hallo medegebruikers, ik zal proberen me avond zo duidelijk mogelijk te omschrijven. weet echter niet alles precies meer maar nogmaals probeer het zo duidelijk mogelijk.
had zaterdag uit een smartshop in amsterdam 2porties hawaiaanse paddo's gehaald om samen met me tripmaat N voor het eerst een paddo trip te beleven.
zaterdagavond 20.00uur: we besloten om met een half portie te starten omdat de verkoper me vertelde dat het effect behoorlijk heftig kon wezen.
toen we het halve portie op hadden begonne we met lopen. we liepen eerst naar het centrum. ruim een half uur onderweg begon ik het te voelen, kleuren werden mooi de kleuren werden echt intresant! ik keek naar N en zag dat hij melig begon te worden.... we liepen verder richting een afgelegen skatebaan. bij de skatebaan aangekomen (20min later) sloegen ze in!!! alles was gezellig en leuk, de skatebaan was gewoon echt de place to be!!!
N liep weg en ging in een bosje zitten, ik volgde hem.... N vertelde me dat hij in de jungle zat!
ik geloofde hem en het leek alsof we wegzakten in drijfzand super vaag was het maar ik moest daar weg. de angst die ik kreeg is moeilijk te beschrijven! ik liep het bosje uit het asfalt op en het gevoel werd weer leuk! we besloten verder te lopen naar een park. in het park aangekomen zag ik alleen maar paddestoelen staan, ze zagen er echt gaaf uit! ik keek op me horloge, het was 23.00 best al een poosje bezig dacht ik bij mezelf. weet niet meer goed wat er nog meer in het park gebeurd is mijn excuses daarvoor. wat ik me verder nog herinder is dat we terug naar huis liepen door een woonwijk en dat ik daar alleen maar mensen met honden zag lopen
thuis aangekomen was het 2.00 me lichaam voelde moe aan maar mentaal was ik fit.... N wou naar huis toe en dat vond ik wel goed. ik besloot op bed te gaan liggen. en naar een poosje ben ik in slaap gevallen.
had de hele avond het gevoel dat alleen N en ik elkaar begrepen. de buiten wereld begreep ons niet!
het was echt een super avond en heb het echt goed ervaren, ben zeker van plan om het vaker te doen!!!
had zaterdag uit een smartshop in amsterdam 2porties hawaiaanse paddo's gehaald om samen met me tripmaat N voor het eerst een paddo trip te beleven.
zaterdagavond 20.00uur: we besloten om met een half portie te starten omdat de verkoper me vertelde dat het effect behoorlijk heftig kon wezen.
toen we het halve portie op hadden begonne we met lopen. we liepen eerst naar het centrum. ruim een half uur onderweg begon ik het te voelen, kleuren werden mooi de kleuren werden echt intresant! ik keek naar N en zag dat hij melig begon te worden.... we liepen verder richting een afgelegen skatebaan. bij de skatebaan aangekomen (20min later) sloegen ze in!!! alles was gezellig en leuk, de skatebaan was gewoon echt de place to be!!!
N liep weg en ging in een bosje zitten, ik volgde hem.... N vertelde me dat hij in de jungle zat!
had de hele avond het gevoel dat alleen N en ik elkaar begrepen. de buiten wereld begreep ons niet!
het was echt een super avond en heb het echt goed ervaren, ben zeker van plan om het vaker te doen!!!