Goed nieuws voor XTC-liefhebbers

*.exe

Belezen gebruiker
Zestig XTC-vaten gevonden in Brabant

De politie heeft gisteren in de bossen bij Gilze zestig XTC-vaten gevonden. In de vaten zijn resten van chemicaliën aangetroffen.

Het afval werd gevonden op een zandpad aan de Chaamseweg.

Getuigen
Het nabij gelegen fietspad werd meteen afgezet, waarna de brandweer en de milieudienst werden gewaarschuwd. De politie roept getuigen van de dumping op om zich te melden.

Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/prov ... in_br.html

Moet goed zijn voor een aardige batch pillen of niet dan? Nu maar hopen dat ze niet allemaal voor de export zijn.

60 vaten.......behoorlijk wat, vrachtwagen vol.
wel sneu voor politie dat ze leeg waren..........wel leuk voor ons dat ze leeg waren.....dat dan weer wel :)

plantenbak zei:
"heeft voor de rest niets met dit artikel te maken"

*kuch Kuch*

:rolleyes: :beer:
Haha. Zo kon je 'm natuurlijk ook opvatten. Ik bedoelde eigenlijk dat een vriend van mij ook weer goede pillen gevonden heeft. En aangezien jij en ik praktisch bij elkaar in de straat wonen.. nouja, whatever, grap mislukt (:

ExceptionalInsight zei:
plantenbak zei:
"heeft voor de rest niets met dit artikel te maken"

*kuch Kuch*

:rolleyes: :beer:
Haha. Zo kon je 'm natuurlijk ook opvatten. Ik bedoelde eigenlijk dat een vriend van mij ook weer goede pillen gevonden heeft. En aangezien jij en ik praktisch bij elkaar in de straat wonen.. nouja, whatever, grap mislukt (:
ow haha .. tja blond eh *vroeger dan*

alleen dat wat ik tegenkwam , kwam niet echt van hier uit de buurt ;)

Immo zei:
Blauwe Tulpjes met 180mg hier. :D

Lijkt erop dat er weer goede tijden aan komen. :D

Zijn die 180 mg? Gestest?
Ik heb die hier ook, krijg over een week de testuitslag. Mijn dealer zei ook al 160-180 mg MDMA. Kleurde in ieder geval heel erg op de zuurtest. Belooft veel goeds, er van uit gaande dat het dezelfde zijn dan. Heb nog wat witte vissen van 180 mg maar die heb ik al beloofd weg te geven aan mensen dus die moet ik apart houden. Blauwe tulpen zijn dan een even goed alternatief. Ik moet wel 6 euro per stuk betalen, maar ach. Ik betaalde ook 2,50 voor een pil waarvan ik wist dat er 60 mg in zat.

tomz0r zei:
Toevallig dat hier opeens enorm veel roze golfjes opduiken met 88 mg MDMA er in :P

16490.jpg

Deze bedoel je? Die hebben wij hier in *piep* ook! :D
Zijn hier 4 euro p/s, was een tijdje geleden al blij dat ik een pil kon krijgen van 90mg voor 7 euro p/s

XTC Crisis voorbij?

ik heb witte blanco's:

65844256.jpg

65844259.jpg

zouden 105-120mg zijn.

was in iedergeval 4 uur lekker van het padje af :mrgreen:

EZ test op 3 exemplaren:

3560729946_9f50af9b97.jpg

Kees Klapkaak zei:
tomz0r zei:
Toevallig dat hier opeens enorm veel roze golfjes opduiken met 88 mg MDMA er in :P

16490.jpg

Zijn hier 4 euro p/s, was een tijdje geleden al blij dat ik een pil kon krijgen van 90mg voor 7 euro p/s

XTC Crisis voorbij?

Ja exact dezelfde. Ook met die R achterop. Nog niet geconsumeerd maar dat duurt niet lang meer.
Ik heb 2,50 betaald. Wel van een vriend van me die er gelijk 100 kocht voor 250 euro. Per stuk zijn ze denk ik een stuk duurder. Maar geld is niet zo belangrijk bij dit. Al was 20 euro een normale prijs zou ik het nog kopen. Zo'n avond vind je niet snel op een andere manier en zeker niet voor 20 euro. Door de prijs zou ik me niet tegen laten houden.

Eindelijk weer veel soorten goede pillen 8)

tomz0r zei:
Kees Klapkaak zei:
tomz0r zei:

16490.jpg

XTC Crisis voorbij?

Ja exact dezelfde. Ook met die R achterop. Nog niet geconsumeerd maar dat duurt niet lang meer.
Ik heb 2,50 betaald. Wel van een vriend van me die er gelijk 100 kocht voor 250 euro. Per stuk zijn ze denk ik een stuk duurder. Maar geld is niet zo belangrijk bij dit. Al was 20 euro een normale prijs zou ik het nog kopen. Zo'n avond vind je niet snel op een andere manier en zeker niet voor 20 euro. Door de prijs zou ik me niet tegen laten houden.

Eindelijk weer veel soorten goede pillen 8)
ja idd nederlanders zijn een beetje verwend als het aankomt op pillen, je hebt er zo'n lol van voor zo weinig geld.. ik zou zo 10euro voor goede pillen willen neerleggen .

Zo te lezen kan iedereen weer aan MDMA komen. Ik heb toch een voorraadje ingeslagen voor het geval dat. Hiermee kom ik de komende paar jaar wel door.

kristallen zijn hier nog steeds niet te krijgen in kleine hoeveelheden...alleen per ons...gaat te fur

Pfew, ik ben echt opgelucht! :D Laatste half jaar alleen maar gehad van <80 mg mdma, ook al was ik allang blij dat er geen mcpp in zat.. Maar dit klinkt zeer veelbelovend! Reden voor een mooi (waus) feestje :love:

Uitslag blauwe tulpen is 128 mg MDMA.
Testnummer is 5703 in Eindhoven. Helaas mag je nu maar 1 keer bellen dus is het niet controleerbaar :P

Geen slecht pilletje maar niet die 160-180 mg MDMA die me is beloofd. Veel mensen hadden het over 180 mg, dus het moeten óf allemaal slecht geinformeerde mensen zijn óf de pil moet een heel grote spreiding hebben óf er zijn meerdere soorten van. :P

6 euro is me te veel voor die. Doe mij waar wat lichtere pillen voor minder geld.

kijk ik dacht al dat het niet zo zou zijn die 180mg...praatjesmakers...

6euro voor een pilletje van 128mg is idd teveel...doe mij maar die van mij dan :)

Was erg blij toen het op het nieuws was, maar kon mijn stiekeme blijdschap maar met moeite onderdrukken toen ik het journaal keek met pa & ma & vriendin :wink:

Ik zie wel of er wat leuks doorglipt naar Groningen, en anders nog maar langer uitstellen 8) Dan is het nóg lekkerder, zoals een week geen sex zeg maar

tomz0r zei:
Testnummer is 5703 in Eindhoven. Helaas mag je nu maar 1 keer bellen dus is het niet controleerbaar :P

Geen slecht pilletje maar niet die 160-180 mg MDMA die me is beloofd. Veel mensen hadden het over 180 mg, dus het moeten óf allemaal slecht geinformeerde mensen zijn óf de pil moet een heel grote spreiding hebben óf er zijn meerdere soorten van. :P

6 euro is me te veel voor die. Doe mij waar wat lichtere pillen voor minder geld.

Maatje van me had die getest, hij zal wel hebben zitten liegen dan. :s

Immo zei:

pillen van 180mg is zoiezo een sterk verhaal...de pillenmarkt komt net weer opgang...lijkt me sterk dat er nu al zulke pillen zijn met zoveel mg

Immo zei:
tomz0r zei:

Ik weet niet of jij dezelfde hebt. De mijne werd niet herkend in de database, dus niemand heeft hem nog laten testen tot nu toe. Misschien klopt zijn resultaat ook en heeft de pil gewoon een grote spreiding. Dat kan ook.

Lauu, 180 mg is wel degelijk mogelijk alleen komt zeer weinig voor. Witte wissen heb ik nu van 143-189 mg en ik heb ook gele APtjes gehad een half jaar terug van 171 mg. Helaas zijn deze die ik heb dat niet.

tomz0r zei:
Lauu, 180 mg is wel degelijk mogelijk alleen komt zeer weinig voor. Witte wissen heb ik nu van 143-189 mg en ik heb ook gele APtjes gehad een half jaar terug van 171 mg. Helaas zijn deze die ik heb dat niet.

ik het het ook niet over een half jaar geleden...ik heb het over nu...lijkt me sterk dat er nu al 180mgers rond gaan want de xtc markt komt net weer opgang...ik had een half jaar geleden ook zat sterke pillen maarja er is veel veranderd in dat half jaar...

tomz0r zei:
Ik weet niet of jij dezelfde hebt. De mijne werd niet herkend in de database, dus niemand heeft hem nog laten testen tot nu toe. Misschien klopt zijn resultaat ook en heeft de pil gewoon een grote spreiding. Dat kan ook.

Deze die ik heb waren wel herkend 2/3 weken terug.

proton zei:
ik heb witte blanco's:

65844256.jpg

65844259.jpg

zouden 105-120mg zijn.

was in iedergeval 4 uur lekker van het padje af :mrgreen:

EZ test op 3 exemplaren:

3560729946_9f50af9b97.jpg

Deze hebben we ook en gaan daar as zaterdag ook lekker mee van het padje................als er nog een leuk stel is die dat samen met ons wil doen.........stuur maar een pm :) :)

tomz0r zei:

ik heb wel de 180ers blauwe tulpen :) maar dat is een batch van 2 jaar geleden, en ja dat is getest.
die blauwe tulpen van nu zullen wel teren op de faam van die ouderen.. :)

Terug
Bovenaan