Glasvezels door de coke en speed

p4r4n01d

Experimenterende gebruiker
Komt het vaak voor dat er glasvezels door drugs versneden zitten?

en dan moet je niet denken aan het soort glas van een raam ofzo

maar zaag stof ... bijvoorbeeld als je in glasfiber enzo gaat zagen ...
op deze manier houd je hele fijne poeder over .....

wat zou er gebeuren als je dit opsnoof of op eet?

Wordt het in je bloed opgenomen? en zo ja, hoe komt het er weer uit, als het er al uit kan komen? kan het zijn dat je deze fijne troep uitzweet?
dat het organen beschadigd of in de bloedvaten van je hersens blijft steken?

matthijs

Badass junkie
Hmm, het wordt erin gegooid zodat de coke of de pep beter wordt opgenomen in je neus. Maar volgens mij is het grotendeels een fabeltje...

Marcel

Belezen gebruiker
Is idd een fabeltje en wordt niet gesteund door testuitslagen. Bovendien is het een goede manier om je klanten kwijt te raken..

p4r4n01d

zijn een hoop hufters die expres rotzooi door de drugs gooien
meestal ook dealers die toch geen vaste klanten kring hebben

en sowieso glas splinters (dus geen vezels) is een feit ...
dat zit ook wel eens in pillen, zodat het je maagwand openhaalt zodat de drugs (in de meeste gevallen geen mdma oid maar meer pma of andere shit) sneller wordt opgenomen in je bloed

p4r4n01d

maar ehm...

Wordt het in je bloed opgenomen? en zo ja, hoe komt het er weer uit, als het er al uit kan komen? kan het zijn dat je deze fijne troep uitzweet?

cunt

Wijs gebruiker
p4r4n01d zei:
maar ehm...

werkstuk ofzo?

DrumnBass

Newbie
Er zitten idd glasvezels in coke en speed, die zitten erin zodat het sneller in je bloed kan worden opgenomen dit met je als je teveel of tevaak snuift (denk aan een bloedneus).

Maar die vezels zijn zo klein dat ze geen schade kunnen brengen als ze in je bloed komen. Als ze groter zouden zijn, zouden ze dat miss. wel kunnen maar dan zouden ze zo groot zijn dat je ze zou kunnen zien.

Als je die alleen snuift krijg je een gigantische bloedneus.. Als je ze eet ligt je keel open denk ik, ik weet het eigenlijk niet nog nooit gedaan :)

Bal0n

Badass junkie
DrumnBass zei:
Er zitten idd glasvezels in coke en speed, die zitten erin zodat het sneller in je bloed kan worden opgenomen dit met je als je teveel of tevaak snuift (denk aan een bloedneus).

Maar die vezels zijn zo klein dat ze geen schade kunnen brengen als ze in je bloed komen. Als ze groter zouden zijn, zouden ze dat miss. wel kunnen maar dan zouden ze zo groot zijn dat je ze zou kunnen zien.

Als je die alleen snuift krijg je een gigantische bloedneus.. Als je ze eet ligt je keel open denk ik, ik weet het eigenlijk niet nog nooit gedaan :)

Wil je ajb geen onzin verspreiden. ER ZIT GEEN GLAS IN SNUIFBARE POEDERS.

matthijs

Badass junkie
Bal0n zei:
DrumnBass zei:

Wil je ajb geen onzin verspreiden. ER ZIT GEEN GLAS IN SNUIFBARE POEDERS

Hoe weet jij nou 100% zeker dat hij/zij geen gelijk heeft...beetje rare reactie dit... :rolleyes:

Bal0n

Badass junkie
En besides, wie gaat er nou een halve dag glas kapot meppen/zagen om vervolgens zn klantenmarkt te verpesten?

matthijs

Badass junkie
Bal0n zei:
Omdat ze dit nog nooti bij de testservice zijn tegengekomen?
Nouja, dat betekent nog niet zoveel, en als dat de reden is , moet je dat erbij zeggen. Zo'n reactie draagt, IMHO ( :P ) weinig bij.
En een dagje glasstampen kan best hoor, veel dealers op het platteland hebben een vaste klantenkring, maar gewoon omdat zij de enige zijn. Dat is echt een heel andere cultuur dan dealers in de grote steden. En waarom je het zou doen, naja...omdat het dus beter opneemt en je dus minder coke nodig hebt/hoeft te verkopen voor hetzelfde effect.

Bal0n

Badass junkie
Dat betekent wel veel :). Het is volgens mij gewoon een fabeltje, dat door iemand verzonnen is die zei dat zn speed zo prikte. Met als gevolg dat de para-amphetamine-mensen daar dachten dat er glas is zat.

Bovendien zou heel je neus echt stuk gaan na het snuiven van glaspoeder, je poedertje wordt misschien wel sneller opgenomen, maar het bloed moet er echt uitstromen dan..

matthijs

Badass junkie
Hmm, je vergeet dat heel veel mensen hun drugs niet laten testen he. Vooral mensen uit de grote steden dus. Ik ken eerlijk gezegd niemand die ooit zijn drugs heeft laten testen. Misschien wel onverstandig enzo, maarja...Men gaat hier gewoon af op ervaringen van anderen met die en die pillen bij die en die dealer...
En het kan inderdaad ook prima een fabeltje zijn hoor.
Maar ik bedenk me net....testen ze daar wel op bij testservices...? :P

flash kieke

Wijs gebruiker
ik weet niet zeker dat het door dat glas of scherven of zo komt,maar hoe komt het dan dat je neus beentje wegrot??

kem horen zeggen dat er in speed een klein beetje amoniak zit en dat het daarom pijn doet aan u neus :en neusbeentje wegrot,maar ik geloof het niet 100 procent zeker,maar het kan he

en bij de meeste snuivers ,gaat het neusbeentje van op de punt van je neus weg,en dat is bij mij niet het geval,ale toch dan heel klein beetje dan,maar ben ook met obbsesend begonnen te snuiven ,ik iets vroeger d8 ik ,en bij hem is het van voor al veel meer weg dan bij mij :confused:

alleen is bij mij van achter hard aan het wegrotten ,tussen mijn ogen komt een klein putje te voorschijn en da is bij obbsesend het geval veel mider :confused: mss dat hij het buisje minder diep steek dan ik??

heeft iemand hier op mijn vragen een uitleg :confused:

:wave:

Bal0n

Badass junkie
Nou, je kan mij niet wijsmaken, dat als er uberhaupt glas in speed zit dat het nog _NOOIT_ is gevonden bij de testservice? :)

matthijs

Badass junkie
flash kieke zei:
ik weet niet zeker dat het door dat glas of scherven of zo komt,maar hoe komt het dan dat je neus beentje wegrot??

kem horen zeggen dat er in speed een klein meetje amoniak zit en dat het daarom pijn doet aan u neus en neusbeentje wegrot,maar ik geloof het niet 100 procent zeker,maar het kan he

en bij de meeste snuivers ,gaat het neusbeentje van op de punt van je neus weg,en dat is bij mij niet het geval,ale toch dan heel klein beetje weggerot,maar ben ook met obbsesend begonnen te snuiven ,ik iets vroeger d8 ik ,en bij hem is het van voor al veel meer weg dan bij mij :confused:

alleen is bij mij van achter hard aan het wegrotten ,tussen mijn ogen komt een klein putje te voorschijn en da is het obbsesend het geval niet bij :confused:

iemand hier op mijn vragen een uitleg voor :confused:

:wave:

Als je neusbeentje al wegrot zou ik toch eens gaan uitkijken...:rolleyes:

En dat, dat neusbeentje weggaat hoeft niet aan glas te liggen natuurlijk.

@ bal0n
ja, maar als ze helemaal geen methode hebben om glas te vinden zullen ze dat ook niet vinden. Ze testen volgens mij alleen maar op werkzame stoffen of niet?

Bal0n

Badass junkie
Nouja, dat weet Marcel wel. Maar het lijkt niet dat er alleen chemische tests op worden losgelaten? Glasvezels zou je namelijk makkelijk moeten kunnen zien onder een microscoop (alhoewel dat wel weer makkelijk is te verwarren met kristallen van de desbetreffende drugs).

matthijs

Badass junkie
Bal0n zei:
Nouja, dat weet Marcel wel. Maar het lijkt niet dat er alleen chemische tests op worden losgelaten? Glasvezels zou je namelijk makkelijk moeten kunnen zien onder een microscoop (alhoewel dat wel weer makkelijk is te verwarren met kristallen van de desbetreffende drugs).
Ja, maar denk je dat ze alle samples gaan testen met microscopen? Lijkt mij dat ze daar wat standaard testjes voor hebben.
Hmm, Marcel, verlos ons :P

p4r4n01d

ik heb zelf es uit de schuur zo'n stuk glasfiber gepakt ...

zo'n stokkie die ze ook in vliegers gebruiken ...

heb ff voor de gein in zo'n stokkie zitten zagen zodat er allemaal wit poeder (zaag stof) vrij kwam .... dat was gewoon echt scary ..

zo'n super fijn poeder was t geworden .. geen reuk of wat dan ook
denk als je het zou opsnuiven dat t niet eens scahdelijk is aan je neus omdat het gewoon te fijn spul is ...maar wat zou er gebeuren als het in je bloed terecht zou komen ........

en mensen die die rotzooi erdoorheen gooien hebben misschien andere belangen ipv zoveel mogelijk winst maken, sommige lui zijn ook gewoon ziek in hun kop .... ik ken iemand die latex verkocht bereidt in hasjolie .. die rotzooi roken is ook vast niet gezond...

flash kieke

Wijs gebruiker
volgens mij gooien ze er troep in,omdat bv. je het 1 gram speed of zo gekocht ,en als je nou 3 lijnen voor jezelf haalt en 3 lijnen van die troep er in gooit en verderd verkoopt voor iets meer geld dan dat je het gekocht hebt?dan heb jij 3lijnen pep winst plus een beetje geld van wat je verkocht hebt.

en volgens mij doen somige dealers het toch hoor :openmouth:

Bal0n

Badass junkie
flash kieke zei:
volgens mij gooien ze er troep in,omdat bv. je het 1 gram speed of zo gekocht ,en als je nou 3 lijnen voor jezelf haalt en 3 lijnen van die troep er in gooit en verderd verkoopt voor iets meer geld dan dat je het gekocht hebt?dan heb jij 3lijnen pep winst plus een beetje geld van wat je verkocht hebt.

Meen je dat nou? :openmouth:

flash kieke

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
flash kieke zei:

Meen je dat nou? :openmouth:

nee zenne,ik zeg da voor de grap :rolleyes:

denk jij dat niemand het doet??

ik wel hoor :wink:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Ik ben er zeker van dat in Vlaanderen de laatste 10 jaar meer en meer troep bij coke en speed gemixt wordt, je weet echt niet wat je aan het snuiven bent.
Ik durf zelf die troep niet meer te gebruiken, als ik eens opgepept wil zijn neem ik van de apotheker captagon of ephedrine, dan weet je tenminste dat je jezelf niet aan het vergiftigen bent.

DrumnBass

Newbie
Maar Bal0n zei van dat het nooit gevonden was bij een test, hoe kan het er dan wel inzitten?? Ik bedoel, natuurlijk laat niet iedereen zijn drugs testen maar het zal dan toch wel ooit een keer iets van vezels moeten zijn gevonden ??

p4r4n01d

Als ik mn coke onder t licht houdt zie ik allemaal kleine glinsters

die niet echt zijn beet te pakken .... en als ik t op mn fingers heb gaat t ook niet weg

Flashing Moments

Belezen gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
Ik durf zelf die troep niet meer te gebruiken, als ik eens opgepept wil zijn neem ik van de apotheker captagon of ephedrine, dan weet je tenminste dat je jezelf niet aan het vergiftigen bent.
efedrine te koop bij de apotheek?

Jeller

Badass junkie
volgens mij komt dit ook wel eens voor hoor.. in de HUMO stonder zo'n artikel ene tijdje geleden over Coke en wat er allemaal niet inzit.. babypoeder, afschraapsel van kalkmuren en nog een hele racem aan slechte dingen mss ook wel glasvezel.. die gast had zelfs eens coke die hij verwarmde om te basen het wordt gewoon een soort harde troep..

en glasvezels kan je moeilijk zien denk ik, het zal chemisch ook niet testbaar zijn

mss is dat wel de reden waarom zware snuivers overal jeuk hebben, hun loed zit vol prikkende glasvezel

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Flashing Moments zei:

ja, geen probleem in België hoor (raar he, blowen mag hier niet :beer: )
het heet alphavit, maar is gewoon efedrine.
In 1 tablet zit trouwens 16mg efedrine, ik zeg niet zomaar wat hoor!

Ik snap niet dat iedereen zoveel geld aan rommel geeft terwijl er bij Oom apotheek zulke lekkere drugs met minder risico's zijn...

Fat Freddy's cat zei:
Flashing Moments zei:

ja, geen probleem in België hoor (raar he, blowen mag hier niet :beer: )
het heet alphavit, maar is gewoon efedrine.
In 1 tablet zit trouwens 16mg efedrine, ik zeg niet zomaar wat hoor!

Ik snap niet dat iedereen zoveel geld aan rommel geeft terwijl er bij Oom apotheek zulke lekkere drugs met minder risico's zijn...
belgie is voor mij stúkken verder(en dus duurder) dan de 1e dealer hoor:wink:
en heb eerder wel ephedra gebruikt( tot t hier verboden werd), maar vind speed toch stukken beter werken..
zo gezond is efedrine trouwens ookniet hoor.. maar je weet iig wel zeker dat er geen glasvezel inzit.. dus t iswel een goeie tip voor de topic opener :grin:

Jeller

Badass junkie
vraag dan relatine aan een vriendje die adhad heeft dat zijn ook amphetaminen ofzo.. alleszins zelde werking

mij kan het eigenlijk gen zak schele wat er in die snuifdinges zit ik doe da toch nie

matthijs

Badass junkie
DrumnBass zei:
Maar Bal0n zei van dat het nooit gevonden was bij een test, hoe kan het er dan wel inzitten?? Ik bedoel, natuurlijk laat niet iedereen zijn drugs testen maar het zal dan toch wel ooit een keer iets van vezels moeten zijn gevonden ??

Ja, maar mijn vraag was dus of ze wel testen op glasvezelpoeder. Als je er niet naar zoekt zal je het ook niet vinden...

Bovenaan