groene pillen met witte onderkant

candise

Experimenterende gebruiker
ik ben hier wat mijn medicatiekoffertje, lees schatkist, aan het uitpluizen, en stootte op de bodem op een potje pillen, natuurlijk weer keer niet meer in originele verpakking, is de kwalijke gewoonte van mijn vriend, die haalt alles uit originele verpakking om in potjes te steken, ... enfin, gebeurd is gebeurd .... het zijn dus groene pillen, zelfde groen als lexotan 6 mg, zelfde grootte ook , de onderkant is wit, ongevoor een boordje van 1 mm , op de groene kant staan geschreven : T R op de bovenste helft en 100 r op de onderste helft, je kan de pillen in 2 breken, tja, meer kan ik er ook niet aan beschrijven, hopelijk kan iemand mij helpen ?

Oom Klaas

Badass junkie
't Zegt mij helemaal niets, lijkt me dat het medicijnen zijn maar er is natuurlijk altijd een kans dat iemand je pillen met olifantenkwijl-extract heeft verkocht.

candise

Oom Klaas zei:
't Zegt mij helemaal niets, lijkt me dat het medicijnen zijn maar er is natuurlijk altijd een kans dat iemand je pillen met olifantenkwijl-extract heeft verkocht.
lijkt me sterk aangezien ik geen medicatie koop van anderen, alles komt rechtstreeks van dokter, maar ik heb gewoon zodanig veel medicatierestjes, en gebruik(te) gewoon alles wat ik tegenkwam en ook heb ik tijdje in buitenland gezeten en mss zijn het wel pillen uit frankrijk of zo, ... zo weet ik dat ik ook nog pillen had uit frankrijk, noctran noemde dat en dat zijn pillen in 3 lagen kleurtjes, het zijn dus alleszinds echte pillen, ... jammer, mss dat iemand anders ze herkent, ...

cropp

Badass junkie
candise zei:
Oom Klaas zei:
lijkt me sterk aangezien ik geen medicatie koop van anderen, alles komt rechtstreeks van dokter
al je dokter niet weet wat er in je pillen zit zou ik een second opinion aanvragen of zo iets...

candise

cropp zei:
al je dokter niet weet wat er in je pillen zit zou ik een second opinion aanvragen of zo iets...
ik heb zodanig veel dokters gehad vroeger dat ik echt nie weet van welke dokter dit nu weer zou kunnen komen, ... maar dit was idd mijn 2de optie, als niemand die pillen herkent aan omschrijving zou ik ermee naar mijn dokter gaan en vragen of ie soms niet weet welke pillen dit ook weer zijn :wink:

Bovenaan