Goedkope manier om dronken te worden

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Sowieso is drinken op een lege maag of als je moe bent een dikke not done (voor mij dan)

Gister nog gedaan, wodka (puur) met wat wiet, na t werk en had heel de dag amper wat gegeten (in de ochtend wat spaghetti)... Wel sneller dronken maar viel wel mee. Maarja ik dronk niet om zat te worden. Je wordt wel sneller brak, das wel kut.

cropp

Badass junkie
Niet te geloven dit...

Ik heb wel eens iemand een shotje wodka op zien snuiven door een rietje en daar is ie ook wel behoorlijk dronken van geworden, of prop een tampon met wodka in je reet...

cropp

Badass junkie
Nou ik er over na denk, misschien is het wat minder indrukwekkend als je eerst je tampon een zetje geeft, dan op je buik gaat leggen en iemand anders er drank in laat gieten...

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Dat rietje is gewoon onzin.

Wat ik er ooit eens van gehoord heb, is dat de alcohol 'iets wat' opgenomen wordt door het langer contact van de alcohol met de mond-slijmvliezen...
Maar omdat alcohol sowieso niet mijn favoriete 'drugs' is, om niet te zeggen -afschuw-, boeit het me ook niet :P.

Ga naar een apotheker, en vraag ethyl alcohol van 96% (merk Fagron).
Have fun!

(Niet echt goedkoop, maar beter-koop dan flessen smirnoff, etc... aan te kopen voor een lager alcohol percentage...)

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
zelf limoncello maken is ook een optie. gewoon zelf bepalen hoe sterk t wordt. en nog lekker ook!

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Scopolamine zei:
Ga naar een apotheker, en vraag ethyl alcohol van 96% (merk Fagron).
Have fun!

Toen ik in Cuba was heb ik zoiets wel eens gedronken, bijna pure ethylalcohol gemengd met water. Ze noemen dat daar arcoliti of zoiets. Best ranzig, maar wel drinkbaar.
Het is schijnbaar ook niet zo bijzonder goed voor je en ik kreeg er vrij snel koppijn van.

Pammer

Bewuste gebruiker
Ik heb ooit eens gehoord over een 'vod' / doekje nemen die inweken met vodka en die in je GAT steken; aanrader naar het schijnt. Goed als je goedkoop zat wil worden.

Have fun zou'k zeggen lol maar ik drink het liever

Einstein

Badass junkie
Inderdaad, gewoon pluggen die handel. Het beste is om een fles Jack direct in je endeldarm leeg te gieten :hearteyes:

Einstein

Badass junkie
Dan doe ik deze ook maar :rock:

Octogonapus

Belezen gebruiker
AH pilsener als ik goedkoop dronken wil worden. :beer:
(en een beetje relax dronken)
sterke drank word ik te dronken en misselijk enz.

bier zit om een of andere rede niet echt een limiet aan, tot ik zo van de kaart ben en niet meer normaal kan drinke :tearsofjoy:

tip om (te) goedkoop en makkelijk weer nuchter(der) te worden: Amfetamientjes :rockband:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Chris Pontius zei:
Rum :kots: Hoe drink jij dat?
Vodka vind ik puur nog best te doen, maar bij rum gaat het fout. :tearsofjoy:
Ik denk precies het tegenovergestelde. Vodka vind ik naar water met alcohol smaken en rum heeft tenminste nog een zoetig smaakje. Moet je wel de donkere nemen. :P De witet vind ik zelf ook niet echt lekker.

Angramar Temenos

Badass junkie
Wat een pussy's zijn jullie. Gewoon strohrum injecteren, I.V, niet zeiken. Als je een beetje voorzichtig bent kan je het ook een paar maanden doen met dezelfde naald, maak je wel je aderen kapot maar bespaart geld en je moet er wat voor over hebben...

:wave: :wave:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Angramar Temenos zei:
Wat een pussy's zijn jullie. Gewoon strohrum injecteren, I.V, niet zeiken. Als je een beetje voorzichtig bent kan je het ook een paar maanden doen met dezelfde naald, maak je wel je aderen kapot maar bespaart geld en je moet er wat voor over hebben...

:wave: :wave:
Waar kan ik al die zooi kopen?

Manonnie

Wijs gebruiker
Strohrum is echt goor, vooral de 80%.
Maar ik heb er nog nooit een kater van gekregen, gewoon met cola achteroverslaan is nog wel te doen :)

Flameon

Badass junkie
zou toch levensgevaarlijk zijn als zoiets verkocht mag worden.
dan kan ik net zo goed 3 deuren verder bij die pool zelfgestookte wodka gaan halen

Chris Pontius

Badass junkie
Je kunt ook pure alcohol kopen. Beetje nutteloos om dat dan te verbieden.
Volgens mij is strohrum ook meer bedoelt voor het bereiden van eten (en eventueel ontsmetten van dingen :tearsofjoy: ).

Octogonapus

Belezen gebruiker
Chris Pontius zei:
Je kunt ook pure alcohol kopen. Beetje nutteloos om dat dan te verbieden.
Volgens mij is strohrum ook meer bedoelt voor het bereiden van eten (en eventueel ontsmetten van dingen :tearsofjoy: ).

is ''pure'' alcohol niet meestal vermengt met braakmiddel?

Octogonapus

Belezen gebruiker
Chris Pontius zei:
Haha, nooit geprobeerd/opgezocht eigenlijk.
Agh, dan zou je altijd nog spiritus of iets van die zooi kunnen proberen. :grin:

"Spiritus drinken is gevaarlijk

De Gezondheidsdiensten in Rotterdam maken zich grote zorgen over het drinken van spiritus. De gewoonte om brand-spiritus in te nemen komt voor onder Polen, die hier zijn om werk te zoeken. Enkele Polen zijn al in ziekenhuis beland na het drinken van spiritus.

Alternatief
Ze doen dat omdat spiritus een goedkoop alternatief is voor alcohol. Een alternatief waarbij de kans groot is dat ze het niet overleven."

de polen hebben het al getest voor je :kots:

Karhu

Wijs gebruiker
Ze hebben in spiritus gif gedaan, zodat het dus niet meer drinkbaar is dacht ik. Hierdoor hoef je geen accijnzen te betalen, omdat het niet voor consumptie bedoelt is. Dit maakt het allemaal ook goedkoop en te koop in de supermarkt.

Bovenaan