• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Groene Mercedes (Live Report)

Beanhead

Badass junkie
Harderstyles zei:
Haha grappig dat je dat zegt, en misschien heb je wel gelijk.. Ben dit jaar namelijk tijdelijk studieloos, kijken hoe het gaat vanaf september dan :tearsofjoy:

Dan zijn we met twee :) .

Ik merk wel dat ik dommer word omdat ik niet meer leer.

Begin met boeken te lezen, schrijf dingen op!

KoxBox

Badass junkie
Beanhead zei:
Harderstyles zei:
Haha grappig dat je dat zegt, en misschien heb je wel gelijk.. Ben dit jaar namelijk tijdelijk studieloos, kijken hoe het gaat vanaf september dan :tearsofjoy:

Dan zijn we met twee :) .

Ik merk wel dat ik dommer word omdat ik niet meer leer.

Begin met boeken te lezen, schrijf dingen op!

Met 3! Bwa, dommer niet, vergeetachtig enzo van die dingen dat wel. :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ga puzzelen ofzo :) Sudoku, iets waar je hersens voor moeten werken :P Daar train je ze mee :wink:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
^^Thanks, zal eens effe wat spelletjes opzoeken op internet! Hoop dat het daarmee beter wordt, zo zonde als ik niks meer/weinig weet!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Harderstyles zei:
^^Thanks, zal eens effe wat spelletjes opzoeken op internet! Hoop dat het daarmee beter wordt, zo zonde als ik niks meer/weinig weet!

Ja, op den duur weet je nog niet meer waar je je pillen hebt gestoken :P

Elohtibbar

Badass junkie
Wel een beetje opmerkelijk dat niemand je vertelt dat je geheugen nog veeeeel erger naar de klote gaat als je mdma combineert met alcohol. Geloof me, drink er gewoon water of een sportdrankje bij en je zal je echt wel meer kunnen herinneren. Feit blijft dat mdma je geheugen aantast, maar de combinatie met alcohol maakt het echt vele malen erger!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Maar weer een bewijs dat mensen niet perfect zijn :P Gelukkig hebben we jou oplettend oog :wink:

Elohtibbar

Badass junkie
Haha, zo oplettend ben ik niet hoor, het was meer dat ik hem antwoord wilde geven op z'n vraag, maar dat ik even checkte of dat niet al was gezegd. :)

Harderstyles

Bewuste gebruiker
I know, ik drink er ook nóóit alcohol bij, altijd maar één biertje max. puur voor de smaak. Zit nu ook redelijk in de olie, lust er wel weer eentje :hearteyes: :hearteyes: :wave:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Haha ik heb sowieso (bijna) altijd goeie zin! :grin:

Zal maar geen snoepje pakken nou, heb gehoord dat je dan dingen minder goed kan onthouden ofzoiets, iemand iets over gehoord? :P

Adios, toedels, ik ga stappen :beer:

LATORS :rockband:

SperSIZEboon

Badass junkie
Harderstyles zei:

Zal maar geen snoepje pakken nou, heb gehoord dat je dan dingen minder goed kan onthouden ofzoiets, iemand iets over gehoord? :P

daar merkte ik bij jou nou niks van de vorige keer...

Harderstyles

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
Harderstyles zei:

ben ik nou zo naard e klote of snapt niemand deze? :tearsofjoy:

SperSIZEboon

Badass junkie
Harderstyles zei:
SperSIZEboon zei:
Harderstyles zei:
Haha ik heb sowieso (bijna) heb gehoord dat je dan dingen minder goed kan onthouden ofzoiets, iemand iets over gehoord? :P

ben ik nou zo naard e klote of snapt niemand deze? :tearsofjoy:
had ook eigenlijk alleen dit moeten laten staan

vorige keer op msn vroeg je volgens mij sommige dingen wel 3x aan me :grin: :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Rabbithole zei:
Kortetermijngeheugendefecten :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

(Leuk galgje-woord. :grin: )

Haha ja :grin: Is mischien iets voor in het onzintopic, als we ons echt vervelen... Galgje met woorden de gerelateerd zijn aan drugs :P

Bovenaan