Hee lui!
Ik had een vraag. vorige keer toen wij bij een maatje lijp waren in chill modus. was er een persoon die Heet water dronk, zodat hij nog harder ging. is dit een fabeltje?
Want ik (ik denk iedereen) ga harder als het warm is, dus opzich zou het waar kunnen zijn.