heroesss zei:Wat kan ik verwachten?
heroesss zei:Moet ik rekening houden met een bepaalde dresscode etc?
heroesss zei:okee want ik ben juist meer van de jurkjes laarsjes hakjes pumps enzo dus haha en om er nou speciaal nieuwe gympen voor aan te schaffen gaat me een beetje te fur, maar dan val ik niet buiten de boot ofzo?
En wat is early hardcore precies? Ik ben niet zo thuis in de hardcore ofzo.. :P

je kan toch gewoon op de dansvloer snuiven, ben je heus niet de enigeheroesss zei:haha maar is t nog wel leuk als je geen drug gebruikt? Ik ga namelijk niet aan de mdma en coke word toch niks want om nou om het half uur naar de wc te gaan is ook niks..
gewoon met een sleutel een puntje uit je pak scheppen en in je neus doenheroesss zei:maar hoe doen ze dat dan? ik zou dat niet eens kunnen, dan ligt alles op de grond.
net of je de enige bent die gebruikt daarheroesss zei:haha oja natuurlijk nou nee, ik schijt m dan echt dat mensen het zien en dan zie ik t nu al voor me hoe trillend alles van m;n sleutel op de grond ligt![]()
SperSIZEboon zei:net of je de enige bent die gebruikt daarheroesss zei:haha oja natuurlijk nou nee, ik schijt m dan echt dat mensen het zien en dan zie ik t nu al voor me hoe trillend alles van m;n sleutel op de grond ligt![]()
![]()
op een feest is dat echt niet raar hoor
op sommige feesten haast wel jaAmateurtje zei:SperSIZEboon zei:net of je de enige bent die gebruikt daarheroesss zei:haha oja natuurlijk nou nee, ik schijt m dan echt dat mensen het zien en dan zie ik t nu al voor me hoe trillend alles van m;n sleutel op de grond ligt![]()
![]()
op een feest is dat echt niet raar hoor
Het is eerder raar als je niet gebruikt.![]()

Wat dacht je ervan om de sleutel zelf te gebruiken? Veel makkelijker.Hellraiser_[NL] zei:ga naar zolder en pak uit je aude lego doos een schepje van die legomannetjes en hang hem aan je sleutelbos![]()
.