Reageer jij nu eens op je eigen topicBollie zei:door een portie ghb na m'n xtc avondje, lijkt het erop dat ik nooit een afkick heb.
Eens de ghb uitgewerkt is, kan ik zonder problemen binnen het uur slapen als ik dat wil. En ik heb totaal geen afkick meer, ook de dag nadien heb ik niet meer het gevoel zo kapot te zijn.
Great stuff, diene ghb
huh ?slipperman zei:Reageer jij nu eens op je eigen topicBollie zei:door een portie ghb na m'n xtc avondje, lijkt het erop dat ik nooit een afkick heb.
Eens de ghb uitgewerkt is, kan ik zonder problemen binnen het uur slapen als ik dat wil. En ik heb totaal geen afkick meer, ook de dag nadien heb ik niet meer het gevoel zo kapot te zijn.
Great stuff, diene ghb![]()
Je reageert niet meer op de laatste posts van MarcelBollie zei:huh ?slipperman zei:Reageer jij nu eens op je eigen topicBollie zei:door een portie ghb na m'n xtc avondje, lijkt het erop dat ik nooit een afkick heb.
Great stuff, diene ghb![]()
![]()

ey kulleke,Deranged zei:s'morgens is toch uberhaupt geen moment meer om te gaan slapen kulleke, wees dan een vent met blaren en ga op ze zitten tot de avond komt, dan is het weer tijd om je bedje in te kruipen. Ten tweede lijkt het me verre van verstandig om op zo'n moment maar een beetje met ghb te gaan lopen kloten om in slaap te kunnen komen. GHB is gevaarlijk spul, de kans op een overdosis is ongekend. Wat je veelal hoort over ghb is dat je het absoluut niet moet combineren met wat dan ook, dit hoor je vaak zat en dat is niet voor niets. Waarom zou je dit negeren, denk je dat die mensen het voor niets zeggen? Heel vreemd vind ik het om een beetje met potjes ghb te gaan lopen klooien TEGEN een andere drug omdat je wil slapen. Ooit gehoord van benzo's? Zelf vind ik downers tegen uppers gebruiken absolute flauwekul. Wees een vent en onderga het gewoon, en als dat nou echt niet kan neem dan zoals elke andere normale persoon benzo's. Je gaat toch niet met potjes ghb lopen kloten alleen om in slaap te komen? Tot slot wilde ik het nog ff hebben over die pillen van je. Wat je misschien vooral moet doen is FATSOENLIJKE pillen nemen. Na pillen ff moeite hebben met in slaap komen is normaal, maar er echt pertinent niet van kunnen slapen duidt op dubieuze pillen. Waarschijnlijk meer speed als wat anders. Jij spreekt over xtc en van xtc onmogelijk kunnen slapen is niet normaal. Ik heb maar zat mensen meegemaakt die pillen slikten en als ze er de hele nacht wakker van waren waren het speed pillen. Misschien heb jij speed pillen? Als dat zo is snap ik niet waarom je het xtc noemt, de effecten lijken in niets op elkaar en zijn voor iedereen makkelijk te onderscheiden.. Liggen er meer mensen op dezelfde manier wakker van of ben jij de enige? Dan zou het misschien ook nog aan jou kunnen liggen, alleen zou ik dan niet weten hoe. Verder weet ik het ook niet eigenlijk. Ga iig eens kijken of je betere xtc pillen kan krijgen. ik vermoed dat het geen pillen zijn die de naam xtc waardig waren, misschien zelfs wel de moeite waard om te testen. En als je zonodigin slaap wil komen zijn daarvoor speciale pillen. Weet je uberhaupt wel wat GHB precies is?
kan mss wel allemaal zijn maar waar the fuck zijt ge dan mee bezig.Bal0n zei:Want?
Het werd vroeger ook gewoon gebruikt als slaapmiddel. Dat is hetzelfde zeggen als: waarom opiaten als pijnstiller gebruiken? Dat is echt zonde!
ofzo?
Ik ga het voortaan ook doen vind het een prachtig idee:schranziewanzie zei:kan mss wel allemaal zijn maar waar the fuck zijt ge dan mee bezig.Bal0n zei:Want?
Het werd vroeger ook gewoon gebruikt als slaapmiddel. Dat is hetzelfde zeggen als: waarom opiaten als pijnstiller gebruiken? Dat is echt zonde!
ofzo?
normaal is het toch nie zenne.
stop wa vroeger met slikken dan kunt ge maffen, en jah als ge speed pakt dan weet ge op voorhand dat ge wakker blijft
maar ieder zijn eigen keuze tis nogal gezegd
ma goed dat gek zijn gene pijn doet![]()
![]()
![]()
Maar waarom? Je haalt gewoon een deel van het negatieve van xtc weg? Kan toch geen kwaad lijkt meMac... zei:Juist stop dan tijdig. Doe ik ook altijd![]()
Maar iig wie zich brand moet ook maar op de blaren zitten. Ik vind het echt ziek en zwak.
Je kan het dus niet beargumenteren?Mac... zei:je doet maar
Geef er dan 1 je kraakt het af maar WAAROM is mijn vraag...Mac... zei:Nja zijn daar veel argumenten voor nodig dan. Mja als je het toch wil doen moet je het vooral doen, als het voor jou toch alleen maar voordelen heeft.
Juist ja. Omdat het drugs is... ten eerste ik dacht dat de meeste hier niet anti-drugs waren.Mac... zei:Omdat het drugs is, niet goed is voor je lichaam en het is ook nog eens gevaarlijker in combi met XTC.
Ons afkraken maar het zelf wel doenMac... zei:Nee meen dat toch echt al van verschillende bronnen gehoord te hebben. En je gaat eceht wel sneller out. Bron: ikzelf, meerdere malen
Sterker nog je neemt belasting afBal0n zei:Je gaat niet eerder out, je legt geen extra belasting op je lichaam.![]()
omdat hoe ge het ook draait of keertslipperman zei:Geef er dan 1 je kraakt het af maar WAAROM is mijn vraag...Mac... zei:Nja zijn daar veel argumenten voor nodig dan. Mja als je het toch wil doen moet je het vooral doen, als het voor jou toch alleen maar voordelen heeft.