijd zo dat je slaperig wordt. Het kan ook zijn dat je juist wakkerder wordt. Niet voor niks een party-drug.

Jeller

Badass junkie
op xtc slapen vroeg in de morgne is niet zo moeilijk toch, gewoon zien dat je natuurlijk geen pillen pakt een paar uur ervoor en dan nog lukt het mss nog, zoalng je maar vele gefeest hebt

Bollie

Bewuste gebruiker
Jullie begrijpen me niet.
Ik bedoel niet Ghb gaan zuipen om in slaap te vallen e...
Das gewoon een lichte overdosis dan :tongueout:

Ik bedoel gewoon, na je tering lange avond pillen eten, speed snuiven enz... kom je thuis en voel je je nog totaal niet moe. Enkel kapot.
In plaats van nog een 5 tal uur in je bed gewoon te liggen met je vingers draaien omdat je niet kan slapen, drink je beter nog een kleine portie ghb.
Je gaat je dan nog een 2tal uurtjes keigoed amuseren en als da uitgewerkt is zal de speed geen effect meer hebben op je. Ghb overheerst speed !
Je kruipt dan in je bedje en voor je het weet heb je een lekkere 8 tal uren geslapen. Je ontwaakt zonder kater, zonder hoofdpijn, en de afkick van de pillen zijn ook totaal verdwenen.

Ghb roelt gewoon !

Mac...

Badass junkie
ik was jou ook niet aan het aanvallen, kijk als je er gewoon een aftertje van maakt moet kunnen, is zelfs nog gesellie, maar als je het puur en alleen pakt om te gaan maffen, doe ff normaal zeg.

cunt

Wijs gebruiker
ghb is inderdaad erg fijn na een avondje pep/pillen! want na een tijdje ben ik meestal het strak staan wel zat en wil ik ff wat anders .. en dan is ghb echt ultiem :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
[quote=" maar als je het puur en alleen pakt om te gaan maffen, doe ff normaal zeg.[/quote]
idd vind ik ook wel :confused: :confused: :confused:

Bal0n

Badass junkie
Want?

Het werd vroeger ook gewoon gebruikt als slaapmiddel. Dat is hetzelfde zeggen als: waarom opiaten als pijnstiller gebruiken? Dat is echt zonde!

ofzo?

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Want?

Het werd vroeger ook gewoon gebruikt als slaapmiddel. Dat is hetzelfde zeggen als: waarom opiaten als pijnstiller gebruiken? Dat is echt zonde!

ofzo?
kan mss wel allemaal zijn maar waar the fuck zijt ge dan mee bezig.
normaal is het toch nie zenne.
stop wa vroeger met slikken dan kunt ge maffen, en jah als ge speed pakt dan weet ge op voorhand dat ge wakker blijft
maar ieder zijn eigen keuze tis nogal gezegd
ma goed dat gek zijn gene pijn doet :wink: :wink: :wink:

Mac...

Badass junkie
Juist stop dan tijdig. Doe ik ook altijd :flushed:
Maar iig wie zich brand moet ook maar op de blaren zitten. Ik vind het echt ziek en zwak.

Wortel

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
Bal0n zei:
Want?

ofzo?
kan mss wel allemaal zijn maar waar the fuck zijt ge dan mee bezig.
normaal is het toch nie zenne.
stop wa vroeger met slikken dan kunt ge maffen, en jah als ge speed pakt dan weet ge op voorhand dat ge wakker blijft
maar ieder zijn eigen keuze tis nogal gezegd
ma goed dat gek zijn gene pijn doet :wink: :wink: :wink:
Ik ga het voortaan ook doen vind het een prachtig idee:
Het kost geen drol,
GHB kan GEEN kwaad,
Je komt aan je nachtrust en bent dus niet zo gaar als de *****,

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Juist stop dan tijdig. Doe ik ook altijd :flushed:
Maar iig wie zich brand moet ook maar op de blaren zitten. Ik vind het echt ziek en zwak.
Maar waarom? Je haalt gewoon een deel van het negatieve van xtc weg? Kan toch geen kwaad lijkt me :grin:

Mac...

Badass junkie
Nja zijn daar veel argumenten voor nodig dan. Mja als je het toch wil doen moet je het vooral doen, als het voor jou toch alleen maar voordelen heeft.

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Nja zijn daar veel argumenten voor nodig dan. Mja als je het toch wil doen moet je het vooral doen, als het voor jou toch alleen maar voordelen heeft.
Geef er dan 1 je kraakt het af maar WAAROM is mijn vraag...

Mac...

Badass junkie
Omdat het drugs is, niet goed is voor je lichaam en het is ook nog eens gevaarlijker in combi met XTC.

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Omdat het drugs is, niet goed is voor je lichaam en het is ook nog eens gevaarlijker in combi met XTC.
Juist ja. Omdat het drugs is... ten eerste ik dacht dat de meeste hier niet anti-drugs waren.
+ Drugs tjah het word ook in ziekenhuizen etc. gebruikt.
+ GHB is niet gevaarlijk?
Weet je welk topic jij eens zou moeten lezen :)
http://partyflock.nl/topic/834834.html

Mac...

Badass junkie
GHB is niet gevaarlijk mits verstandig gebruikt wordt. Ga je het combineren ben je al niet meer verstandig bezig. En uhm... Bal0n ga jij me nou vertellen dat combi GHB - MDMA niet gevaarlijk(er) is??

Mac...

Badass junkie
Nee meen dat toch echt al van verschillende bronnen gehoord te hebben. En je gaat eceht wel sneller out. Bron: ikzelf, meerdere malen

Mac...

Badass junkie
Ja maar ik gebruikte het om de feesten en niet om in slaap te komen. En daarbij al doende leert men.

Psykaholik

Wijs gebruiker
slipperman zei:
Mac... zei:
Geef er dan 1 je kraakt het af maar WAAROM is mijn vraag...
omdat hoe ge het ook draait of keert
drugs nemen is nooit nie gezond .
en als ge dan ook nog eens vanzin zijt voor na een avondje drugs te pakken en te gaan slapen nog ff 2 potten te gaan pakken enkel en alleen voor te slapen :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Bovenaan