Elfquest zei:Zijn er ook vrouwen die hun vagina een naam geven?
Drientje zei:Elfquest zei:Zijn er ook vrouwen die hun vagina een naam geven?![]()
Het is een mannending toch, namen geven?

Oom Klaas zei:Drientje zei:Elfquest zei:Zijn er ook vrouwen die hun vagina een naam geven?![]()
'k Vind het eerder wat voor vrouwen, zodat ze zich emotioneel kunnen binden.
Oom Klaas zei:Drientje zei:Elfquest zei:Zijn er ook vrouwen die hun vagina een naam geven?![]()
Dat is sneu. Echt een afknapper als een man met zijn geslacht in zijn hand roept: "Meet little Johnny!"Detroit303 zei:Mijn eigen naam + verkleinend achtervoegsel![]()
Maar dat een man zijn lul uberhaupt een naam geeft is wel acceptabel?Drientje zei:Dat is sneu. Echt een afknapper als een man met zijn geslacht in zijn hand roept: "Meet little Johnny!"Detroit303 zei:Mijn eigen naam + verkleinend achtervoegsel![]()
Nee.Exceptional Insight zei:Maar dat een man zijn lul uberhaupt een naam geeft is wel acceptabel?Drientje zei:Dat is sneu. Echt een afknapper als een man met zijn geslacht in zijn hand roept: "Meet little Johnny!"Detroit303 zei:Mijn eigen naam + verkleinend achtervoegsel![]()
Aking zei:Herr Schwanz!![]()

TeKNoZem zei:Calippo =)
Anon zei:Die van mij heet sinds kort Kabouter Wesley.![]()
Drientje zei:Elfquest zei:Zijn er ook vrouwen die hun vagina een naam geven?![]()