grote van een perfecte NORMALE lijn

Hangt er vanaf bij mij varieerd dat van een halve gram tot 0,8gr in 1x maar dan kan je wel heel de nacht doorgaan zonder iets nog te hoeven nemen, sta je lekker hevig goeie beat en lekker gaan hehe.
Hangt ervan af hoe dat je wilt gaan en of je veezl used ofni. En de sterkte soms heb ik speed heel goede maar max 0,3gr in1 x dat je binnekrijgt omwille van dat het pikt in de neus dan doe ik dat om de 2 min 0,2-0,3gr en zo 3x .

Phreakingout

Bewuste gebruiker
casa_696969 zei:
Hangt er vanaf bij mij varieerd dat van een halve gram tot 0,8gr in 1x maar dan kan je wel heel de nacht doorgaan zonder iets nog te hoeven nemen, sta je lekker hevig goeie beat en lekker gaan hehe.
Hangt ervan af hoe dat je wilt gaan en of je veezl used ofni. En de sterkte soms heb ik speed heel goede maar max 0,3gr in1 x dat je binnekrijgt omwille van dat het pikt in de neus dan doe ik dat om de 2 min 0,2-0,3gr en zo 3x .

Lijkt mij dat dit totaal geen zin heeft? Grootste gedeelte valt er weer uit, en had ook eens gehoord dat je neus maar 50mg op kan nemen per neusgat, per 10 minuten.

Doe ik zelf ook zo, en dan na een half uurtje, of uurtje even bijpakken :grin: en dan weer precies hetzelfde. Zo bouw je het lekker op.

Zal ong. gelijk zijn met een klein bergje op een sleutelpunt bijv. zoals ikzelf dat neem.

***Star_System***

Bewuste gebruiker
ik houd van dit soort lijntjes

:hearteyes:

^_^

Bewuste gebruiker
Tijdens mijn slechte tijd snoof ik 3 van die lijnen bij het opstaan om te gaan werken....de sipheid :openmouth: En dat was pure pasta dextro :smilingimp:

Tegenwoordig ongeveer halve lengte & halve breedtje van lijntje van star_system :smoke:

Delirium

Badass junkie
Phreakingout zei:
Lijkt mij dat dit totaal geen zin heeft? Grootste gedeelte valt er weer uit, en had ook eens gehoord dat je neus maar 50mg op kan nemen per neusgat, per 10 minuten.

Da's met Keta, niet met coke of speed.

PePhenkie___//

Experimenterende gebruiker
==============

==============

2 zulke lijntjes elk neus gat 1 (iets breder) en dan als je weer zin in nak hebt weer

_________________________________________________________//

Qocaïne

Badass junkie
<<<<<<<>>>>>>>>

Zoiets.. precies qua lengte... íéts minder dik

Rechter neusgat de éne helft...
Linker neusgat de andere helft...

En dat herhaal ik na +- iedere 30 - 45 minuten

cunt

Wijs gebruiker
PePhenkie___// zei:
==============

==============

2 zulke lijntjes elk neus gat 1 (iets breder) en dan als je weer zin in nak hebt weer

_________________________________________________________//
die 2 heb ik nu ook liggen .. zo snuif ik ze meestal.
bij coke maak ik ze net iets dikker.

MetaalKonijn

Badass junkie
LAAT DIE JONGEN ZELF WETEN WAT VOOR AVATAR IE WIL HEBBEN EN NEEM 'M ANDERS ZELF ALS JE 'M ZO MOOI VIND.

Sorry Brandon, maar 't was de druppel die de spreekwoordelijke zakdoek de wasmand in liet belanden. :P

Qocaïne

Badass junkie
***Star_System*** zei:
DreamWeaver zei:
Qocaine, die vorige avatar was echt uber :openmouth: Deze is ook vet maar ik ga je vorige wel missen :wink:

inderdaad ik ook, waarom heb je hem verandert ik vind die andere leuker

Hahaha, jullie hebben gelijk.. ik zet DIRECT mijn lieve katje weer terug op zijn plaats! ^.^

:wave:

hmmm... photobucket ligt eruit. Momentje dus :wink:

Delirium zei:
Qocaine, heb je een fetish voor dansende dieren ofzo? :openmouth:

Mooi hè? :beer:

maverick

Belezen gebruiker
inderdaad er is geen perfecte lijn of iets, ligt aan jezelf, aan de sterkte van de drugs en waar je het voor wilt gebruiken. die dikke lange lijnen zijn wel chill.. maar kdenk dat een groot gedeelte dan in je keel komt om daar ff in te bijten (leuk als je die aaf jezelf de 'terminale ziekte' rookt, dan merk je dat de volgende dag zo lekker :P) voordat het naar je maag gaat.. en je mag dan ook wel een half uur lang steeds ff goed door snuiven omdat je dan nog vn die stukjes pep in je neus hebt hangen die er anders maar blijven zitten tot ze er uit vallen ofzo.. en dat is natuurlijk zonde toch.. maar ik kan niet ontkennen dat het niet goed werkt :wink: sjezus heeeyy wat ging ik van 2 vn die lijnen (beste pep die ik tot nu toe heb gehad) fyn bij inqontrol 2007 :hearteyes: *zucht*

Jullik

Newbie
Niet al te recht maar geloof me dat het een perfecte lijn zou wezen :P
En anders begin je met de rechter :xtc:

Albino

Bewuste gebruiker
Ik heb ook wel eens een iets grotere dan dat gelegd, uiteindelijk krijg je toch niet alles binnen en heb ik nogal last van mn neus.. brand als de ziekte!

Drientje

DF-koning
Ik vind jullie lijnen nogal groot. Ik ben niet zo heel erg klein maar hier doe ik het altijd mee, gaat prima!!!

X

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik leg gwn de groote van een bankkaart, en de dikte is altijd wel verschillend.
het is zo wat gelijk met de breedte van men pink mss iets dunner.

Drientje

DF-koning
lucifer in the sky zei:
ik leg gwn de groote van een bankkaart, en de dikte is altijd wel verschillend.
het is zo wat gelijk met de breedte van men pink mss iets dunner.

Als ik kijk naar de dikte van mijn pink denk ik dat ik niet eens een lijn van die dikte weg krijg... JEZUS :openmouth:

Leg ik nou van die ienie mini lijntjes? En daarvoor zit ik in de rehab? Volgens mij heb ik gedacht dat mijn probleem groter was dan het in werkelijkheid is... :beer:

X

Albino

Bewuste gebruiker
Ja ik vind ze ienie-mini :P
Maarja je moet zelf weten als je er tevreden mee bent is het toch goed!

Taat

Bewuste gebruiker
Leg ze meestal zo lang als een bankpasje en net wat minder breed dan die van jullik..
Maar ik moet zeggen dat die nogal scheef ligt en niet goed fijn is gekapt :beer:

Bovenaan