Flameon zei:Sowieso is drinken op een lege maag of als je moe bent een dikke not done (voor mij dan)
Dus is het een snelle en goedkope manier
Flameon zei:Sowieso is drinken op een lege maag of als je moe bent een dikke not done (voor mij dan)
Fresh zei:Flameon zei:Sowieso is drinken op een lege maag of als je moe bent een dikke not done (voor mij dan)
Dus is het een snelle en goedkope manierVooral met het rietje erbij
![]()
Dreuge zei:Gladiator bier!!![]()
nog nooit gedronken trouwens
Oom Klaas zei:Dat rietje is gewoon onzin.
Scopolamine zei:Ga naar een apotheker, en vraag ethyl alcohol van 96% (merk Fagron).
Have fun!
Straight of on the rocks?Einstein zei:Inderdaad, gewoon pluggen die handel. Het beste is om een fles Jack direct in je endeldarm leeg te gieten![]()
Ikzelf doe het meestal straight. Ligt eraan wat je het lekkerst vindtKoxBox zei:Straight of on the rocks?Einstein zei:Inderdaad, gewoon pluggen die handel. Het beste is om een fles Jack direct in je endeldarm leeg te gieten![]()
Dat is toch een grap hoop ik? :PEinstein zei:Inderdaad, gewoon pluggen die handel. Het beste is om een fles Jack direct in je endeldarm leeg te gieten![]()

Hoe drink jij dat?Ik denk precies het tegenovergestelde. Vodka vind ik naar water met alcohol smaken en rum heeft tenminste nog een zoetig smaakje. Moet je wel de donkere nemen. :P De witet vind ik zelf ook niet echt lekker.Chris Pontius zei:RumHoe drink jij dat?
Vodka vind ik puur nog best te doen, maar bij rum gaat het fout.![]()

Waar kan ik al die zooi kopen?Angramar Temenos zei:Wat een pussy's zijn jullie. Gewoon strohrum injecteren, I.V, niet zeiken. Als je een beetje voorzichtig bent kan je het ook een paar maanden doen met dezelfde naald, maak je wel je aderen kapot maar bespaart geld en je moet er wat voor over hebben...
![]()
![]()
Nee, daarvoor moet je naar je dealer.Flameon zei:die 80 procent krijg je toch niet bij de slijterij of wel??
Flameon zei:zou toch levensgevaarlijk zijn als zoiets verkocht mag worden.
dan kan ik net zo goed 3 deuren verder bij die pool zelfgestookte wodka gaan halen
Chris Pontius zei:Flameon zei:zou toch levensgevaarlijk zijn als zoiets verkocht mag worden.
dan kan ik net zo goed 3 deuren verder bij die pool zelfgestookte wodka gaan halen
http://www.onlinedrankbestellen.nl/prod ... -50cl.html
Chris Pontius zei:Je kunt ook pure alcohol kopen. Beetje nutteloos om dat dan te verbieden.
Volgens mij is strohrum ook meer bedoelt voor het bereiden van eten (en eventueel ontsmetten van dingen).
Chris Pontius zei:Haha, nooit geprobeerd/opgezocht eigenlijk.
Agh, dan zou je altijd nog spiritus of iets van die zooi kunnen proberen.![]()

Fresh zei:Goedkoopste manier is nog altijd de slijter overvallen.....