Had ik niet dood moeten zijn?

PaulusdeWodkabouter

Experimenterende gebruiker
Overdag 3 flesjes Heineken gedronken daarna nog 2 halve liters Grolsch. In een domme bui naar de stad gegaan en 1,5 gram speed en een halfje gram iets wat op coke leek, gekocht. Het was toen 18.00 uur, beide dingen maar samen gedaan en weggesnoven tot 8.00 uur 's morgens met 's avonds nog een Grolsch erbij. Ik voelde me soms best angstig dus maar tussendoor 120 mg Oxazepam en 30mg Diazepam genomen.

Ik gebruik heel zelden coke en speed (1 keer per jaar) en nooit zo veel. Nu lees ik op het forum dat zelfs doorgewinterde gebruikers hoogstens een gram of zo per avond gebruiken. Benzo's en alcohol zijn geen probleem daar heb ik een heel hoge tolerantie voor. 's Nachts en 's morgens had ik een hartslag van 115 en bloeddruk van 160/110, nu is dat (om 15.30) gelukkig slechts 90 BPM en 130/90 en een gewone speed kater.

Had dit helemaal verkeerd kunnen aflopen of ben ik genaaid en heb ik heel erg versneden spul gekregen? Iig mijn lesje geleerd, zeker geen alcohol, coke en speed mengen en vooral de laatste twee voorlopig niet meer doen en zeker niet in die hoeveelheden. :(

Wacky

Badass junkie
Waarschijnlijk van allebei een beetje.

En het combineren valt nog mee opzich aangezien je zover ik het lees over 2 liter bier praat op een hele dag. Er zijn ook mensen die speed gebruiken om meer te kunnen drinken dan ze normaal zouden kunnen drinken. Dan gaat het dus over tientallen biertjes op een avond.

Zowieso voorzichtiger zijn in de toekomst natuurlijk.
Voortaan netjes je speed testen van te voren, zodat je niet hoeft te raden hoe sterk het is waardoor je bij verkeerd raden veel te veel neemt. Misschien heb je nu 10-20% troep gehad, en krijg je de volgende keer 50%+. Dan gaat het ineens heel anders aankomen natuurlijk. Zorg dat je weet dat je speed goed is, dan kan je er van op aan dat een kwart gram genoeg is, en kun je de rest thuis laten.

Sisa

Ik, en vrienden van mij hebben ook vaak meer als een gram weggesnoven op een avond, alleen niet erbij gezopen, meestal dan ..
Ik vind dat je meestal wel merkt wanneer je goed genoeg gaat, en zodra dat is pak ik gewoon nik meer bij, maakt 't me niet uit hoeveel ik van te voren heb gesnoven.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
zomaar door stress ja

als je niet gelijk gaat denken dat er iets mis is dan zul je je er ook minder parra door maken, wat uiteindelijk leid op dat je dalijk inderdaad krijgt waar je bang voor was, aangezien je jezelf iets kan wijsmaken en waarmaken :wink:
als ik zeg tegen mezelf de hele tijd: ik word gek gek parra helemaal gek gek flip flip trip trip paaarrrraaaaaa gek gek gekker kapot!! helemaal gek, ziekenhuis paas afdeling emerges skitzo loco parrapsychose pepflipgek trip flipen
ja dan flip je na een tijdje wel inderdaad

Ophelia

Bewuste gebruiker
ik had anders ook best dood kunnen zijn nu, mijn hartslag is volgens mij al bijna 24 uur sneller dan normaal, 90 of 100. en ik heb niet eens speed gebruikt maar mdma poeder versneden geplette duracellbatterijen ofzo ik weet het niet.......

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Eesje zei:
ik had anders ook best dood kunnen zijn nu, mijn hartslag is volgens mij al bijna 24 uur sneller dan normaal, 90 of 100. en ik heb niet eens speed gebruikt maar mdma poeder versneden geplette duracellbatterijen ofzo ik weet het niet.......

whaha dat zou nietzo best zijn meisje xD whaha
hartkloppingen zijn redelijk gebruikenlijk, heb ik ook gehad van pep en mdma, in combi al helemaal, maar een redelijk gezonde jong persoon krijgt egt geen hartaanval van drugsgebruik als je voor jezelf weet waneer t te veel is en moet stoppen en dat is zeker bij begingebruikers al vrij snel dus dood door amfetamine, hmm, of al iets aan je hart of al 3 jaar 5 gram per dag snuiven (dan is het snel gebeurd) ken gasten die snuiven in t weekend met zn 2e 10 gram weg, dikke tolerantie, zieke hoeveelheid, zeker goeie, zonder tolerantie ben je er wakker van na 1 lijntje ca.150-300 mg gewoon die verse hollandse amfetamine,..

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ow jezus paulus dat is me een opgave tever, egt serieus lezen is niet egt mijn sterkste kant op dit moment, zeker niet in het engels xD
haha maar dat soort gevallen komen zo weinig voor, gelukkig, maar die mensen die egt die 5 gram wegwerken in n weekend zijn gewoon iets te ver doorgewinterd en vastkomen te zitten in de sneeuw,
zelf zou ik rond de 4 gram al dood zijn denk ik xD

PaulusdeWodkabouter

psychopsychedelic zei:
ow jezus paulus dat is me een opgave tever, egt serieus lezen is niet egt mijn sterkste kant op dit moment, zeker niet in het engels xD
haha maar dat soort gevallen komen zo weinig voor, gelukkig, maar die mensen die egt die 5 gram wegwerken in n weekend zijn gewoon iets te ver doorgewinterd en vastkomen te zitten in de sneeuw,
zelf zou ik rond de 4 gram al dood zijn denk ik xD

Kort samengevat, hij had met zijn vriendin voor het eerst speed geprobeerd en daarna naar een feestje gegaan. Daar nam zijn vriendin nog meer met haar vriendinnen en begon te trillen en flauw te vallen. Hij racete naar het ziekenhuis en kreeg zelf in het ziekenhuis een lichte hartaanval door de speed en de stress.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
leef verder gewoon gezond, eet gezond en afwisselend en slik desnoods wat vitamine, omega 3 6 9, 5htp, en wat je nogmeer wilt bijslikken, beweging,

leef dan

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Als ik dat zo hoor lijkt het me een groot risico om dat allemaal te combineren maargoed. En wees blij dat je deze vraag nog kunt stellen zou ik zeggen, want onthoud, het kan zomaar in eens fataal aflopen, dat is gewoon zo. Drugs is zo sneaky, volgens mij kun je je zelf met je eigen gedachten vermoorden als je aan de shit zit.

CDD

Vette lol.
Een mens kan heus wel wat meer hebben dan dat hoor :grin:
Wat dacht je van 7 pillen, 1 gram speed, 2 gram coke, een berg weed en zo goed als een hele bak bier. Of 7 gram coke in niet eens anderhalve dag (heb toen 3 uur stokstijf en bewegingsloos op de grond gelegen, but still going strong!!) En ik loop hier ook nog steeds vrolijk te posten hoor. Maak je niet zo druk. Al is een beetje gezonde angst altijd wel op z'n plaats natuurlijk, maar toch.... :)

SperSIZEboon

Badass junkie
psychopsychedelic zei:
dood ga je tog wel :wave:
precies :grin:

pleun1983

Newbie
Hallo,

Over het onderwerp "dood" en "stress" heb ik je nog wat te vertellen en m'n hart ook. Ik ging met iemand speed snuiven voor de lol, ff weer die oude dingen voor de dag halen, gek doen met z'n twee, vet vaag en gesjeest helemaal doorgaan voor het gevoel dat je dan bereikt dat niks je meer raakt. Had ik toch niet moeten doen, kreeg de grootste hartklopping allertijden. Die bleef dus ook twee dagen aanhouden, ik werdt niet meer rustig, ik ben toen maar gaan liggen en heb me hart het werk maar laten doen, zodat ik rustig zou worden met de techniek van goede hoop.... Niet dus, ik heb vernomen van die kameraad dat in de stille kamer ineens een "plop" uit me borstkas kwam, ik was ff weg, vloog door de buurt met m'n geest en dacht nog: ik moet weer terug, verdomme,...... werdt weer wakker, me hart rustig, en toen de afzakker van weer eens een nacht en vervolgens ben ik met alle zwartheid waarmee een mens zich kan vullen nog eens heel erg bang geweest, ben toch maar naar m'n ouders gegaan en daar wat rustigheid "opgesnoven" (geen pep, maar je snapt em). Ik lag in me bed en toen ik weer helemaal klaar was voor het slapen, kreeg ik ineens een seintje bij m'n hoofd en ik voelde hoe m'n hart zich langzaam openklapte en weer de normale vorm aannam. Zo eng, maar ik leef nog en zou iemand mij kunnen vertellen of ik nu alsnog naar een dokter moet gaan? Ik kan alles nog, heb best een goede conditie, maar m'n hart heeft toch iets ervan opgelopen,.... denk ik. Als ik al iets doe voel ik al de klopping, maar ik kan best gewoon net als altijd een stuk hardlopen ofzo, geen punt. En ik hoor m'n hart sinds die nacht toch echt in m'n oren kloppen.... Is het misschien een hartklep o.i.d.?? Ik weet niet, maar ik denk toch echt dat ik iets heb overgehouden, maar voel me normaal en heb nog conditie, heel vreemd. Maar goed, ga nooit zo met speed om, ik heb het je verteld.

Greetz, Pleun.

the_love_docter

als ik vol op wil drinken bier bier echt moeilijk veel bier doe ik dat meej Speed.

iedereen er uit zuipen en nergens last van hebben de volgende dag.

ooit is een combi gedaan van bier wiskey mdma poeder en un tikkel, dat liep af in het ziekenhuis en wat waren me ouderss trots op me zeg.

stom heel stom maar was wel een ervaring die me ogen deed openen, geen combi's meer

speed met een potje bier doet me nog elke weekend goed.

Gr x la Doc

Drientje

DF-koning
Een vriend van mij deed vroeger elk weekend een paar gram pep, een flink aantal halve liters bier, vaak ook nog wat sos en inderdaad om het af te maken en paar pillen. Als hij dan niet kon slapen een paar benzo's dan was hij op maandag weer helemaal het mannetje, Hij loopt nog steeds op deze aardbol dus ik denk dat de combi niet zo zeer dodelijk is als wel slopend.

anoniempje

Bewuste gebruiker
nee je hebt gewoon een hoge tolerantie ik had dat ook en snoof/rook gemakkelijk wat grammetjes weg in combinatie met van alles eigenlijk..... :cry:
terwijl sommige de ratten op tafel zien lopen en helmaal para worden enz.

achteraf heb ik me ook wel afgrvraagd hoe ik het ooit overleefd heb, maar wat ik voornamelijk had met pep en coke dat ik anderen zag spacen en van de wereld zijn, dat wou ik ook maar ik kwam niet op die punt (naar mijn iddee) later bleek ik ook adhd te hebben. trouwens
dat verklaarde veel waarom ik zoveel kon hebben en anders reageerde.

TrippleKX

Belezen gebruiker
Eesje zei:
Nou ben je dood dan?
Dat is gewoon aanstellen, zielig willen zijn of aandacht of weet ik veel wat.
De meeste mensen kunnen echt veel hebben zelfs voor de eerste keer.
Allemaal bulshit :wave: .. het kan wel maar je moet goed je best doen..

TrippleKX

Belezen gebruiker
anoniempje zei:
nee je hebt gewoon een hoge tolerantie ik had dat ook en snoof/rook gemakkelijk wat grammetjes weg in combinatie met van alles eigenlijk..... :cry:
terwijl sommige de ratten op tafel zien lopen en helmaal para worden enz.

achteraf heb ik me ook wel afgrvraagd hoe ik het ooit overleefd heb, maar wat ik voornamelijk had met pep en coke dat ik anderen zag spacen en van de wereld zijn, dat wou ik ook maar ik kwam niet op die punt (naar mijn iddee) later bleek ik ook adhd te hebben. trouwens
dat verklaarde veel waarom ik zoveel kon hebben en anders reageerde.

ja van coke ga je ook niet echt spacen eh:tongueout: vind ik persoonlijk, tis wel lekker maar spacen denk ik meer aan mdma

anoniempje

Bewuste gebruiker
nee van coke alleen ga je niet spacen, maar als als je in combinatie gebruikt met anderen middelen bedoelde ik.

Bovenaan