Gister vreemd werkende xtc? pillen gehad!

MissDior

Bewuste gebruiker
Gister waren we met 4 mensen bij mij thuis en hebben we een aantal pillen genomen..
Het waren (best wel grote) witte ronde pillen met een visje erop, zonder breeklijn.
De 2 mannen zijn begonnen met een hele pil, wij 2 meiden een halve.
Het duurde ongeveer een uurtje totdat we allemaal superwazig waren.
Het voelde echt anders dan MDMA.
3 van ons hadden moeite met de ademhaling, en ik was zelf erg aant trippen nadat ik nog een halfje had genomen.
Toen mijn vriend een paar uur later nog een pil had genomen, ging hij zelfs zo hard dat het hem af en toe zwart voor zijn ogen werd, en lopend door de woonkamer zakte hij vaker bijna door zijn benen heen.
Zijn hart ging als een GEK tekeer, en eerlijk gezegd dacht ik dat het wel eens verkeerd af kon lopen.
Mijn vriend was hevig aan het transpireren, en ik vertrouwde het allemaal niet meer zo, aangezien we best wel wat jaren ervaring hebben met xtc, we dit allemaal als "anders" ervaarden, heb ik de overgebleven pillen weggelegd uit voorzorgsmaatregel.
Het love gevoel was bij geen van ons echt heel sterk aanwezig.

De werking van de pillen was ook langer dan normaal, zeker 5 a 6 uur denk ik.

Ik weet het allemaal niet helemaal meer, kan me eerlijk gezegd bijna niets meer van de hele nacht herinneren!!

Zeker waren we alle 4 helemaal gaar en voelden we ons heavy, maar we gingen echt op een andere manier te hard.
Mijn vriend was opgefokt en bleef maar rondjes lopen uren lang,
ik ben meteen iedereen heeeel veel water gaan geven, ik dacht stel je voor er zit pma in, we moeten uitdroging voorkomen.
We hebben wel allemaal goed kunnen slapen erna.

Morgen ga ik er eentje wegbrengen om te testen, want ik wil echt graag weten wat hier precies in zit.
Wat denken jullie??

:wave:

kan idd PMA zijn...
pma zorgt voor aanzienlijke stijging in bloeddruk en hartslag en kan voor ademhalingsproblemen zorgen
een normale dosis pma is een pak kleiner dan een dosis mdma, dus kan daardoor zijn dat je van 1 pil al te hard ging...

Heb je die pil al laten testen? Ik heb om half 9 vanavond één xtc pil geslikt, ook een witte met een visje.. En voel me alles behalve fijn. Totaal geen love gevoel, maar ook niet dat speedy gevoel wat je hebt als er veel speed in zit.. Ik heb het of super koud of bloedheet, mijn hele huid tintelt enorm.. echt op het brandende af. Ben er super misselijk van geweest en wil heel graag dat het nu over gaat.. Ik weet niet wat voor pil dit is, maar het is absoluut geen leuke.. Niet dat ik echt bad ga, maar het is wel een rotgevoel.

vandaag heb ik 1 pil weggebracht naar een inleverpunt, maar het zou op zn langst 2 weken kunnen duren totdat ik de uitslag heb :(
Maar ik zal meteen de uitslag hier posten.

Heeft die pil bij jou ook zo extreem lang gewerkt Safire?
En had je ook ademhalingsproblemen?

Het heeft iets van 8 uur gewerkt. Had niet echt ademhalingsproblemen, maar het voelde wel alsof mijn keel 3 keer zo dik was. Dat gevoel wat je van speed in je kaken krijgt had ik ook heel erg, maar dan in mijn hele lichaam.

een vriend van mij had van het weekend een pil geslikt precies zoals in jouw bescrijving en daar zat ghb in hij voelde zich er echter de 1e kleer kut van en de 2e keer perfect maar ja ze kunnen in een precies het zelfde uitziende pilletje zoveel verschillende stoffen stoppen

na het lezen van jou topic moest ik gelijk aan speed denken, de kans is groot dat er was speed in is verwerkt, dit herken je niet meteen omdat als er mdma en speed in een pil zit heeft dat een rare werking.. ademhalingsproblemen komt door het hart, en het hart krijgt een grote klap bij de combinatie van speed en mdma

Mindtravel zei:
na het lezen van jou topic moest ik gelijk aan speed denken, de kans is groot dat er was speed in is verwerkt, dit herken je niet meteen omdat als er mdma en speed in een pil zit heeft dat een rare werking.. ademhalingsproblemen komt door het hart, en het hart krijgt een grote klap bij de combinatie van speed en mdma

Ik heb zelf vaak genoeg pillen gehad met een combi van mdma en speed, maar dit gevoel kende ik nog niet.. Het is niet vergelijkbaar met het gevoel van een pil met veel speed. Ik voel me inmiddels alsof ik griep heb. Raar gevoel in mn lichaam en enorme hoofdpijn.. Ook erg misselijk, maar kan wel goed eten (toen de pil nog werkte kon ik dat sboluut niet). Ik heb wel vaker xtc katers gehad, maar nooit zo als deze.. Als ik een normale xtc kater heb kan ik absoluut niet eten.

groot, en redelijk dik. Die heb ik ook al een tijdje. Vind ze juist goed. Ik denk eerder dat dat trillerige, misselijkheid en je niet zo goed voelen komt omdat ie zo verdomd hard inslaan.

Ik weet natuurlijk niet of je dezelfde hebt, kan altijd iets anders inzitten bla bla bla. Maar toen ik die voor de 1e keer pakte schrok ik me ook kapot en dacht echt dat er iets inzat waardoor ik dood zou gaan ofzo. Trillerige had ik zelf niet zon last van maar wel heftige hartkloppingen en mn hart ging echt super snel de hele tijd. Voor de rest spacede ik super hard ervan, af en toe leek alles over de kop te draaien of helemaal schuin te staan. Ik fietste een berg op de hoogste versnelling, zo hard als ik maar kon, en ik voelde geen greintje pijn of vermoeidheid in mn benen, en ik was helemaal niet moe. Toen voelde ik me echt zo King of The World, maar nog steeds niet helemaal 100 % chill. Op het begin dachty ik dat ik bad ging door de heftigheid, niet op me bene kunne staan enz. Maar na een half uurtje ging dat gevoel opeens weg, en toen ging ik gewoon iets minder heftig, maar toen voelde ik me wel opeens echt heel chill en love gevoel en alles. Heb ze onderhand al vaak gehad, en ben nu gewend geraakt eraan, maar nog steeds als ze inslaan zon raar heftig gevoel, maar dat wordt steeds minder.

EDIT: post t maar als je weet wat erin zit wil t graag ook ff weten!

Ik zal jullie meteen op de hoogte brengen als ik de uitslag heb!!!!!
Ben behoorlijk ongeduldig, het duurt me allemaal VEEEL te lang :mrgreen:

PMA hoogstwaarschijnlijk.

Wat doet het:
De effecten van PMA lijken op XTC maar het duurt in vergelijking met XTC een half uur langer voordat de effecten optreden. Hierdoor kunnen gebruikers denken met een lichte XTC pil van doen te hebben waardoor zij nog een tweede pil nemen. Aangezien een beetje teveel PMA al gevaarlijk kan zijn is bij een tweede pil de kans op een fatale overdosis groot.
Bij lage dosis geeft PMA een energiek en licht opgewekt gevoel. Ook treden er lichte hallucinaties op. Neemt men ietsje meer dan kan de hartslag, bloeddruk en lichaamstemperatuur plotseling sterk gaan stijgen. Dit kan leiden tot misselijkheid, onregelmatige hartslag, ademhalingsmoeilijkheden, stuiptrekkingen, hartaanvallen, bewusteloosheid en dood. De dood treedt meestal op als gevolg van het te hoog oplopen van de lichaamstemperatuur waardoor het centrale zenuwstelsel uitvalt.

Risico’s:
Probleem bij PMA is dat een iets te grote dosis kan leiden tot een plotselinge stijging van bloeddruk, hartslag, lichaamstemperatuur en temperatuur van het bloed. Overal in de wereld zijn slachtoffers gevallen als gevolg van PMA. In België vielen onlangs twee slachtoffers, in Denemarken vier in Duitsland vier, in Oostenrijk een en ook in de VS vielen in 2000 negen doden als gevolg van PMA. Mogelijk is in Nederland ook een slachtoffer gevallen als gevolg van PMA.

^
^
^

dacht ik ook aan, volgens mij heeft iemand het hier gehad over regenboogpillen met pma erin.

Er zijn honderden stoffen die in je pil had kunnen zitten, PMA krijgt hierdoor een slechte naam :o :o

wat ik niet snap, waarom doen de mensen die dat maken, stoffen erin waavan je je juist niet goed gaat voelen, maar slecht. Dealers horen die verhalen ook, en halen hun pillen dan toch juist ergens anders.

Offtopic: Voelt mda hetzelfde als mdma, alleen dan spacender, maar wel ook love-gevoel, en dus gwn het xtc gevoel?

DarkScope zei:
wat ik niet snap, waarom doen de mensen die dat maken, stoffen erin waavan je je juist niet goed gaat voelen, maar slecht. Dealers horen die verhalen ook, en halen hun pillen dan toch juist ergens anders.

Ja ik vat het ook niet helemaal,maar misschien is PMA een stuk goedkoper te krijgen dan Mdma.

DarkScope zei:
Offtopic: Voelt mda hetzelfde als mdma, alleen dan spacender, maar wel ook love-gevoel, en dus gwn het xtc gevoel?

Wat je zelf zegt,Mda is spacender en Mdma is meer hardgaan,dus tis maar waar je van houdt.Mda werkt ook langer trouwens.
Love gevoel is aanwezig bij bijde.

Wat je zelf zegt,Mda is spacender en Mdma is meer hardgaan,dus tis maar waar je van houdt.Mda werkt ook langer trouwens.
Love gevoel is aanwezig bij bijde.

ja ma wat bedoel je met meer hardgaan? meer speed-effect?

Trip Unit zei:
DarkScope zei:

Ja ik vat het ook niet helemaal,maar misschien is PMA een stuk goedkoper te krijgen dan Mdma.

volgens mij stopt het lab er idd rotzooi in als ze tekort komen aan bijv. mdma....

need^weed zei:
^speed effect hoord mdma zoiezo niet te hebben, alleen energiek, meer dan dat ook niet....

speed is niet meer dan energiek en helder en wakker.hetgeen dat mdma ook kent ( of omdat bijna elke pil ook speed bevat?)

maar mdma maakt net zoals speed ook adrenaline en dopamine vrij? dat resulteert in energiek, alert, helder,wakker.

^true, mdma geeft ook effecten zoals energie helder, lijkt me toch niet... maar in iedergeval in mindere maten als dat speed doet. Als je goeie mdma pillen hebt kan je verwachten dat er geen speed doorheen zit.

DarkScope zei:

Iemand die pillen gaat draaien die intreseert het niet of je er lol aan hebt of dat je er aan dood gaat.
Die heeft maar een ding voor ogen $$$$
als die een hele partij pillen gedraait heeft dan worden ze meestal snel allemaal verkocht en als wij er achterkomen dat het slechte zijn is die pillendraaier er al van af en heeft het geld in zijn zak de rest zal hem dan worst wezen.
De reden dat er zoveel troep in zit moet je bij mevrouw borst zijn die in het paarse kabinet van kok zat zij kwam ooit eens op het idee om de grondstoffen die men gebruikt voor xtc moeilijker verkrijgbaar te maken voor pillendraaiers. :wave:

ThunderBunny zei:
Iemand die pillen gaat draaien die intreseert het niet of je er lol aan hebt of dat je er aan dood gaat.

Het lijkt me wel dat een beetje pillendraaier wel iets levert wat een beetje ok is en niet iets waar mensen van dood neervallen, want als zoiets gebeurt is't echt weer gedaan voor de hele pillenwereld in Nederland.

Dan verneuk je toch je eigen handel?

ik heb deze pillen dus ook gehad op die bewuste avond, maar ze knalden dus echt in als n bom.. ik heb laatst n keer de bekende blauwe driehoekige mitshubishi gehad (de echte want was van 1tje behoorlijk wazig wat ik normaal niet snel heb), maar deze knalde dus nog heftiger maar dan ook echt heftig!!..
ik heb gevraagd aan de dealer(vriend) wat erin zat en hij zegt dus dat er 200+ mdma inzit (hope sow!!)...
maar ik weet natuurlijk niet of ik dit moet geloven..
daarom ben ik zo benieuwd naar de uitslag van de test..
het duurtt alleen allemaal n beetje lang omdat ze net in de vakantieperiode zitten..
maar we houden jullie op de hoogte
:smoke:

DarkScope zei:
need^weed zei:
^speed effect hoord mdma zoiezo niet te hebben, alleen energiek, meer dan dat ook niet....

speed is niet meer dan energiek en helder en wakker.hetgeen dat mdma ook kent ( of omdat bijna elke pil ook speed bevat?)

maar mdma maakt net zoals speed ook adrenaline en dopamine vrij? dat resulteert in energiek, alert, helder,wakker.
Ik heb laatst pillen op die getest waren op 135mg mdma,en ik moet zeggen dat ik aardig veel energie ervan kreeg!
Me poten trilden,me kaak bleef malen en echt een energieshotzeg maar,maar helder was het weer net niet,maar ik moet zeggen dat zo'n sterke pil mdma toch echt in de buurt van speed komt.
Speed zit niet zo veel in pillen als men denkt dat erin zit.
Mda is leuk,maar minder energie dan mdma of mdea.

als t goed is krijgen we morgen de uitslag ervan, ze zeiden namelijk dat t 2 weken kon gaan duren...
en morge zijn de 2 weken voorbij..

:smoke:

Terug
Bovenaan