Hallucineren op edibles/trippen.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb 1 keer 120mg thc naar binnen gewerkt dmv 2 van macarons. Als ik t me goed herinner was ik volgensmij echt flink hard aan t trippen. Het is echt al lang geleden maar naar mijn idee veranderde alles van kleur. Kan dit kloppen? Zijn er meer mensen met ervaring op edibles dat ze visuals hebben gekregen of dat muziek mooier gaat klinken? Ik hoor t graag. Ook wat betreft vanaf welke dosis de kans aanwezig is dat je trip-effecten zou kunnen ervaren.

XMR

Wijs gebruiker
Bij edibles varieert het heel erg per individu hoe je erop reageert en wat een "normale" dosis is. Voorheen was het ook lastig om te weten wat voor dosis THC er daadwerkelijk in je edibles zitten, maar dit wordt bij producten uit het wietexperiment duidelijk op de verpakking vermeld.

Van edibles kun je zeker hard gaan trippen, al vind ik het lastig om het effect duidelijk te omschrijven. Vaak werd ik gewoon extreem stoned en moe met een beetje trippy headspace. Ik heb echter ook wel eens edibles gehad waarvan ik daadwerkelijk ging trippen (ik zag allemaal patronen op het plafond en mijn zicht werd helemaal raar). Dit was echter wel een uitzondering en heb ik niet vaker ervaren (wellicht zat er iets synthetisch doorheen gemengd).

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb 1 keer 120mg thc naar binnen gewerkt dmv 2 van macarons. Als ik t me goed herinner was ik volgensmij echt flink hard aan t trippen. Het is echt al lang geleden maar naar mijn idee veranderde alles van kleur. Kan dit kloppen? Zijn er meer mensen met ervaring op edibles dat ze visuals hebben gekregen of dat muziek mooier gaat klinken? Ik hoor t graag. Ook wat betreft vanaf welke dosis de kans aanwezig is dat je trip-effecten zou kunnen ervaren.
Ja edibles kunnen in hoge dosering inderdaad wel psychedelisch worden.

Proxima

Badass junkie
Toen ik nog geen tolerantie had, werkte cannabis in hoge doseringen erg psychedelisch.
Yup...

*zegt ook Proxy die na 'genoeg' THC drie uur lang plat op bed lag te hallucineren*

THC in de juiste dosis, in het geval van Proxy zonder tolerantie vanaf ongeveer 50mg, is één van de krachtigste hallucinogenen.

Rond de 50mg THC krijgen je hersenen namelijk receptordesensitisatie en het wegvallen van de natuurlijke remming.

Normaal gesproken werkt ons eigen lichaamseigen cannabinoïdensysteem als een subtiele rem op onze andere neurotransmitters, echter bij een lawine van THC wordt dit filter weggevaagd en raken de CB1-receptoren zo overgestimuleerd dat de directe communicatie tussen je evenwichtsorgaan en visuele/auditieve cortex wordt beïnvloed, en dan starten de hallucinaties.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Yup...

*zegt ook Proxy die na 'genoeg' THC drie uur lang plat op bed lag te hallucineren*

THC in de juiste dosis, in het geval van Proxy zonder tolerantie vanaf ongeveer 50mg, is één van de krachtigste hallucinogenen.

Rond de 50mg THC krijgen je hersenen namelijk receptordesensitisatie en het wegvallen van de natuurlijke remming.

Normaal gesproken werkt ons eigen lichaamseigen cannabinoïdensysteem als een subtiele rem op onze andere neurotransmitters, echter bij een lawine van THC wordt dit filter weggevaagd en raken de CB1-receptoren zo overgestimuleerd dat de directe communicatie tussen je evenwichtsorgaan en visuele/auditieve cortex wordt beïnvloed, en dan starten de hallucinaties.
Waarom ik dit vraag is omdat ik iets zoek wat muziek zo magisch maakt als lsd zonder de psychedelische mindset. Ik vond van keta dat muziek heel mechanisch en koud ging klinken. Alleen van die meditatie frequenties waren perfect. Wanneer ik geblowd heb is muziek ook alweer anders ten opzichte van edibles. "Helaas" zijn er geen research chemicals meer te krijgen. Had graag een keer 4-ho-met, of dergelijke willen proberen. Iets wat muziek mooier maakt. Ik ben in dit geval niet opzoek naar visuals.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik zit nu net voor de grap een bekende vendor op te zoeken. Blauw-groene layout voor de mensen die 'm kennen. Is dit de echte site of een scam site? Ziet er legit uit namelijk maar vind t ook beetje sketchy.

ljuv

DF-koningin
Ik heb zelf nooit gehalucineerd door thc, wss tolerantie. Maar bij edibles is dit zeker iets dat veel voorkomt. Ennnn ik heb echt aaaavonden met mezelf, m’n muziek en een beetje jonko zitten spacen. Als ik me eraan overgeef, vind ik het qua muziekbeleving niet onder doen aan andere drugs, heb ik geen hoge dosering voor nodig. Alleen mezelf en een overgave.

Mell321

Experimenterende gebruiker
Waarom ik dit vraag is omdat ik iets zoek wat muziek zo magisch maakt als lsd zonder de psychedelische mindset. Ik vond van keta dat muziek heel mechanisch en koud ging klinken. Alleen van die meditatie frequenties waren perfect. Wanneer ik geblowd heb is muziek ook alweer anders ten opzichte van edibles. "Helaas" zijn er geen research chemicals meer te krijgen. Had graag een keer 4-ho-met, of dergelijke willen proberen. Iets wat muziek mooier maakt. Ik ben in dit geval niet opzoek naar visuals.
Naar mijn inziens zijn 4-ho-met druppels nog te verkrijgen? Althans, waar ik ze destijds online heb aangeschaft nog wel?

• Like
Waarderingen: ljuv

Mell321

Experimenterende gebruiker
Naar mijn inziens zijn 4-ho-met druppels nog te verkrijgen? Althans, waar ik ze destijds online heb aangeschaft nog wel?
Al geeft 4-Ho-Met mij op lage dosering (2-5 druppels) zeker al wel Visuals! 🥰 Nu moet ik wel zeggen dat ik daar ook wel gevoelig voor lijk!

• Like
Waarderingen: ljuv
Bovenaan