Doe mij ook maar zo'n Tinder prikje.M'n libido is echt hard gedaald sinds ik me niet meer bezighoud met Tinder (ook maar beter, want toen was ik echt maandenlang 24/7 geil).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Doe mij ook maar zo'n Tinder prikje.M'n libido is echt hard gedaald sinds ik me niet meer bezighoud met Tinder (ook maar beter, want toen was ik echt maandenlang 24/7 geil).
Het is echt niet zo leuk als het klinkt, zeker als je je ei niet meer kwijt kan in jezelf helpen en je per se seks nodig hebt om dat gevoel van satisfactie te ervaren.Doe mij ook maar zo'n Tinder prikje.
Meth is pas helemaal erg wat dat betreft. En het duurt echt best wel lang tot je er echt vanaf bent: soms rook ik het nog wel lichtjes tot een week na gebruik.Mee eens! Pep stink je sowieso van 😤
In combi met de ghb zweet..
Lekker stelletje word je dan hahaha 😂
Ik heb Tinder ooit eens geprobeerd, maar ik ervoer eerder een omgekeerd probleem.Het is echt niet zo leuk als het klinkt, zeker als je je ei niet meer kwijt kan in jezelf helpen en je per se seks nodig hebt om dat gevoel van satisfactie te ervaren.
Viel heus mee hoor. En anders ga je lekker douchen samen.
Samen ruik je het minder dan een buitenstaander.
Maar ik rook haar wel van de pep heel erg..
Hele penetrante geur
Gadver. Heb je iets gezegd? Was het haar hele lichaamsgeur of een gedeelte? 😂
Ik wil er niet meer over praten.. 🤫
Vanaf hoe lang na je afkick van GHB kun je weer een beetje libido verwachten? 🤔
Denk niet dat er een vast antwoord op is.
Ga lekker trainen in de gym even alle zout en vocht uit je lichaam halen.
Lekker eten koken veel fruit eten.
Slik suplementen van A tot Z, Omega-3 en extra Magnesium.
Zoals ik het heb gezien is de afkick van ghb een hell maar de recovery en herstel gaat meestal wel snel.
Even goed voor jezelf zorgen.
Ik doe nu Turkse stoombad na het ghb gebruik.
Even lekker uitzweten en goed voor de huid.
Vertel ons alle dirty detailsIk wil er niet meer over praten.. 🤫
Vertel ons alle dirty details![]()

Mm vriendin en ik willen ook nog eens naar zoiets. Lijkt me spannend 😎Ja hoi *meldt*
Ben met een vriendin aan het appen en toen viel er een naam van een jongen en met hem associeer ik een bepaalde locatie (homosauna waar 1x in de maand ook gemengde/bdsm-dag is) en nu ben ik geil 😅
Ben 2x op die locatie geweest en die jongen daar ook gezien, maar nooit wat met hem of zelf wat gedaan daar, alleen gekeken. Maar mn fantasie over de mogelijkheden die je daar hebt slaat wel lekker op hol nu. Misschien volgende maand toch maar weer eens gaan haha en niet gewoon alleen braaf in de sauna's zitten dan😇
Mm vriendin en ik willen ook nog eens naar zoiets. Lijkt me spannend 😎
Ik ben ook wel es naar zo'n club geweest. Stond altijd op mijn todo list! Heb alleen gekeken. Denk dat ik er niet zo van hou om bekeken te worden.
Alleen als er kontjes geneukt wordenTering smerig zulke clubs.
Tering smerig zulke clubs.
Ik heb op de wallen gewerkt heel lang..
Ben ook niet van de clubs.
Ik neuk ook geen hoeren.
Nooit gedaan.
Heb veel stripper vriendinnen.
Maar dat is anders dat zijn de leukste afters.
En dat is allemaal in hun vrije tijd.
Ik denk dat we allemaal op afters wel eens veranderen in strippers/stripsters 😂
Nou vooruit als het zo zit dan ben je wel een keer welkom..
Klopt, dat dacht ik ook een beetje voordat ik er geweest was. Het was heel schoon en iedereen was heel vriendelijk en niet opdringerig.Ik denk dat jij er een heel ander beeld van heb.
Klopt, dat dacht ik ook een beetje voordat ik er geweest was. Het was heel schoon en iedereen was heel vriendelijk en niet opdringerig.
Het was niet de club die jij noemde.
Heb alleen gekeken.
Wilde godverdomme m’n partner eens verrassen vanochtend, kijk ik op de klok heb ik me verslapen.
Nog steeds goed geil dus vanavond maar een nieuwe poging.![]()
Nah wekker en werk kan je weg laten..
Samen douchen en sex en daarna nog meer sex en ontbijten lekker eten.. Ghb en nog meer sex dat klinkt meer als een goede ochtend...